Milé maminky, jak je zde na MMB zvykem, odeslílám balíčky ihned po připsání penízků na účet. Pokud u Vás uvidím větší množství pozitivních hodnocení jsem v případě urychlení doručení ochotna zaslat balíček dříve:-) Také nemám problém počkat s platbou do mateřské nebo se jakkoli na požádání domluvit na rezervaci věciček a odkladu platby na domluvený termín.
Maminky, může se mi stát, že přehlédnu nějaký problém, třeba kaz materiálu nebo dírku apod. neudělala bych to schválně, vše se snažím prohlížet ale zkrátka může k tomu dojít. V takovém případě prosím abyste mne kontaktovaly dříve, než například udělíte negativní hodnocení, určitě vše vyřešíme k oboustranné spokojenosti, věci v takovém případě vezmu zpět. Taktéž v případě, že bych nějak zásadně špatně přeměřila rozměry. V jiném případě např. pouze když zboží nesedí nebo se Vám nelíbí tak jak jste si představovaly zboží zpět neberu a peníze nevracím!!
PO ŠPATNÝCH ZKUŠENOSTECH S POŠTOU BALÍČKY ZASÍLÁM OBYČEJNĚ JIŽ POUZE NA VÝHRADNÉ PŘÁNÍ KUPUJÍCÍHO A TO NA JEHO VLASTNÍ ZODPOVĚDNOST!!!!!
POKUD SE ZÁJEMCE DVA DNY PO ZAMLUVENÍ ZBOŽÍ NEOZVE ZBOŽÍ UVOLNUJI DALŠÍMU ZÁJEMCI A PÍŠI NEGATIV!!
Děkuji za pochopení
Eva
Podmínky byly naposledy upraveny: 13.12.2011, 18:56