Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Natálie Malá (solomiocz) ID 548648
Solomio Studio s.r.o.
mimibazar.cz/solomiocz
Oblast: Praha
Telefon: +420776507227
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 2.2.2015
Naposledy: 20.1.2019 21:15
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 166
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Vítáme vás v našem obchodě! :)

Nejste si jistá velikostí? Napište nám! Rádi přeměříme délku stélky.
Na vaši platbu čekáme tři pracovní dny, pokud nepřijde, musíme rezervaci zrušit a botičky přenechat někomu jinému :(
Balíčky odesíláme společností PPL - pište nám prosím do objednávek i vaše telefonní číslo.
Těšíme se na vaše objednávky!


Všeobecné obchodní podmínky (VOP)
společnosti Solomio Studio s.r.o., IČO: 03865223 pro prodej obuvi a oblečení prostřednictvím internetové aplikace e-shop.

I. základní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky ( dále jen „VOP“) vzhledem k povaze a účelu zboží obchodovaného prostřednictvím internetové aplikace upravují podmínky kupní smlouvy, která je na základě internetové aplikace (e-shop) uzavírána, a to mezi prodávajícím společností Solomio Studio s.r.o., se sídlem Ke Kapslovně 2855/5, 130 00 Praha 3, IČO: 03865223, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 238988 na straně jedné a kupujícím, spotřebitelem na straně druhé. Kupní smlouva uzavíraná mezi těmito dvěma subjekty je uzavírána podle zákona 89/2012 Sb. občanský zákoník v platném znění a tyto VOP jsou její nedílnou součástí. Vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zákona 89/2012 Sb. občanský zákoník v platném znění a zákonem č.634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele v platném znění.
Spotřebitelem je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Právnická osoba není spotřebitelem. Podnikatelem je každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím - podnikatelem se řídí příslušnými ustanoveními zákona 89/2012 Sb. občanský zákoník v platném znění. Tyto VOP se použijí přiměřeně také na vztahy mezi prodávajícím a kupujícím – podnikatelem. Tam, kde tyto VOP mluví o spotřebiteli, platí tato ustanovení pouze pro vztah mezi prodávajícím a spotřebitelem.

II. kupní smlouva
Kupující prostřednictvím e-shopu/mimibazaru objedná u prodávajícího požadované zboží (dále jen „zboží“) identifikované zejména číslem, názvem, cenou a počtem kusů. Kupující dále vyznačí způsob dopravy / převzetí objednaného zboží, způsob platby, adresu doručení případně doplní další požadavky relevantní pro objednání či dodán zboží. Kupující odesláním vyplněné objednávky zboží závazně objednává. Kupující má možnost před odesláním objednávky tuto zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil, či opravit její chyby. Prodávající na základě doručené objednávky potvrdí její přijetí informativním e-mailem. Okamžikem doručení objednávky prodávajícímu dojde mezi smluvními stranami k uzavření platné kupní smlouvy s povinností prodávajícího zboží kupujícímu odevzdat a kupujícího zboží převzít a zaplatit za něj prodávajícímu kupní cenu. Uzavřenou kupní smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody smluvních stran. Uzavřením kupní smlouvy kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP, rozumí jejich znění a s jejich obsahem souhlasí.


III. odstoupení od smlouvy
Smluvní strany mají právo odstoupit od kupní smlouvy v souladu s příslušnými ustanoveními zákona 89/2012 Sb. občanský zákoník v platném znění. Prodávající má právo odstoupit od smlouvy v případě, kdy z povahy zboží je toto již nedostupné (starý model, výprodej, doprodej), či jeho získání by si u prodávajícího vyžádalo nepřiměřené náklady z pohledu hodnoty zboží, která je obsahem dané kupní smlouvy. Spotřebitel má právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu v této lhůtě odesláno. V případě, že si spotřebitel přeje odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a písemně uvede, že odstupuje od smlouvy. V odstoupení uvede číslo objednávky, datum nákupu a číslo účtu pro vrácení peněz.
Pro odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel využit též reklamační formulář, který zašleme e-mailem na vyžádání. Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zaslat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího, nebo vzkazem přes mimibazar).
V případě, že spotřebitel odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od spotřebitele (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupujícím zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 10 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí. Náklady na navrácení zboží prodávajícímu v případě odstoupení od kupní smlouvy nese spotřebitel.
Při využití institutu odstoupení je spotřebitel povinen vydat kupujícímu zboží ve stavu, ve kterém mu bylo doručeno (včetně visačky s kódem zboží). Pokud to již není možné (např. zboží bylo zničeno, opotřebováno, spotřebováno, bez visačky), zavazuje se spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno, či jako náhradu za opotřebení. Takto zjištěnou náhradu má prodávající právo započíst se svým závazkem na vrácení kupní ceny. Na kupní cenu, která má být spotřebiteli vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. V případě odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží zpět, si vyhrazujeme právo odečíst si z celkové částky náklady na dopravu, pokud byla poskytnuta zdarma. Pokud se vrácenou částí objednávky, která původně měla hodnotu přes 2 500 Kč, a vy jste při nákupu měli dopravu zdarma, její hodnota sníží pod tuto hranici, nárok na dopravu zdarma Vám zaniká. To znamená, že vám bude zaslána zpět částka, jež se rovná hodnotě vráceného zboží snížené o cenu dopravy.

IV. dodání zboží
Prodávající se zavazuje připravit zboží k přepravě nejpozději do 3 pracovních dnů po doručení objednávky v případě, že zboží je umístěno ve skladu prodávajícího a objednávka bude prodávajícímu doručena v pracovních dnech pondělí až pátek nejpozději do 14 hodin. Objednávku lze doručit 24 hodin denně 7 dnů v týdnu. Pokud zboží není na skladě prodávajícího, bude kupující o termínu dodání zboží informován e-mailovou zprávou. Doručení zboží přepravní službou se řídí podmínkami přepravní společnosti. Podmínkou dodání zboží je úhrada zboží podle zvolené platební podmínky.

V. přechod vlastnictví a odpovědnosti za škodu
Datem převzetí zboží přechází na kupujícího odpovědnost za škody zboží, datem úhrady kupní ceny přechází na kupujícího vlastnictví ke zboží.

VI. cena zboží a platební podmínky
Všechny ceny uvedené v kupní smlouvě, vygenerované pomocí internetové aplikace e-shop, jsou smluvní, uvedené v korunách českých a závazné pro obě smluvní strany. Cena objednávky obsahuje veškeré náklady na objednané zboží a je tedy cenou konečnou. Ceny jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. Úhrada kupní ceny bude provedena v souladu se způsobem vyznačeným na objednávce, zaslané prostřednictvím internetové aplikace e-shop. Platební podmínka bude kupujícím vyznačena na vygenerované objednávce a je závazná pro kupní smlouvu uzavřenou na základě této objednávky. Kupující se zavazuje za objednané zboží v souladu s platební podmínkou uhradit prodávajícímu kupní cenu. Při objednání zboží, které prodávající nemá běžně ve své skladové zásobě je prodávající oprávněn požadovat zálohu na objednání zboží. Bez poskytnutí této zálohy není kupující oprávněn požadovat dodání zboží a prodávajícímu nevzniká povinnost toto zboží dodat. V případě prodlení kupujícího s úhradou ceny za doručené/zakoupené zboží se sjednává úrok z prodlení ve výši 0,1 % z dlužné částky za každý den prodlení.

VII. Vady zboží
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,

• má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
• se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
• věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
• je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
• věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.
Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil. Právo z vadného plnění se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, nevhodným užíváním nebo ošetřením, vlivem povětrnostních podmínek, neodbornou manipulací nebo úmyslným poškozením.
Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Pro uplatnění vady může kupující použít též reklamační formulář, který tvoří přílohu těchto VOP.

VIII. ochrana osobních údajů
Informace o kupujících získané v rámci uzavřených kupních smluv jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné třetí osobě. Výjimku představují dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nezbytný pro doručení zboží.

IX. závěrečná ustanovení
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Uzavřením kupní smlouvy zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícího. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy hradí kupující.

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 25. 4. 2018.




POŠTOVNÉ
Objednávka (odběr zboží) do 1 500 Kč PPL 70 Kč Dobírka 25 Kč
Objednávka (odběr zboží) nad 1 500 Kč Doprava ZDARMA

Balné ani jiné poplatky neúčtujeme. Tento ceník je platný na území České republiky.

V případě odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží zpět, si vyhrazujeme právo odečíst si z celkové částky náklady na dopravu, pokud byla poskytnuta zdarma.

Zboží skladem Prodávající připraví k expedici další pracovní den po přijetí platby nebo nejpozději do 3 pracovních dnů po přijetí elektronické objednávky.

Pokud je u některých položek dodací lhůta delší vzhledem k nedostupnosti produktu, bude Prodávající Kupujícího neprodleně kontaktovat.

Místem doručení zboží je doručovací adresa uvedená Kupujícím v elektronické objednávce.

Doručení společností PPL (dále Přepravce):

Doručení prostřednictvím Přepravce trvá obvykle 2 pracovní dny (od expedice objednaného zboží v rozsahu 1-2 pracovních dnů) dle standardních přepravních podmínek. Při zvolení tohoto způsobu doručení je Kupující povinen uvést v internetové objednávce telefonní kontakt z důvodu potvrzení termínu doručení zásilky ze strany zvoleného přepravce.

V případě, že Kupující nebude zastižen na uvedené adrese v dohodnutém termínu, obdrží oznámení o náhradním termínu doručení zásilky (následující pracovní den). V případě, že ani při druhém pokusu o doručení zásilky nebude Kupující na uvedené adrese zastižen, vrací se zásilka zpět k Prodávajícímu. Za opětovné doručení si účtuje Prodávající poštovné ve stejné výši.

Žádáme Kupujícího o kontrolu stavu zásilky za přítomnosti dopravce (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a zjistí-li poškození zásilky, Kupující reklamuje přímo u dopravce. Dopravce následně sepíše s Kupujícím protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět Odesílateli. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku Kupující od Přepravce převezme, je nezbytné poškození uvést v předávacím protokolu přepravce.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku oznamte bez zbytečného odkladu e-mailem nebo vzkazem přes mimibazar, s dopravcem vyplněný škodní protokol bez zbytečného odkladu zašlete e-mailem, nebo poštou Prodávajícímu. V případě pozdní reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

Platební podmínky
Převodem na účet nebo na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka přepravce).

Všechny ceny jsou smluvní. V e-shopu jsou aktuální a platné ceny. Prodáváme pouze nové zboží.

Osobní odběr
Osobní odběr zboží je možný na našich prodejnách:
PRIMIGI outlet, Fashion Arena Prague Outlet, Zamenhofova 440, 108 00 Praha 10, otevřeno denně 10:00 – 20:00
Solomio Studio, OC Flora, Vinohradská 2828/151, 130 00 Praha 3
Solomio Studio, OC Harfa, Českomoravská 2420/15a, 190 00 Praha 9

Přejeme příjemné nakupování nebo se těšíme se na Vaši návštěvu v některé z našich kamenných prodejen!



Provozovatel: Solomio Studio s.r.o., IČO: 03865223
Kamenné prodejny:
PRIMIGI, Fashion Arena Outlet Štěrboholy, Zamenhofova 440, 108 00 Praha 10
SOLOMIO.CZ, OC Flora, Vinohradská 2828/151, 130 00 Praha 3
SOLOMIO.CZ, OC Galerie Harfa, Českomoravská 2420/15a, 190 00 Praha 9
Webové stránky:
www.primigioutlet.cz
www.solomio.cz




REKLAMAČNÍ ŘÁD
pro prodej zboží

Solomio Studio s.r.o., IČO: 03865223
Primigi Outlet
Zamenhofova 440
108 00 Praha 10 – Štěrboholy


Článek 1
Úvodní ustanovení

Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen “reklamace“) musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem. Záležitosti neupravené tímto reklamační řádem se řídí právním řádem České republiky.
Tento reklamační řád je v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění ke dni 1. 1. 2014.

Prodávající neodpovídá za vady v těchto případech:
• je-li vada na věci v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny,
• jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím,
• vada vznikla na věci opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy věci (např. uplynutím životnosti),
• je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením,
• vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího.

Článek 2
Uplatnění reklamace

Kupující má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího v prodejně Primigi Outlet, Zamenhofova 440,
108 00 Praha 10 – Štěrboholy nebo poštou v případě koupě zboží přes e-shop.
Kupující je povinen prokázat, že mu náleží právo uplatnit reklamaci, zejména doložit datum koupě, a to předložením prodejního dokladu.
Kupující není oprávněn uplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti, pokud na ni byla poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny.
Prodávající je povinen vydat zákazníkovi potvrzení o tom, kdy právo z odpovědnosti za vady uplatnil,
o způsobu řešení reklamace, jakož i o provedení případné opravy a o době jejího trvání.
Jakmile zákazník uplatní některé z práv odpovědnosti za vady zboží, například na odstranění vady či slevu, nemůže volbu uplatněného práva měnit, pokud se nedohodne s prodávajícím jinak.

Článek 3
Lhůta pro uplatnění práv

Kupující může svá práva z vadného plnění uplatnit ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Po uplynutí lhůty nelze právo za vad u prodávajícího uplatnit, ledaže se smluvní strany dohodnou jinak nebo prodávající či výrobce poskytne zvláštní záruku za jakost nad rámec jeho zákonných povinností.
Kupující svá práva z vadného plnění uplatní bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že na zboží je vada. Prodávající neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud kupující zboží užívá, ačkoliv o vadě ví. Uplatní-li kupující vůči prodávajícímu vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění po dobu,
po kterou je zboží v opravě a kupující je nemůže užívat.
Kupující bere na vědomí, že v případě výměny zboží v rámci vyřízení reklamace neběží nová lhůta
pro uplatnění práv z vadného plnění. Lhůta skončí 24 měsíců od převzetí po koupi reklamovaného zboží.

Článek 4
Vyřízení reklamace

Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitějších případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Prodávající je povinen vydat kupujícímu písemné potvrzení, ve kterém uvede datum a místo uplatnění reklamace, charakteristiku vytýkané vady, kupujícím požadovaný způsob vyřízení reklamace a způsob jakým bude kupující informován o jejím vyřízení. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Způsob vyřízení reklamace a dobu jejího trvání je prodávající povinen kupujícímu písemně potvrdit. Kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit jednou zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možno vůbec nebo včas uskutečnit.
Kupující je povinen převzít si reklamované zboží do 30 dnů ode dne, kdy měla být reklamace nejpozději vyřízena, po této době je prodávající oprávněn účtovat si přiměřené skladné či zboží svépomocně prodat na účet kupujícího. O tomto postupu musí prodávající kupujícího předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí zboží.

Článek 5
Jakost při převzetí

Prodávající prohlašuje, že zboží předává kupujícímu v souladu s ustanovením § 2161 občanského zákoníku, tedy:
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
• má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
• věc se hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
• věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
• je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
• věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

V případě, že zboží při převzetí kupujícím neodpovídá výše uvedeným požadavkům, má kupující právo na dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze věci nepřiměřené. Pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Článek 6
Odpovědnost prodávajícího za vadu, která je podstatným a nepodstatným porušením smlouvy

Odpovědnost prodávajícího za vady, které jsou podstatným nebo nepodstatným porušením smlouvy, se použije na vady zboží vzniklé v době 24 měsíců od převzetí, a to pro vady, u kterých se neuplatní odpovědnost za jakost při převzetí podle čl. 5. Je-li vada podstatným porušením smlouvy, má kupující dle své volby právo na dodání nové věci, opravu, přiměřenou slevu nebo na odstoupení od smlouvy (s právem na vrácení kupní ceny v plné výši). Je-li vada nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady nebo přiměřenou slevu. Právo na dodání nové bezvadné věci, výměnu součásti, slevu z ceny nebo odstoupení od smlouvy má kupující bez ohledu na charakter vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad.

Článek 7
Náklady reklamace a řešení sporů

Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva.
V případě, že prodávající reklamaci zamítne jako neoprávněnou, může se kupující obrátit na soudního znalce z oboru a vyžádat si zpracování nezávislého odborného posouzení vady.
Podmínky byly naposledy upraveny: 2.11.2018, 14:46
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu