PODMÍNKY PRODEJE

Eva Š. (Eva Struplova) ID 54516
mimibazar.cz/EvaStruplova
Bazárek na Slovensku
Oblast: Mělník
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 24.4.2007
Naposledy: 13.3.2018 20:53
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
87434041
HODNOCENÍ 406
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF

Dobrý den,
vítáme Vás v našem internetovém obchodě. Prosím, najděte si chviličku a přečtěte podmínky prodeje :-))

OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ
Na objednávky reaguji nejpozději do 24 hodin. Zboží, které nabízím, máme vždy skladem.

Zboží se snažím vždy co nejpřesněji popsat, vždy je uvedeno, zda se jedná o nové zboží nebo například o zboží po mých dětech - ( zboží po mých dětech není prosím předmětem komerčního prodeje, zasílám jej bez dokladu o koupi, jedná se o soukromý prodej). Pokud budete mít k nabízené věci jakýkoliv dotaz, klidně pište, ráda vše zodpovím.

Od uzavřené smlouvy o nákupu zboží (objednávky) je možné odstoupit do 24 hodin po uzavření a je nutno zaslat informaci písemně (na uvedenou e-mailovou adresu). Od objednávky není možno odstoupit, pokud zboží již bylo expedováno.

Pokud si zboží objednané na dobírku bez předchozí domluvy nevyzvednete, budeme požadovat úhradu nákladů, které nám v souvislosti s neodebráním zboží vznikly. Nevyzvednutí zásilky se dle zákona nepovažuje za odstoupení od platné smlouvy. Zároveň Vás ve chvíli návratu nepřevzaté zásilky na dobírku uvedeme v seznamu nespolehlivých zákazníků na www.nespolehlivizakaznici.cz. Z této databáze budete vymazán/a ve chvíli uhrazení dluhu.

DODACÍ PODMÍNKY
Platbu je možno provést převodem na účet Poštovní spořitelna 246842267/0300, složenkou nebo hotově na místě - po domluvě. Balíčky odesílám nejpozději do 2 pracovních dnů od připsání platby na účet.
Zboží posílám doporučeně Českou poštou, lze zaslat i na dobírku, obyčejně ano, ale v případě ztráty zásilky ručí kupující. O odeslání zásilky jste informování e-mailem.

Poštovné je vždy uvedeno u nabízené věci, pokud budete objednávat více věcí najednou, posílám zboží v jednom balíčku za jednotné poštovné uvedené u zboží,které má nejvyšší poštovné.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Byla-li smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel právo dle § 53 odst. 7 Obč.Z. od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění (dodání zboží). V tomto případě nás prosím kontaktujte e-mailem, příp. písemně, že žádáte o odstoupení od smlouvy. Uveďte celé jméno a datum nákupu zboží. Poté zašlete zboží zpět na naši adresu. Zboží nelze zasílat na dobírku. Plná kupní cena vráceného zboží včetně poštovného (vrácení zboží bez udání důvodu) bude vyplacena v případě, že zboží bude v původním stavu tj. nepoškozené, nepoužité, neprané a nežehlené. V případě, že vrácené zboží nebude v původním stavu, nebo bude mít známky nošení, bude kupní cena ponížena dle stavu vráceného zboží .
Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy, má dodavatel dle § 53, odst. 10 Občanského zákoníku právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží ( jedná se o náklady spojené se znovunaskladněním zboží, administrativní a bankovní poplatky,
poplatky spojené s uvedením zboží do bezvadného stavu ). Vrácení výrobku dodavateli provádí spotřebitel na vlastní náklady.

REKLAMACE
V případě, že zákazník chce zboží reklamovat, měl by nejprve prostřednictvím emailu nebo telefonicky sdělit, že bude zboží reklamovat. Potom by měl zboží řádně zabalit a zaslat (na vlastní náklady) na adresu prodávajícího. Tento postup výrazně urychlí celý reklamační proces. K reklamovanému zboží by měl zákazník přiložit písemné sdělení o důvodu uplatňování reklamace.
Reklamace bude vyřízena v zákonem stanovené lhůtě 30dnů, pokud se prodávající nedohodne se zákazníkem jinak. Veškeré vyřizování reklamací se drží platných zákonných norem.
Zákazník má právo na výměnu vadného zboží nebo vrácení platby včetně poštovného. Dále má zákazník právo na uhrazení prokazatelných nákladů vynaložených k vyřízení reklamace.
Podle § 451 v Občanském zákoníku : Kdo se na úkor jiného bezdůvodně obohatí, musí obohacení vydat. Bezdůvodným obohacením je majetkový prospěch získaný plněním bez právního důvodu, plněním z neplatného právního úkonu nebo plněním z právního důvodu, který odpadl, jakož i majetkový prospěch získaný z nepoctivých zdrojů.

Na zboží se vztahuje záruka dle platných zákonů 24 měsíců pro zboží, které nabízím na svém mimibazárku.
Prosím vezměte na vědomí, že barevné provedení zboží nemusí 100% odpovídat fotkám na e-shopu. Při focení může dojít ke zkreslení barev, navíc může barvu zkreslit také barevné nastavení Vašeho monitoru.
Veškeré případné reklamace je možné řešit dohodou dle konkrétní situace.
K oblečení udávám míry, pokud nejsou uvedeny, pošlu na vyžádání. Prosím vše tedy měřte dle Vašeho dítěte, ať předejdeme případným problémům.

Ochrana osobních údajů
Prodejce je nucen shromažďovat některé osobní údaje jako je jméno a adresa zákazníka.
Tyto údaje slouží pouze k vyřízení objednávky a realizaci dodávky objednaného zboží.

Příjemné nakupování

Eva Štruplová

Sídlo firmy:
Pod Vrchem 2891
Mělník 276 01
IČO: 87434041, nejsem plátce DPH

KONTAKT:
mobil: 777906065 denně 8 - 17 hodin, popřípadě mailem lanska.e@seznam.cz,www.detskespolecenskesaty.cz
Podmínky byly naposledy upraveny: 11.4.2012, 23:36
© 2004-2018 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt