Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

ÚČET BYL POZASTAVEN
Veronika B. (Brand Kids) ID 588292
BRAND Czech sro
mimibazar.cz/brandkids
Oblast: Vsetín
Registrace: 14.8.2016
Naposledy: 28.11.2018 22:02
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 21
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Provozovatel
BRAND Czech s.r.o.
Veronika Brandova
Dolní nám. 1356
Vsetín
75501
Česká republika
IČ 28612922
DIČ CZ28612922
Část I.
1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob
převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s
povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který
od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního
dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů
od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého
způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující
povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku)
kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na
náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u
smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího
před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů),
jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle
přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno
s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových
nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik;
u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv
uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.
Vzorový formulář odstoupení od smlouvy:
Adresát (zde vložte jméno a příjmení/název obchodní firmy, adresu sídla, popř. faxové číslo a emailovou adresu prodávajícího)
…..................................................................................................................................................
Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží
(uveďte název zboží, popř. číslo objednávky, počet kusů a pod.)........................................................................
Datum objednání zboží …......................................................................................................
Datum obdržení zboží …........................................................................................................
Jméno, příjmení a adresa spotřebitele/nakupujícího ..............................................................
Datum …...............
(v případě zaslání odstoupení od smlouvy v listinné podobě přidejte rovněž podpis)
stránka 1 / 5
Veronika B. (Veronica77) ID 476264 - PODMÍNKY PRODEJE
platné ke dni: 17.7.2017, 19:53
................................
2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se
vyskytnou v záruční době)
- Jakost při převzetí
Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému
nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným,
smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.
Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné
odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez
zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada
pouze této součásti.
Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v
plné výši.
Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.
Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám
způsobil.
U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí
prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má
kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.
- Zákonná práva z vad
Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v
reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.
V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení
smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět,
že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou),
má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady)
nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží
nebo odstoupit od smlouvy.
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.
3. Ochrana osobních údajů
Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o
ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje
o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor
nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v
souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.
4. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
stránka 2 / 5
Veronika B. (Veronica77) ID 476264 - PODMÍNKY PRODEJE
platné ke dni: 17.7.2017, 19:53
V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel
oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím,
prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při
mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním
řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.
Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního
řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat
nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.
Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně
o tomto faktu vyrozumí obě strany.
Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem
uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma
stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je
právě uzavření společné dohody stran sporu.
Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k
mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště;
seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod
http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.
Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy
uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.
http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/
5. Prohlášení:
Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz.
http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19.
Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň
informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.
V případě, že je následující Část II. či jakákoliv její část v rozporu s platnými zákony a ustanoveními, stává se neplatnou a
transakce se řídí výlučně společnými podmínkami prodeje z Části I.
Část II.
Provozovatel:
Ing. Veronika Brandová
4. května 1220
Vsetín 75501
IČ: 703 21 418
Spisová značka: 381006 - Městský úřad Vsetín.
Email : v.brandova@seznam.cz
Odpovědná osoba :
Ing. Veronika Brandová
571 420394
8:00-18:00
Všechno zboží je NOVÉ A ORIGINÁLNÍ.
PO OBDRŽENÍ ZBOŽÍ PROSÍME O HODNOCENÍ, ZDA BALÍČEK DORAZIL V POŘÁDKU A ZDA JSTE SPOKOJENI. TOTO SLOUŽÍ JAK
PRO NÁS, TAK I PRO DALŠÍ ZÁKAZNÍKY.
MOCKRÁT DĚKUJEME.
stránka 3 / 5
Veronika B. (Veronica77) ID 476264 - PODMÍNKY PRODEJE
platné ke dni: 17.7.2017, 19:53
KE KAŽDÉMU NÁKUPU PŘIKLÁDÁME PARAGON.
PO DOMLUVĚ JE MOŽNÝ PRODEJ I ZA VELKOOBCHODNÍ CENY.
Při objednání 2 a více kusů zboží platíte vždy jen jedno poštovné - to vyšší.
Zboží je skladem, i když je v nabídce uveden 1 vystavený kus, většinou máme více ks zboží skladem. Proto pokud si chcete
objednat více kusů zboží, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám sdělíme, zda je to možné.
Způsob stornování objednávky: zákazníkem do 24 hodin telefonicky nebo mailem, pak se objednávka stává závazná.
PLATBA ZBOŽÍ, DODÁNÍ ZBOŽÍ:
Na základě Vaší objednávky Vám zašleme zpět pokyny a podklady pro platbu.
Platbu proveďte prosím co nejdříve.
Veškeré nabízené zboží máme skladem
Odesíláme do 2 pracovních dnů od připsání na účet - v případě platby předem nebo závazné objednávky v případě dobírky.
Zboží je doručováno přes Českou poštu.
Zboží zasíláme po zaplacení na účet na adresu, kterou uvedete. Po dohodě je možný také osobní odběr.
POŠTOVNÉ A BALNÉ - jeho výše je uvedena u každého zboží, v případě objednání 2 a více ks zboží platíte vždy jen jedno
poštovné - to vyšší.
Při vrácení, výměně či reklamaci hradí poštovné nakupující. Pokud Vám přijde poškozená zásilka, s poštovní doručovatelkou
sepište protokol, doporučená zásilka je automaticky pojištěna na 500,- Kč.
Doklad o koupi - paragon - zasíláme ke každé objednávce.
ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY:
Pokud se neozveme do 24 hodin, kontaktujte nás prosím ještě jednou, v tomto případě je totiž možné, že jsme Vaši
objednávku nedostali.
PROVOZNÍ DOBA:
od 8:00h do 18:00h
REKLAMACE: Ihned po obdržení zásilky si, prosím, Vaše zboží pečlivě překontrolujte. Pokud najdete vadu či kaz, obratem nás
kontaktujte.
Zákazník má právo vrátit zboží bez udání důvodů do 14ti dnů - dle zákona na ochranu spotřebitele máte nárok na vrácení
zboží bez udání důvodu, máte tuto možnost do 14 dnů.
Vrátit bez udání důvodu nelze nové zboží, které již nemá původní obal či nemá visačky, bylo použito, opotřebováno či
dokonce poničeno.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ: v případě nespokojenosti s doručeným zbožím lze samozřejmě zboží vrátit. Ihned po převzetí zboží si prosím
zboží překontrolujte, pokud nebudete spokojeni, informujte nás a zašlete zboží zpět. Jestliže chcete vrátit celou kupní cenu
zboží, akceptujeme pouze vrácené zboží nepoužité, nepoškozené, se štítky a v originálním obalu. Peníze vracíme do 14 dnů.
ZÁRUČNÍ LHŮTA /nové zboží/ :
Záruční doba poskytovaná při prodeji zboží činí všeobecně 24 měsíců ode dne nákupu, pokud není uvedeno jinak.
ZÁRUČNÍ LHŮTA /použité zboží/:
Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí
kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro
uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď
u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních podmínkách.
DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
Mimosoudní vyřizování stížností kupujícího zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy
stránka 4 / 5
Veronika B. (Veronica77) ID 476264 - PODMÍNKY PRODEJE
platné ke dni: 17.7.2017, 19:53
v.brandova1@centrum.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou
tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“
Děkujeme za návštěvu a přejeme příjemný nákup :-).
Odpovědná osoba : Ing. Veronika Brandová
Email : v.brandova@seznam.cz
tel : 751 420394
Podmínky byly naposledy upraveny: 2/2014
Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Ochrana osobních údajů



Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracov&aacut e;v&aacu te;ním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.


stránka 5 / 5
Podmínky byly naposledy upraveny: 24.5.2018, 19:51
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu