Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Sandra P. (Sdekor) ID 548071
Sdekor
mimibazar.cz/sdekor
Oblast: Praha
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 26.1.2015
Naposledy: 15.3.2017 19:53
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 17
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
POŠTOVNÉ:
PPL - 89 - 89 Kč (dle obsahu zásilky)
ČESKÁ POŠTA - 89 - 99 Kč (dle obsahu zásilky)

DODACÍ LHŮTA:
U zboží, které je skladem v e-shopu expedice do 2-3 prac. dnů. (od obdržení platby na účet)

ZPŮSOB PLATBY PO ČESKÉ REPUBLICE
Na náš účet. Kompletní údaje k převodu obdržíte ve své objednávce (ihned po odeslání Vaši objednávky na internetu Vám přijde e-mail s instrukcemi). Variabilní symbol odpovídá vždy číslu Vašeho ID. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet

ZÁRUKA:
Záruku lze uplatnít na:
1. Vady materiálu vzniklé vinou výrobce.
2. Nedokonalým zpracováním ve výrobě.
Záruka se nevztahuje na:
1. Závady vzniklé opotřebením.
2. Poškozením v důsledku manipulace. (při.: pád)
3. Odchylky barevnosti, nejsou považovány za vady.
Záruka - 24 měsíců od data prodeje vyznačeného na daňovém dokladu.

REKLAMACE:
Při reklamaci kupující kontaktuje prodavajícího písemně, e-mailem na adresu: sdekor@seznam.cz.(do předmětu uveďte: reklamace)
Zákazník má narok reklamovat odebrané zboží v případě, že prokazatelně nesplňuje technické, či kvalitativní parametry garantované prodavajícím, a to neprodleně po zjištění vad. Kupující zašle reklamované zboží zpět prodejci. Nezasílá zboží zpět na dobírku, takový produkt nebude ze strany prodavajícího převzat. V reklamované zásilce musí být všechny doklady o koupi tj. faktura a popis závady, na kterou chcete uplatnit reklamaci. Kupující je povinen svojí reklamaci uplatnit písemně společně s reklamovaným zbožím. Prodavající se zavazuje vyjádřit k podané reklamaci nejpozději do 30 dnů. Při oprávněné reklamaci má kupující právo na přiměřenou náhradu dopravného tj. vzniklé poštovné odesláním reklamovaného zboží.

Kupující má nárok:
-Na výměnu vadného zboží nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. V případě opakované reklamace na tutéž vadu má nárok kupující na vrácení kupní ceny.
V případě odstoupění od kupní smlouvy či poskytnutí slevy je příslušná částka zaslána kupujícímu převodem na bankovní účet, který kupující zašle písemně na náš email.

POŠKOZENÍ ZÁSILKY PŘEPRAVCEM:
Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.
Pokud příjemce zjistí zjevné vady (například poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!
Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.
Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.
V případě dopravy Českou poštou:
Pokud zjistí zákazník až po rozbalení, že zboží je poškozeno je nutné tuto skutečnost ihned nahlásit na pobočce České pošty. Na poštu je nutno vzít krabici včetně výplní, obalu a dokladu o zaplacení.

NEVYZVEDNUTÍ ZÁSILKY:
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude zásilka zákazníkem vyzvednuta, převzata od dopravce, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zásilky a faktury za nepřevzetí zásilky tj. náklady na poštovné + manipulační poplatek ve výši 200 Kč. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou postoupeny vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených (tj. pokud si zákazník nevyzvedne nebo nepřevezme zásilku, bude mu poté vystavena faktura s náklady za nepřevzetí zásilky). Splatnost této faktury je 14 dní, pokud nebude uhrazena v tomto termínu, bude počítáno penále 0,05% z ceny na faktuře (s DPH) za každý den z prodlení.
Podmínky byly naposledy upraveny: 3.12.2016, 18:32
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu