Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Konrad B. (easyart) ID 590403
Easy Art s.r.o
mimibazar.cz/easyart
Oblast: Ostrava
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 22.9.2016
Naposledy: 5.4.2020 9:26
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
04570057
HODNOCENÍ 5
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Podmínky prodeje

I. Obecné podmínky
1.Důležité je seznámení se s obchodními podmínkami a souhlasem s nimi. Závaznou objednávkou zákazník souhlasí s obsahem obchodních podmínek.
2.Nabízíme službu zprostředkování prodeje zboží, která je založena na modeludropshipping,tímto je to nabídka pomoci v její realizaci a prodeje prostřednictvím podmínek Aukro.
3.Naše nabídka je zaměřena na soukromé osoby. Všechny informace jsou uvedeny v aukcích prodávaných výrobků (včetně cen). Nejedná se o klasický prodej výrobků.
4.Správná objednávka je zrealizována pouze tehdy, kdy vybraný model zákazníka je dostupný ve skladě dodavatele. V případě změny skladovaného zboží je kupující okamžitě informován o této skutečnosti a má možnost změny objednávky nebo její zrušení a může odstoupit od uzavřené smlouvy. Každá změna musí být provedena prostřednictvím e-mailu. V případě odstoupení od smlouvy bude částka okamžitě vrácena kupujícímu na jeho bankovní účet.
5.Fotografie, které jsou použity v aukcích mají pouze informační charakter a mohou se trošičku lišit od skutečnosti v barevné kombinaci, záleží na nastavení monitoru, jeho ostrosti a rozlišení. Proto také nemohou být použity jako důvod případných reklamací.
Dle zákona je stanovena lhůta 14 dní na výměnu nebo vrácení zboží bez udání důvodu.
6.Zboží vystavené v aukcích je prezentací výrobků dodavatele. Popis, fotografie a výrobky jsou vlastnictvím dodavatele. Jakékoliv neshody s popisem, fotografiemi musí být směřovány k dodavateli. Zprostředkující směřuje reklamace k dodavateli a nenese za ně žádnou odpovědnost.
7.Všechny obchodní názvy, popisy a znaky zboží jsou vlastnosti výrobků i jejich práva k nim jsou vlastnictvím výrobců. Jsou používány pouze k informačním účelům.
8.Všechny výrobky nabízené v aukcích jsou vlastnictvím zahraničních prodejců a dodavatelů.
Prodávající k nim nemá žádná práva, pouze je prezentuje ve svých aukcích.

II. Jak správně objednat
1.Objednávky jsou zrealizovány prostřednictvím „Kup teď“, které je součástí aukce.
2.Objednávka přes „Kup teď“ je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
3.Kupující má právo zrušit objednávku také po zakoupení přes “Kup teď“, ale musí prodávajícího informovat e-mailem.
4.Dokončením objednávky a zaplacením za zboží je automaticky započat proces realizace objednávky ze zahraničí přes zprostředkujícího.

III. Dokončení platby, cena.
1.Všechny ceny za zboží jsou uvedeny v našich aukcích:
a/ v korunách českých, CZK
b/ jsou cenami konečnými
(pokud nebude celním úřadem vyměřeno clo, viz bod VI. DPH a clo)
2.Nabízená cena u každého zboží je závazná až do dokončení objednávky. Změny v objednávce je možno provádět pouze před odesláním objednávky do zahraničí. Jestliže chce kupující změnit obsah objednávky, musí okamžitě informovat prodávajícího a domluvit se na případném postupu a popř. navýšení ceny související se změnami. 
3.Akceptujeme tyto způsoby platby za zboží:
a/ platba prostřednictvím systému PayU
b/ bankovním převodem 
V případě úhrady bankovním převodem, musí být platba uhrazena nejpozději 7. den od objednání zboží. V opačném případě může prodávající odstoupit od smlouvy a objednávka bude stornována. Platbu je třeba provést na bankovní účet prodávajícího.
Číslo účtu: 115-3052550227-0100
IV. Realizace objednávky. 
1.Po provedení objednávky přes „Kup teď“ a uhrazení platby kupujícím, začíná proces realizace objednávky.
2.Jestliže není objednané zboží skladem, je kupující okamžitě informován o nedostupnosti daného modelu.
3.Zboží nabízíme i na jiných aukčních portálech, proto může nastat , že některé modely jsou momentálně vyprodány.
4.Zboží je vysíláno ze zahraničí během 7 PRACOVNÍCH DNÍ od přijetí platby na účet prodávajícího.
5.Zásilky jsou odesílány ze zahraničí leteckou nebo lodní dopravou a následně dodávány Českou poštou na uvedenou adresu v objednávce.
Termín realizace dodaní zboží je 10 - 36 PRACOVNÍCH DNÍ. V termínu nejsou započítány víkendy a svátky, ale pouze pracovní dny.
Obvykle je tato doba 14 pracovních dnů.
Ve vyjímečných případech se doba dodání může prodloužit, jedná se o skutečnosti, o kterých předem nevíme a nemůžeme je ovlivnit (státní svátky, logistické potíže, znovu naskladnění zboží na sklad dodavatele apod.)
6.Kupující, který převezme doručenou zásilku musí zásilku okamžitě překontrolovat. V případě poškození zásilky kupující okamžitě informuje Českou poštu a provede reklamaci, dále informuje zprostředkujícího.
7.Objednávky jsou realizovány dle postoupnosti a jen do vyprodání zásob.

V. Chyby v realizaci, termínu dodání
1.Jestliže zásilka bude mít zpoždění v dodání a doba realizace potrvá déle než je uvedeno v aukcích, prosíme o rychlý kontakt kupujícího s prodávajícím. Kupujícímu bude nabídnuto řešení a to buď snížení ceny nebo možnost odstoupení od smlouvy.
Proto, že je zásilka odeslána kupujícímu ten je povinen po obdržení zásilky:
a/ vrátit zásilku prodávajícímu na uvedenou adresu
b/ ponechat si zásilku a zboží opětovně zaplatit.
Všechny tyto záležitosti musí být vyřešeny během 7 dní od obdržení informace o způsobených problémech během dopravy ke klientovi.
2.V případě, že nebude zásilka kupujícímu doručena na adresu a ten si ji nevyzvedne na poště v uvedené úložní době a zásilka se vrátí zpět na adresu odesílatele, je kupující povinen uhradit poštovné ve stejné výši jako při nákupu a manipulační poplatek ve výši 50 % z ceny poštovného.
Jako prodejce nejsme schopni monitorovat každou zásilku a zajistit, že Česká pošta bude informovat kupujícího o uložení zásilky na poště.

VI. Pokyny k reklamaci a výměně zboží
1.Kupující může vrátit nenošené a nepoškozené zboží bez udání důvodu a to ve lhůtě 14 dní od dodání zboží.
2.Lhůta 14 dní je dána ze zákona a je počítána dnem dodání zboží kupujícímu.
3.V případě vrácení zboží je smlouva stornována a kupující je zbaven veškeré odpovědnosti. Odpovědnost za zboží přebírá prodávající, který řeší reklamaci s dodavatelem.
4.Zboží vráceno k reklamaci musí být zabaleno tak, aby nedošlo k poškození zboží během přepravy.
5.Náklady spojené s odesláním zboží hradí kupující.
6.V případě, že se dodané zboží nebude shodovat s objednaným zbožím, má kupující právo na reklamaci.
7.Neshoda zboží s objednávkou se rozumí:
a/ výrobek byl poškozen během dopravy
b/ zásilka se ztratila během přepravy
c/ omylem byl odeslán jiný výrobek
d/ výrobek a jeho kvalita není shodná s objednaným zbožím
8.Reklamace musí být nahlášena písemně nebo formou e-mailu. Reklamace musí obsahovat jméno a příjmení kupujícího, adresu, e-mailovou adresu, telefonní kontakt na kupujícího a důvod reklamace.
Reklamace bude postoupena k řešení během 14 dní od nahlášení prodejci.
9.V případě pozitivního vyřešení reklamace zboží je reklamace řešena buď výměnou za nové zboží nebo vrácením platby. Nové zboží se odesílá po obdržení reklamovaného zboží a cenu dopravy hradí prodávající.

VII. DPH a clo
1. V 99% zásilek se neplatí DPH ani clo, protože cena nákupu nepřesahuje částku dovolenou k nákupu zboží ze zahraničí pro soukromé osoby.
2.Balík ale může být podroben celní kontrole. Prodávající neodpovídá za případný doplatek DPH a cla. V případě, že je vyčísleno na zboží DPH a clo, musí kupující uhradit celnímu úřadu uvedenou částku a odpovědnost spočívá na kupujícím. V této situaci kupujícímu můžeme být nápomocni.

VIII. Potvrzení nákupu
Doklad vystavuje zahraniční dodavatel, my vystavujeme pouze dodací list, který zároveň slouží jako potvrzení o zaplacení a záruční list. Jestliže zákazník potřebuje další doklady a potvrzení musí nás informovat a to telefonicky nebo e- mailem.
Jestliže nemáme od zákazníka žádné informace ohledně potvrzení, automaticky přidáváme doklad k zakoupenému zboží do zásilky. Zároveň si vyhrazujeme právo poslat doklad (dodací list) e-mailem ve formátu PDF.

Často kladené otázky:
Kdy můžeme očekávat objednané zboží?
Termín dodání je vždy uveden v aukci, jestliže je překročen, prosíme o okamžitý kontakt s prodejcem k vyřešení problému.
Jak se můžeme s prodejcem kontaktovat?
Nejrychlejší forma kontaktu s prodávajícím je automatická odpověď s e-mailovou adresou. V aukcích je uveden také telefon a e-mail na prodejce.
Ze které země je zboží zasíláno?
Všechny zásilky jsou od zahraničních dodavatelů a to převážně Čína, Indonézie,
Hong Kong.
Proč je doprava tak drahá?
Důvodem vysokých cen jsou tarifní ceny zahraničních společností a váhy zboží.
Objednávka více položek, je možnost jednoho poštovného?
NE, každý výrobek je napočítán jednotlivě, proto se poštovné sčítá.
Kdo mi doručí zásilku v České republice?
Česká pošta.
Můžu si objednané zboží vyzvednout osobně?
NE, my jsme pouze zprostředkovatelem prodeje. Zboží fyzicky nemáme na skladě.
Důvodem je co nejvíce snížit náklady na přepravu.
Můžu si kontrolovat stav mé objednávky?
ANO. Na vyžádání Vám poskytneme číslo zásilky. Zboží je kontrolované a pojištěné.
Jsou dostupné i jiné rozměry?
Rozměry a velikosti jsou vždy součástí aukce.
Můžu dostat zboží originálně zabalené v krabici?
ANO, ale pouze na žádost kupujícího, cena poštovného bude v tomto případě navýšena.
I bez krabice je zboží řádně zabalené proti poškození.
Můžu dostat potvrzení o nákupu?
ANO, je přiloženo v zásilce.
Je výrobek originál?
Z informací od našich dodavatelů je výrobek originální, jestliže má kupující pochybnosti ručíme originalitu vrácením peněz.
Jde zboží objednat na dobírku?
NE.

Doufáme, že seznámení se s výše uvedenými podmínkami prodeje Vám pomohlo při nejasnostech v nakupování v našich aukcích.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat, telefonicky nebo e-mailem.
Telefonní kontakt: 608 366 951, e-mail: easyart-mimi@seznam.cz
Podmínky byly naposledy upraveny: 25.10.2016, 8:41
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu