Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Danvika s. (KnoflikyuBodlinky) ID 545387
Danvika s.r.o.
mimibazar.cz/knoflikyubodlinky
Oblast: Kladno
Telefon: 603559494
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 25.12.2014
Naposledy: 31.5.2015 0:10
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
03612147
HODNOCENÍ 4
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Dobrý den milé maminky a tvořilky.

Vítáme Vás na našich MMB stránkách Knoflíků u Bodlinky.
Ať Vám naše produkty dělají radost.
Zboží zasíláme 1-2x týdně po připsání platby na účet.

Poštovné a balné :
při objednávce do 150Kč - 50Kč
při objednávce nad 150Kč - 95Kč
při objednávce nad 600Kč zdarma

AKCE Bodlinkové poštovné zdarma!
Podmínkou je uskutečnění objednávky nad 250Kč a přidání si našeho FB Danvika do Vašich přátel na Facebooku a ihned získáváte poštovné zdarma + dárek navíc
(podle výše objednávky).



Obchodní podmínky a reklamační řád společnosti Danvika s.r.o. .plné znění:

Reklamace
 Při reklamaci využijte prosím náš reklamační list ke stažení V PDF nebo ke stažení ve WORDU
 Balíček pošlete na adresu: Danvika s.r.o., Štulcova 605, 272 04 Kladno 4

 Při reklamaci postupujte dle reklamačního řádu reklamační řád ke stažení v pdf.
OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky společnosti Danvika s.r.o.. Sídlo: Štulcova 605, 272 04 Kladno 4, IČO: 03612147 společnost
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 234289,pro prodej zboží
prostřednictvím on-line obchodu.
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky obchodní společnosti Danvika s.r.o. se sídlem Štulcova 605, 272 04 Kladno 4, IČO:
03612147, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 234289 (dále jen
„prodávající“), upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé na základě kupní smlouvy uzavírané
mezi prodávajícím a kupujícím spotřebitelem, nebo podnikatelem (dále jen „kupující“) prostřednictvím tohoto
internetového obchodu dále jen „obchodní podmínky“). Internetový obchod je prodávajícím provozován
prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Kupující spotřebitel je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění kupní smlouvy s prodávajícím nejedná v rámci
své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.Právní vztahy
prodávajícího se spotřebitelem výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými
ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“), a zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, oba v platném a účinném znění, jakož i předpisy souvisejícími.
1.3. Kupující podnikatelem je:
1.3.1. osoba, která vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným
způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku, a to se zřetelem k této činnosti,
1.3.2. osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při
samostatném výkonu svého povolání, a
1.3.3. osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.
1.3.4. Za podnikatele se považuje osoba zapsaná v obchodním rejstříku. Má se za to, že podnikatelem je osoba, která
má k podnikání živnostenské nebo jiné oprávnění podle jiného zákona.
1.4. Právní vztahy prodávajícího s kupujícím výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami ani smlouvou
mezi prodávajícím a kupujícím se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, jakož i předpisy
souvisejícími. V případě jakýchkoliv rozdílů mezi obchodními podmínkami a smlouvou mezi prodávajícím a
kupujícím má přednost text smlouvy.
1.5. Obchodní podmínky dále upravují některá práva a povinnosti při využívání webové stránky prodávajícího (dále
jen „webová stránka“) a další související právní vztahy.1.6. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní
smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.7. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky
jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.8. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a
povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. UŽIVATELSKÝ ÚČET
2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého
uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen
„uživatelský účet“). Kupující může provádět objednávání zboží též bez registrace formou objednávky z webového
rozhraní obchodu.
2.2. Při registraci na webové stránce nebo při objednávce z webového rozhraní obchodu je kupující povinen uvádět
správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen
aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu jsou prodávajícím považovány za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat
mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu a bere na vědomí, že prodávající
nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany kupujícího.
2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetími osobami.
2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy
2.5.1. kupující svůj uživatelský účet déle než šest (6) měsíců nevyužívá či v případě, kdy
2.5.2. kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek),
2.5.3. kupující nesouhlasí se zasíláním měsíčních informačních e-mailů.
2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na
nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. třetích osob.
3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
3.1. Webové rozhraní obchodu obsahuje seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji, a to včetně uvedení cen
jednotlivého nabízeného zboží a identifikace jiného obchodníka. Ceny nabízeného zboží jsou uvedeny včetně daně z
přidané hodnoty. Veškeré nabídky prodeje zboží umístěné ve webovém rozhraní obchodu jsou nezávazné a
prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží
jsou aktuální po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena
možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.2. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový
formulář obsahuje informace o:
3.2.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového
rozhraní obchodu),
3.2.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
3.2.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží; informace o nákladech spojených s dodáním zboží uvedené
v objednávkovém formuláři platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky
(dále společně jen jako „objednávka“).3.3. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do
objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání
dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím prostřednictvím webového rozhraní. Údaje
uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
3.4. Prodávající neprodleně potvrdí obdržení objednávky, a to zasláním automatickým zasláním potvrzující zprávy
kupujícímu elektronickou poštou na adresu elektronické pošty kupujícího, kterou uvedl při registraci nebo při
objednávce z webového rozhraní obchodu (dále jen „elektronická adresa kupujícího“). Potvrzení obdržení
(doručení) objednávky je potvrzením doručení návrhu kupujícího na uzavření smlouvy. Smluvní vztah (kupní
smlouva) mezi prodávajícím a kupujícím vzniká následně doručením přijetí objednávky (návrhu na uzavření kupní
smlouvy), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty
kupujícího. Pokud prodávající objednávku nepotvrdí do pěti pracovních dnů, má se za to, že návrh kupujícího na
uzavření smlouvy nebyl prodávajícím přijat.
3.5. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny,
předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodateční potvrzení objednávky (například písemně či
telefonicky). Prodávající je vždy oprávněn ODMÍTNOUT OBJEDNÁVKU A NEUZAVŘÍT KUPNÍ SMLOUVU BEZ UDÁNÍ
DŮVODŮ.
3.6. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve
podstatným způsobem porušily kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek).
3.7. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé
kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy si hradí
kupující sám.
4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Není-li uvedeno v kupní smlouvě jinak, cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní
smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
4.1.1. na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
4.1.2. bezhotovostně převodem na účet prodávajícího, který bude sdělen po potvrzení objednávky (dále jen „účet
prodávajícího“).
4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží (podle
typu, druhu a množství) dle článku 3.2.3. výše. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady
spojené s dodáním zboží včetně balného a manipulačních poplatků.
4.. V případě platby v hotovosti (čl. 4.1.1.) či v případě platby na dobírku (čl. 4.1.2.) je kupní cena splatná při převzetí
zboží. V případě bezhotovostní platby (čl. 4.1.3.) je kupní cena splatná do pěti (5) dnů od uzavření kupní smlouvy.
4.4. V případě bezhotovostní platby (čl. 4.1.3.) je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením
variabilního symbolu platby. Variabilním symbolem je číslo objednávky kupujícího.
4.5. V případě bezhotovostní platby (čl. 4.1.3.) je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání
příslušné částky na účet prodávajícího.
4.6. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat, pokud
prodávající neuvede jinak.
4.7. Je-li to vyžadováno právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní
smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu, či v případě osobního odběru zjednodušený daňový doklad (paragon).
Jako takový daňový doklad slouží potvrzená objednávka z webového rozhraní.
5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY SPOTŘEBITELEM
5.1. Kupující spotřebitel má v souladu s ustanovením § 1829občanského zákoníku právo od kupní smlouvy
odstoupit do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu
prokazatelně odesláno do čtrnácti (14) kalendářních dnů od převzetí zboží včetně, a to na adresu provozovny prodávajícího Danvika s.r.o., Štulcova 605, 272 04 Kladno 4, či na adresu elektronické pošty prodávajícího, dle
uvedených kontaktů.
5.2. Právo odstoupit od smlouvy dle čl. 5.1. obchodních podmínek může kupující vůči prodávajícímu uplatnit také
prostřednictvím formuláře, který je ke stažení a který obsahuje podrobné poučení o právu odstoupit od
smlouvy dle čl. 5.1. Prodávající potvrdí kupujícímu bez zbytečného odkladu přijetí vyplněného formuláře pro
odstoupení od smlouvy.
5.3. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.1. obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží
musí být prodávajícímu zasláno do čtrnácti(14) dnů od odstoupení od smlouvy. Zboží musí být prodávajícímu
vráceno nepoškozené a neopotřebené a v původním obalu. Náklady spojené s navrácením zboží nese kupující,
jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5.4. Prodávající je oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží
není poškozeno či opotřebeno.Prodávající přezkoumá vrácené zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů.
5.5. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.1. obchodních podmínek vrátí prodávající kupní cenu, jakož i ostatní
peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání, které od kupujícího obdržel, kupujícímu stejným způsobem, a to
nejpozději do čtrnácti(14) dnů od odstoupení od smlouvy. Jiným způsobem je prodávající kupujícímu oprávněn
vrátit obdržené peněžní prostředky pouze tehdy, pokud s tím kupující souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další
náklady. Prodávající však není povinen vrátit kupujícímu přijaté peněžní prostředky dříve, než mu kupující zboží
předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
5.6. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno či opotřebeno, vzniká
prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody mu tím vzniklé s výjimkou snížení hodnoty zboží, které
vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a
vlastnosti. Tím není dotčen § 1837 písm. d) a e), jakož i čl. 5.7.obchodních podmínek. Nárok na úhradu vzniklé škody
je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.7. Kupující nemůže podle § 1837 občanského zákoníku mj. odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo
upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i o dodávce zboží, které bylo po dodání nenávratně
smíseno s jiným zbožím.
6. JAKOST PŘI PŘEVZETÍ
6.1. V případě, že věc při převzetí kupujícím má vady ve smyslu § 2161 občanského zákoníku (dále jen "vady"), má
kupující práva z vadného plnění dle § 1916 a násl., § 2099 a násl. a § 2161 a násl. a § 2165 a násl. občanského
zákoníku, a to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc vady odstranil buď výměnou věci, nebo její
opravou podle povahy vady; není-li takový postup možný nebo nemůže-li kupující věc řádně užívat pro opakovaný
výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, může kupující od smlouvy odstoupit. Jinak má kupující právo
požadovat přiměřenou slevu. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci
věděl, že má vadu,anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
6.2. Projeví-li se vada během šesti měsíců ode dne převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při jejím převzetí,
pokud se neprokáže opak.
7. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
7.1. V případě platby na dobírku (čl. 4.1.1.) bude prodávajícím zboží předáno k přepravě po uzavření kupní smlouvy.
7.2. V případě bezhotovostní platby (čl. 4.1.2.) bude prodávajícím zboží předáno k přepravě až po splnění závazku
kupujícího uhradit celou kupní cenu.
7.3. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující
povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, je prodávající oprávněn požadovat
púhradu nákladů na opětovné zaslání zbožídohodne-li se s kupujícím na opětovném zaslání, nebo je prodávající
oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, přičemž prodávající je oprávněn si ponechat částku odpovídajícím nákladům
na dopravu zboží, které si kupující nepřevzal.7.4. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo
uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady
spojené s jiným způsobem doručení.
7.5. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat počet kusů zboží a neporušenost obalů zboží a
v případě jakýchkoliv závad nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující
stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti, pokud jde o neporušenost obalu zboží, a na
případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.
8. ODPOVĚDNOST ZA VADY, UPLATNĚNÍ PRÁV Z VADNÉHO PLNĚNÍ SPOTŘEBITELEM,
DOBA POUŽITELNOSTI, ZÁRUKA
8.1. Práva a povinnosti smluvních stran, při prodeji spotřebiteli, ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady,
včetně případné záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména
ustanovením § 1916 a násl., § 2099 a násl. a § 2161 a násl. a § 2165 a násl. občanského zákoníku), není-li případně v
záručním listě přiloženém ke zboží stanoveno jinak. Zákonná reklamačnídoba je dvacet čtyři (24) měsíců, to
znamená, že kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží, u prodávajícího v této době.
8.2. Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně případné záruční odpovědnosti
prodávajícího, uplatňuje kupující u prodávajícího, dle reklamačního řádu.
8.3. Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i
provedení opravy a dobu jejího trvání.
8.4. Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě v souladu s právními
předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít (dále jen „doba použitelnosti“), použijí se ustanovení občanského
zákoníku o záruce. To znamená, že doba použitelnosti platí jako záruka prodávajícího za obvyklé vlastnosti zboží či
jeho použití k obvyklému účelu, a to po dobu použitelnosti. To neplatí
8.4.1. u věci prodávané za nižší cenu ohledně vady, pro kterou byla nižší cena ujednána
8.4.2. ohledně opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním
8.4.3. u použité věci ohledně vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí
kupujícím
8.4.4. vyplývá-li to z povahy věci.
8.5.Práva z případné záruky dle předchozího odstavce, uplatňuje kupující vůči prodávajícímu způsobem jako práva
z vadného plnění a dle reklamačního řádu prodávajícího.
9. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
9.1. Prodávající je oprávněn odevzdání zboží odepřít, nezaplatí-li kupující kupní cenu včas. Prodávající je oprávněn
od kupní smlouvy odstoupit:
9.1.1. neuhradí-li kupující platbu za dobírku dle čl. 4.1.1. do sedmi (7) pracovních dnů od odeslání zboží
prodávajícím,
9.1.2. neuhradí-li kupující v případě bezhotovostní platby (čl. 4.1.2.) kupní cenu do tří (3) dnů od její splatnosti.
9.2. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
9.3. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní obchodu (včetně
fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou
činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové
vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.9.4. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení
nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní
obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v
souladu s jeho určením.
9.5. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826odst. 1 písm. e)
občanského zákoníku.
9.6. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do
webové stránky či uživatelského účtu nebo v důsledku užití webové stránky či uživatelského účtu v rozporu s jejich
určením.
10. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ
10.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o
ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
10.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno, příjmení, adresa, telefonní číslo, adresa
elektronické pošty, je-li poskytováno, pak též: číslo účtu, identifikační číslo a daňové identifikační číslo (dále
společně vše jen jako „osobní údaje“).
10.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely vedení uživatelského účtu, pro
účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu.
10.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu nebo při
objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného
odkladu do uživatelského účtu zanést jakoukoli změnu v osobních údajích.
10.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu jakožto zpracovatele.
10.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické
podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
10.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné
poskytnutí osobních údajů. Kupující prohlašuje, že byl poučen o tom, že souhlas se zpracováním osobních údajů
může ve vztahu k prodávajícímu odvolat písemným oznámením doručeným na adresu prodávajícího.
10.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 10.5.) provádí zpracování jeho
osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se
zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
10.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
10.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav,zejména se může jednat o
blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost kupujícího podle předchozí věty
shledána oprávněnou, prodávající nebo zpracovatel odstraní neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li prodávající nebo
zpracovatel žádosti, má kupující právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením
není dotčeno oprávnění kupujícího obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.
10.9. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího nebo
jiného prodejce na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím
nebo jiným prodejcem na elektronickou adresu kupujícího.11. DORUČOVÁNÍ
11.1. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní
straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele
poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho
uživatelském účtu, nebo při provedené objednávce z webového rozhraní obchodu.
11.2. Zpráva je doručena:
11.2.1. v případě doručovaní elektronickou poštou okamžikem jejího přijetí na server příchozí pošty,
11.2.2. v případě doručovaní osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb převzetím zásilky
adresátem,
11.2.3. v případě doručovaní osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb též odepřením převzetí
zásilky, odepře-li adresát (popřípadě osoba oprávněná za něj zásilku převzít) zásilku převzít,
11.2.4. v případě doručovaní prostřednictvím provozovatele poštovních služeb uplynutím lhůty 10 (deseti) dnů od
uložení zásilky a dání výzvy adresátovi k převzetí uložené zásilky, dojde-li k uložení zásilky u provozovatele
poštovních služeb, a to i v případě, že se adresát o uložení nedozvěděl.
12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
12.1. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje
mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.
12.2. Kupující není bez předchozího písemného souhlasu prodávajícího oprávněn práva a povinnosti z kupní
smlouvy postoupit na třetí osobu.
12.3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost prodávajícího
nepodléhá jinému povolování.Prodávající podléhá státnímu dozoru vykonávanému zejména Českou obchodní
inspekcí, na niž se spotřebitel může obracet se svými stížnostmi. Prodávající není povinen vyřizovat stížnosti
spotřebitelů či na ně jakkoli reagovat. Tím nejsou dotčena práva spotřebitelů z vadného plnění a postupy dle
občanského zákoníku, smlouvy, obchodních podmínek či reklamačního řádu prodávajícího v této souvislosti.
12.4. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné nebo se takovým stane, namísto
neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností
nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy
či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
12.5. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není
přístupná.
12.6. Kontaktní údaje prodávajícího jsou uvedeny na webovém rozhraní.
12.7. Ve sporech vzniklých v rámci reklamačního řízení rozhoduje místně příslušný soud na území České republiky.
V Kladně dne 2.1. 2015




Reklamační list
VAŠE ÚDAJE:
Jméno a příjmení: ________________________________________________________
Ulice, čp. _________________________ Město a PSČ: _________________________
Telefon: ________________________email: _________________________
Číslo účtu: _________________________
REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ: Kód produktu: _______________________
Číslo faktury (objednávky): __________________ Datum nákupu:_______________________
Název zboží: _________________________________________________
Předešlé opravy (kdy a proč):
_______________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Součástí zásilky je (součástky, díly...):
_______________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Důvod reklamace (kdy vznikla příčina, za jakých okolností...) a požadovaný způsob vyřízení reklamace:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
ZÁSILKA MUSÍ OBSAHOVAT:
· tento vyplněný reklamační list
· vše, co jste vypsali jako součást balení
· reklamované zboží
BALÍČEK POŠLETE na adresu: Danvika s.r.o. Štulcova 605, 272 04 Kladno
Zboží zasílejte dobře zabalené, aby nedošlo k poškození při dopravě.
Zboží poslané na dobírku NEPŘEBÍRÁME a vrací se zpět odesílateli.
Datum odeslání: _________________
Váš podpis:



Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)
NAŠE ÚDAJE:
Obchodní firma: Danvika s.r.o.
Ulice, čp. Štulcova 605, Město a PSČ: Kladno, 272 04
Telefon: 603559494 e-mail: knoflikyubodlinky@seznam.cz
IČO: 03612147
VAŠE ÚDAJE:
Jméno a příjmení: ________________________________________________________
Ulice, čp. _________________________ Město a PSČ: _________________________
Telefon: _________________________ e-mail: _________________________
Číslo účtu: _________________________
OBJEDNANÉ ZBOŽÍ: Kód produktu: _______________________
Číslo faktury (objednávky): __________________ Datum nákupu:_______________________
Název zboží: _________________________________________________
Datum dodání zboží: __________________
Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu výše uvedeného zboží
Datum: _________________
Podpis:
Vzorové poučení o právu na odstoupení od smlouvy
dle § 1820 odst. 1 písm. f) a g) občanského zákoníku
NAŠE ÚDAJE:
Obchodní firma: ________________________________________________________
Ulice, čp. _________________________ Město a PSČ: _________________________
Telefon: _________________________ e-mail: _________________________
IČO: _________________________
(dále jen „prodávající“)
1. Právo odstoupit od smlouvy
1.1 Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.
1.2 Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni,
a) v případě uzavření kupní smlouvy: kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží
b) v případě uzavření smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí: kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme poslední dodávku zboží
c) v případě uzavření smlouvy o pravidelné dodávce zboží po stanovenou dobu: kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete první dodávku zboží.
1.3 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího na výše uvedené kontaktní údaje formou jednostranného právního jednání dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo emailem. Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností. Na naší webové stránce […] můžete rovněž elektronicky vyplnit a odeslat formulář pro odstoupení od smlouvy nebo jakékoliv jiné jednoznačné prohlášení.
Využijete-li této možnosti, obratem Vám zašleme potvrzení o přijetí tohoto oznámení o odstoupení od smlouvy.
1.4 Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
2. Důsledky odstoupení od smlouvy
2.1 Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.
Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve.
2.2 Vrácení zboží
a) Převzetí zboží
Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašlete zpět na adresu prodávajícího […]. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.
b) Náklady spojené s vrácením zboží Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží. Maximální náklady jsou odhadované ve výši […] Kč.
c) Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží
Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
[…]
Datum: _________________
Podpis:


č. účtu : 107-8947750257/0100
nahlásit
Podmínky byly naposledy upraveny: 13.3.2015, 11:22
Reklama | Podmínky pro užívání služby Mimibazar | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje
Kontakt | Redakce | Jednotná kontaktní místa / Single Points of Contact | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura | Povinně zveřejňované informace

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu