PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Provozovatel :

Denisa Kseňáková
U dolního rybníka
56802 Svitavy
IČO: 72871911
tel. 776112344
email: denisa.a@email.cz


Milé maminky budu ráda za fotky Vašich ratolestí v oblečení zakoupeném v našem obchůdku:-)

K poštovnému: Ceny poštovného jsou podle váhy a podle platného ceníku ČP. Vzhledem k tomu, že mě je za poštu hamba, jak vysoké je poštovné, tak si neúčtuju balné !!!Berte prosím na zřetel, že ceny poštovného neurčuji já, ale pošta a já ho bohužel nemůžu ovlivnit!!

Část I.

1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní,v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující. O vrácení zboží informujte prodejce emailem před odesláním zboží zpět.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)

- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny, není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
• bezplatné odstranění vady opravou,
• přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.


3. Prohlášení:


Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.


Část II.
OBCHODNÍ PODMÍNKY:

Prodávající:

Mgr. Denisa Kseňáková, U dolního rybníka 134, 56802Svitavy
ič: 65737512
telefon:776112344
PROVOZNÍ DOBA:
Na internetu on-line
Telefonický kontakt využívejte od 8.00 – 20.00 každý den, včetně víkendu - na vaše dotazy a objednávky odpovídám v co nejkratší době.

ZBOŽÍ:
V mém albu je nabízeno nové zboží ( záruka je 2 roky ), ale také nošené zboží ( záruka na toto zboží je 6 měsíců )

Všechno zboží je předem prozkoumáno a odesláno vždy neponičené. Proto při případné reklamaci, je možnost vrácení peněz jen na základě domluvy a případných zaslaných fotografií poničené věci. Vrátit bez udání důvodu lze i nové zboží. Zboží které již nemá původní obal, bylo použito nebo třeba nemá visačky - u tohoto zboží si prodejce může vrácenou částku ponížit o opotřebení výrobku. Zboží na výměnu nebo vrácené zboží neposílejte prosím na dobírku !!

Ceny jsou vždy uváděny včetně DPH.
Vždy vystavuji paragon na prodané zboží.

Pokud máte jakýkoliv dotaz na danou věc ( další míry, materiál....), ráda Vám odpovím

V případě zájmu více kupujících o jedno zboží - nechávám zboží tomu, kdo si dříve napíše o platební podmínky

Pokud se ale zájemce neozve do 3 dnů od zaslané poptávky anebo já neobdržím platbu do 7ti dnů od našeho posledniho kontaktu, rušim tuto rezervaci a nabizim dale a pisu negativni hodnoceni. Pokud chcete zboží rezervovat delší dobu (např. do výplaty ) není problém - domluvíme se.



DODACÍ PODMÍNKY: Zboží, které nabízíme v našem obchodě máme skladem. Pokud zboží bude vyprodané budeme vás informovat.
Platbu očekáváme do 7 dnů na účtu. Pokud se nedomluvíme jinak.
Zboží odesíláme po připsání peněz na náš účet. Nejpozději do 48 hodin od přijetí platby.
Balíčky odesíláme Českou poštou
Cena za balíčky se pohybuje od 40-100 Kč / podle druhu a váhy/.

OBJEDNÁVKU JE MOŽNÉ ZRUŠIT DO 24 HODIN - JINAK JE ZÁVAZNÁ!

Uskutečněním objednávky mě dáváte souhlas s archivací svých osobních údajů.
Vaše údaje nebudeme poskytovat třetím osobám, nebudeme je zpřístupňovat nebo zneužívat pro jiné účely.
Podmínky byly naposledy upraveny: 5.10.2018, 8:31
© 2004-2018 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt