Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Andrea J. (kockodanka) ID 5889
mimibazar.cz/kockodanka
Oblast: Klatovy
Telefon: 725499525
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 7.10.2005
Naposledy: 10.4.2019 19:43
Aktualizace: 23.3.2014 14:06
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 174
VŠECHNY FOTOGRAFIE 38
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
V mém obchůdku prodávám pouze zboží NOVÉ, 100% originální odkoupené z armádních skladů,(na toto dostanete doklad – vyžádání, a máte na něj ze zákona dvouletou záruční dobu, podmínky reklamace viz. níže!!!) a dále také zboží použité mnou a mojí rodinou.
Ve svém e-shopu pouze prodávám, neměním (výjimkou jsou reklamace či vrácení zboží) Ceny jsou pevné, prosím nesmlouvejte.

Nové zboží je na objednávku!!!
Zboží objednávám až tehdy ,kdy se mi platba od Vás připíše na účet. Toto opatření je z důvodu nespolehlivý zákazníků.
Doba dodání objednaného zboží bude 7 pracovních dní, pokud bude u dodavatele skladem, pokud zboží skladem u dodavatele nebude je doba dodání 14 dní. V případě, že se to stane, budu Vás o tom informovat hned, jak to budu vědět i já. :-)

STORNOVÁNÍ OBJEDNÁVKY
1.Stornování objednávky ze strany zákazníka
Zákazník může do 24 hodin od přijetí objednávky stornovat svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována, a to i bez udání důvodu. Zrušení se provádí zasláním emailu na adresu: army.shop.kt@centrum.cz
Pokud již objednávka byla expedována, objednávka může být zrušena, ale zákazník je povinen dodatečně uhradit tyto náklady expedice.

2.Stornování objednávky ze strany prodávajícího
Vyhrazuji si právo stornovat objednávku nebo její část a odstoupit od smlouvy, pokud:
- se zboží již nevyrábí nebo nedodává
- je zboží dlouhodobě nedostupné
- nebo se cena zboží změnila nebo byla chybně stanovena

V těchto případech budete neprodleně o této skutečnosti informováni.
Vyhrazuji si právo úpravy cen a detailů zboží v kterýkoliv okamžik a to bez jakéhokoliv upozornění.

PLATBA ZA ZBOŽÍ
Preferuji bankovní převod či peníze vložit přímo na můj účet, Po špatných zkušenostech však posílám pouze registrovaným uživatelům nebo těm zákazníkům, se kterými mám dobré zkušenosti.
Prosím o správné uvádění variabilní symbolů. Děkuji!

ZASLÁNÍ ZBOŽÍ
Po příchodu peněz na můj účet – ještě týž den, nejpozději den druhý balíček odesílám a to vždy přes českou poštu. Výše poštovného je psaná u každého zboží jednotlivě – a to dle váhy a ceny pojištění. Výše poštovného vychází z tarifů české pošty!!!


pojištěný balík
do 2kg....63,-
do 5kg....70,-


BALNÉ – je zdarma!
Po odeslání balíčku Vám týž den, či nejpozději druhý napíšu informativní email, že balíček je již k Vám na cestě. Pokud nedorazí do 5dní, tak se zkuste nejdříve zeptat na své poště (často se stává, že listonošky nevypisují informativní lístek o zásilce na poště) či mi napište email a zkusíme ho společně s českou poštou dohledat.

REZERVACE ZBOŽÍ
Pokud máte o zboží velký zájem, rovnou klikněte na odkaz závazně objednat a napište Vaše jméno + adresu. Tím Vás žádný jiný zájemce předběhnout nemůže!!!
Dotazy na míry, barvu atd. neberu za závaznou rezervaci - tj. pokud si po Vašem dotazu někdo napíše o závaznou rezervaci - má přednost před Vámi. Pokud tedy o zboží máte velký zájem a jen chcete přeměřit určité míry, napište si o rezervaci do večera či do druhého dne - tak si zboží zarezervujete a může se v klidu rozhodnout. :-) Když se mi však do 24hodin od rezervace neozvete (pokud se nedomluvíme jinak) zboží uvolnuji a vracím zpět do prodeje či je nabídnu jinému zájemci. Je to z toho důvodu, že zájemci často píší, že věc chtějí a pak se neozývají a já jim zboží zbytečně držím.

SPLATNOST FAKTUR
Splatnost faktur je 5 dnů. Do této doby držím rezervaci, pak ji ruším a zboží vracím do prodeje. Samozřejmě je možné se, výjimečně individuálně, domluvit na splatnosti delší – max. však 14dní. Pokud však dojde k tomu, že do této doby nezaplatíte a ani se již dále neozýváte, budu muset Vám napsat špatné hodnocení. (doufám, že k tomu nikde nedojde).

REKLAMACE, VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Vrácení a výměna zboží
Dle zákona máte právo nepoužité zboží do 14 dnů, bez udání důvodu, vrátit. Zboží mi v tomto případě zašlete jako doporučenou zásilku či jako pojištěný balík. Vrácené zboží na dobírku nepřebírám! Je to z toho důvodu že před vrácením peněz musím zboží prohlédnout, zda nedošlo k jeho poškození či opotřebení. A zda zboží došlo v takové podobě, jako bylo ode mne odesláno. Vrácené zboží musí tedy být nepoškozené, neprané, nenošené, čisté, včetně originálních visaček, krabice a doklad.
Zboží zasílejte pouze v nepoškozeném originálním obalu – to se týká hlavě krabic u bot. Peníze za vrácené zboží zasílám pouze na bankovní účet a to do 30 dnů od převzetí zboží, které splnilo všechny výše uvedené podmínky. Poštovné nevracím!
V případě Vašeho zájmu, je možné takovéto Vámi vrácené zboží, splnující výše uvedené podmínky, vyměnit za zboží stejné jen v jiné velikosti, barvě či za zboží úplně jiné.
Veškeré náklady s touto výměnou nese zákazník!!!

Dále vrátit zboží do 14dnů bez udání důvodu lze i nové zboží, které již nemá původní obal, bylo použito či nemá visačky. Pak ale vrácená kupní cena zboží bude ponížena o opotřebení výrobku!

Reklamace
Záruční lhůta a reklamační řád se řídí obecně platnými právními předpisy. Za vadu však nelze považovat změnu materiálu úměrnou délce užívání ani závady způsobené nesprávnou údržbou, skladováním a používáním výrobku.
Záruka se nevztahuje na vady způsobené používáním výrobku v rozporu s návodem na použití, nešetrným zacházením, mechanickým poškozením či běžným opotřebením.
Záruka se též nevztahuje na vady způsobené při nadměrném zatěžování, při užívání pro jiné účely než k tomu určené, na vady způsobené vnějšími vlivy v důsledku užívání v nepřiměřeném prostředí/vlhkost, styk s vodou, chemikáliemi, oheň, extrémní teplota, mráz atd./ závady způsobené neodborným zásahem. Dále pak používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.
Mezi nejčastější špatnou manipulaci se zbožím je praní, žehlení a nošení uvedené jinak než na štítku zejména pak praní bot v pračce!

Zboží, které zasíláte k reklamaci musí být zbaveno všech nečistot. Mokré, zapáchající, plesnivé zboží nepatří do reklamačního řízení. Takovéto zboží je ihned vráceno zákazníkovi zpět!
Veškeré vady je také nutno hlásit ihned, kdy je možná běžná oprava, ne ve stavu destrukce výrobku, či po sezoně.
Za vady vzniklé přepravcem –tj. českou poštou neručíme. Tyto vady je nutné reklamovat na české poště.
Reklamaci uplatňujte neodkladně po projevení závady.

ZÁRUKA NA POUŽÍTÉ ZBOŽÍ
Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo obecně v obchodních podmínkách.

OSTATNÍ PODMÍNKY SMLOUVY
Nejsem schopna garantovat 100% barevnost jednotlivých produktů - ta je závislá na nastavení resp. typu Vašeho monitoru.

Tyto obchodní podmínky se vztahují na veškeré transakce zde uskutečněné a mohou být mnou změněny a to bez jakéhokoliv upozornění. Tyto změny se poté budou vztahovat na jakoukoliv přijatou objednávku.




Na veškeré dotazy a objednávky se snažím odpovídat nejpozději do 12hodin, pokud není vyvěšen vzkaz o mé celodenní či vícedenní nepřítomnosti. Pokud odpověd do té doby neobdržíte, prosím, o napsání ještě jednou – je možné, že Váš email ke mně nedorazil a naopak.

Po ukončení obchůdky vždy budu ráda za případné hodnocení, které i já pak napíší. Ne sice hned, kvůli nedostatku času – ALE VŽDY! Velmi mě i potěší fotečka spokojeného zákazníka.




ODPOVĚDNÁ OSOBA:Andrea Javorská
MÍSTO PODNIKÁNÍ: Komenského 102,339 01 Klatovy
IDENTIFIKAČNÍ ČÍSLO (IČ):
Kontakt: army.shop.kt@centrum.cz
.
Podmínky byly naposledy upraveny: 3.1.2011, 14:39
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu