Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Marketa Ch. (Passe) ID 545570
mimibazar.cz/passe
Oblast: Praha
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 28.12.2014
Naposledy: 1.11.2023 20:56
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 79
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Balíčky odesílám dvakrát týdně, nejčastěji ve středu a v sobotu. Zboží zasílám až po připsání platby na účet.

Prodávám oblečení po dětech.
Dále prodávám oblečení second hand - cream kvalitě.


UPOZORNENI!!! DOTAZ NA MIRY, POSTOVNE, BARVU CI POPIS ZBOZI RADA ZODPOVIM, ALE NAJDE LI SE ZAJEMCE, KTERY ZBOZI IHNED KOUPI, DAVAM MU PREDNOST A ZBOZI PRODAM, DEKUJI ZA POCHOPENI.

Pokud si zaslané zboží nevyzvednete a zásilka se mi vrátí, tak poštovné propadá.


Prosim o platbu na uvedeny ucet do 4 pracovnich dnu od zaslani podkladu. Chcete li zaplatit k jinemu datu, prosim o predchozi email, domluvu.

Reklamační řád

Reklamační řád dle zákona č.40/1964 Sb. Občanského zákoníku ve znění zákona č. 136/2002 Sb. Na zakoupené zboží se vztahuje záruka 24 měsíců ode dne zakoupení, není-li uvedeno konkrétně jinak.
Nové zboží:
1. zákazník je povinen zkontrolovat při přebírání zboží, zda obal není porušen a zboží poškozeno či odcizeno. V případě, že ano, musí na místě sepsat se zástupcem pošty protokol o poškození balíku a dohodnout se s ním na dalším postupu. Odpovědnost za poškození zboží dopravou nese plně dopravce. Zároveň musí zákazník neprodleně informovat prodávajícího o vzniklém problému.
2. v případě, že zákazník chce zboží reklamovat, musí nejprve prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky sdělit, že bude zboží reklamovat. Potom musí zboží řádně zabalit a zaslat na adresu prodávajícího. Tento postup výrazně urychlí celý reklamační proces. K reklamovanému zboží musí zákazník přiložit písemné sdělení o důvodu uplatňování reklamace, doklady o nákupu zboží (kopii účtenky či faktury) a záruční list (v případě, že byl ke zboží přiložen).
3. reklamace musí být vyřízena v zákonem stanovené lhůtě 30 dní, pokud se prodávající nedohodne se zákazníkem jinak. Veškeré vyřizování reklamace se drží platných zákonných norem.
4. při uzavírání reklamace má zákazník právo na výměnu vadného zboží nebo vrácení peněz (bez poštovného).
5. tento reklamační řád nabývá platnost dnem 1.1.2010 a platí na území ČR.
Použité zboží:
Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na
vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo
až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a
pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se
nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v
obecně v obchodních podmínkách.

Zákazník je povinen se s reklamačním řádem seznámit. Nákupem zboží potvrzuje souhlas s tímto reklamačním řádem a zavazuje se jím řídit. Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.
Podmínky byly naposledy upraveny: 26.10.2016, 18:06
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu