Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Coqui Eshop (Coqui Eshop) ID 560077
Coqui World s.r.o.
mimibazar.cz/coquieshop
Oblast: Praha
Telefon: +420 778 719 612
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 1.7.2015
Naposledy: 10.12.2015 13:56
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
29060362
DIČ CZ29060362
HODNOCENÍ 0
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Provozovatel:

Obchodní společnosti COQUI WORLD s.r.o.

se sídlem Vyšehradská 1349/2, Praha 2, 128 00

zastoupena jednatelem Tomáš Jurák

IČ: 29060362
DIČ. CZ29060362

OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Úvodní ustanovení
2. Objednání zboží a uzavření kupní smlouvy
3. Ceny zboží
4. Doprava a platba
5. Výměna zboží
6. Odstoupení od kupní smlouvy
7. Reklamace zboží, záruční podmínky
8. Ochrana osobních dat


1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup na adrese www.mimibazar.cz/coquieshop. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinností prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Není-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.
Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a s reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

2. Objednání zboží a uzavření kupní smlouvy

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem povinných údajů. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Kupující je povinen uvést správné registrační údaje a to zejména úplnou poštovní adresu, na kterou má být zboží odesláno. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího zaplacením kupní ceny a jeho převzetím. Stornování objednávky je do 24 hodin telefonicky nebo mailem od odeslání objednávky.

3. Ceny zboží

Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží. Všechny ceny jsou uvedeny s DPH.

Ke každé dodávce zboží vystaví prodávající doklad o zaplacení, který na vyžádání zašle kupujícímu spolu se zbožím, případně elektronicky.

4. Doprava a platba

• Doprava zdarma při objednávce nad 599,- Kč! Tato akce se vztahuje na veškeré zboží
• Zboží expedujeme pravidelně každý den.
• Zboží je odesláno až po jeho uhrazení na účet, v případě dobírky hned.
• Doba doručení je 2 – 3 dny od připsání peněz na účet.
• Pokud se stane, že objednané zboží již nebude skladem (naši nabídku pravidelně kontrolujeme, ale může se stát, že zboží objedná více zákazníků). V tom případě dáme přednost první objednávce, upozorníme Vás emailem. Zároveň Vás upozorníme na změny v objednávce a o odeslání balíku.

STANDARDNĚ ZAJIŠŤUJEME TETNTO DRUH DOPRAVY:

EXPRESNÍ PŘEPRAVA GEIS

Přeprava expresní balíkovou službou Geis. Služba zahrnuje standardní dobu doručení do druhého dne, online potvrzení o doručení zásilky a dva pokusy o doručení, není-li adresát zastižen. V den, kdy vám bude balík doručován, vám příjde sms s časovým rozmezím pro doručení.

• Cena 59 Kč - při objednávce zboží do 598 Kč
• Cena 0 Kč - při objednávce zboží od 599 Kč


MOŽNOSTI PLATBY :

BANKOVNÍM PŘEVODEM PŘEDEM NA NÁŠ ÚČET
Platbu provedete bezhotovostním převodem na náš účet. Číslo účtu a variabilní symbol pro vaši platbu vám zašleme na e-mail po dokončení objednávky.
Cena 0,- Kč

DOBÍRKA
Za zboží zaplatíte v okamžiku jeho převzetí od přepravní společnosti. Platit můžete pouze hotově.
Cena 40,- Kč

5. VÝMĚNA ZBOŽÍ

Pokud jste si objednali zboží, které Vám nesedí nebo není úplně podle Vašich představ, rádi Vám jej vyměníme za jinou velikost nebo jiné zboží.

Zákazníkovi umožníme výměnu zboží do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu.

Pokud se rozhodnete pro výměnu, je nutné dodržet tyto základní podmínky:

1. zboží musí být odesláno nejpozději 14. den po fyzickém převzetí zásilky.
2. zboží musí být kompletní, neporušené, nepoužité, opatřené visačkami a v originálním obalu schopné dalšího prodeje.
3. nesmí být zasláno na dobírku, v takovém případě nebude převzato. Zboží je nutné zaslat na adresu Coqui World s.r.o., Žerotínova 55 C, 787 01 Šumperk.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci, bohužel, akceptovat požadavek na výměnu a zboží bude na Vaše náklady vráceno zpět.

6. Odstoupení od smlouvy

• V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dní od data převzetí zboží.
• Lhůta 14 dní začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží. Končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.
• Odstoupení od kupní smlouvy (email) musí být dodavateli doručeno nejpozději v poslední den 14ti denní lhůty.
• V tomto případě odešlete na adresu info@coqui.cz email s textem: "Tímto odstupuji od smlouvy XXX (číslo vaší objednávky) v zákonné 14ti denní lhůtě a žádám o vrácení uhrazené částky za zboží Vaše jméno a příjmení." Nebo lze uvést text obdobného charakteru, ze kterého vyplývá projev vůle odstoupit od smlouvy v zákonné lhůtě.
• V odpovědi na váš email vám zašleme informace jak dále postupovat a kam zboží zaslat.
• V případě, že nejste spotřebitel, tedy nakupujete v rámci své podnikatelské činnosti (pokud vyplníte IČ v objednávce), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.
• Zboží vraťte pokud možno v původním nepoškozeném obalu (závada obalu není úměrné poškození v důsledku rozbalení) nebo vhodně zabalené tak, aby nemohlo dojít během přepravy k jeho poškození.
• Zboží vraťte kompletní, včetně příslušenství, návodu apod. a s dokladem o koupi (faktura).
• Zboží neposílejte na dobírku, zásilku doporučujeme pojistit.
• Zaplacenou částku (zboží, poštovné směrem k vám, balné apod.) za zboží vám zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději však 30 kalendářních dní od doručení zboží k nám. Náklady na vrácení zboží (přepravu) jsou v tomto případě na straně kupujícího.

7. Reklamace

• Před zahájením procesu reklamace nás prosím informujte o zjištěném nedostatku na info@coqui.cz.
• V odpovědi na váš email vám zašleme reklamační formulář a popíšeme, jak postupovat a kam reklamaci zaslat.
• Reklamace musí být vždy přijata písemně, proto prosím vždy pečlivě vyplňujte reklamační formulář a uveďte na sebe kontakt.
• Reklamace musí být vždy uplatněna bezprostředně po vzniku závady. Na pozdní reklamace nebude brán zřetel.
• Vadu podrobně písemně popište do reklamačního protokolu, a pokud je to možné, v balíku viditelně vadu označte.
• Zboží vraťte pokud možno v původním nepoškozeném obalu (závada obalu není úměrné poškození v důsledku rozbalení) nebo jinak vhodně zabalené tak, aby nemohlo dojít během přepravy k jeho poškození.
• Zboží vraťte kompletní, včetně příslušenství, návodu apod. a s dokladem o koupi (faktura), který slouží zároveň i jako záruční list.
• Zboží neposílejte na dobírku, zásilku doporučujeme pojistit.
• Reklamace vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů. O vyřízení reklamace vás budeme informovat prostřednictvím emailu nebo telefonu.
• Tato lhůta se počítá od prvního následujícího dne po přijetí kompletní zásilky pro reklamaci, která musí obsahovat reklamované zboží, doklad o koupi, správně vyplněný a podepsaný reklamační formulář a příp. příslušenství ke zboží.
• Běh lhůty pro vyřízení reklamace může být pozastaven a to v případě, neobdržíme-li veškeré podklady pro vyřízení reklamace (části zboží, dokumenty apod.). Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných dokumentů.

8. Ochrana osobních dat

• Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
• Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje").
• Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, pro účely vedení uživatelského účtu a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu.
• Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
• Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
• Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
• Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
• V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
o požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
o požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost kupujícího podle předchozí věty shledána oprávněnou, prodávající nebo zpracovatel odstraní neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li prodávající nebo zpracovatel žádosti, má kupující právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění kupujícího obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.
• Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
Podmínky byly naposledy upraveny: 15.9.2015, 15:15
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu