Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Ales B. (zboziZkonkurzu.cz) ID 633391
DETEXTO, s.r.o.
mimibazar.cz/zbozizkonkurzucz
Oblast: Praha
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 10.7.2019
Naposledy: 17.9.2021 15:27
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 0
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Kontakt:

email: internetoveobchody@post.cz
tel. +420 704 459 869

Údaje o prodejci:

DETEXTO, s.r.o. Rybná 24 110 00 Praha 1 IČ: 05751101, DIČ: CZ05751101, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka C 270100 upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb

Pravidla pro odstoupení od smlouvy:

Kupující má právo bez udání důvodů odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží, a to na základě ustanovení §1829 odst. 1 Občanského zákoníku v platném znění. Tuto skutečnost musí kupující ve výše uvedeném termínu sdělit prodávajícímu nejlépe prostřednictvím elektronické pošty na adresu internetoveobchody@post.cz, popř. zaslat na adresu provozovny prodejce uvedenou níže. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Kupující v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí kupující poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží částečně poškozeno, může prodávající uplatnit na kupujícím právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu a vrátí tak kupujícímu takto sníženou kupní cenu. Náklady na vrácení zboží nese kupující. Prodejce přijímá pouze zásilky typu balík do ruky. Zásilky s dobírkou prodejce nepřijímá. O přijetí zásilky prodejcem není kupující automaticky informován. Zásilky jsou prodejcem vyřizovány ve lhůtě 14 dní. O vyřízení zásilky je kupující informován elektronicky. Prodávající vrací peníze kupujícímu bezhotovostním způsobem.

Adresa pro vrácení zboží: ZboziZkonkurzu.cz, Příčná 3 353 01, Mariánské Lázně


Reklamace:

Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 NOZ. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím zboží věděl, že má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil. Práva z vadného plnění se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána; na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním; u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. Reklamace se nevztahuje na vady způsobené nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením při rozbalování a přenášení zboží. Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu při doručování musí kupující ihned řešit s dopravcem a sepsat nesrovnalosti do předávacího protokolu (přepravního listu). Kupující není povinen takovéto Zboží od dopravce převzít a o zjištěném poškození bez zbytečného odkladu informuje Prodávajícího. Kupující v den převzetí řádně zkontroluje neporušenost Zboží a kompletnost jeho příslušenství. V případě, že bude kupující chtít uplatnit právo reklamovat zakoupené zboží kvůli vadě výrobku, pak musí elektronicky kontaktovat prodávajícího, který mu zašle reklamační formulář včetně informací potřebných pro uplatnění reklamace. Pokud prodávající reklamaci uzná, vrací kupujícímu cenu zboží včetně nákladů na poštovné. Prodávající vrací peníze kupujícímu bezhotovostním způsobem. O přijetí zásilky prodejcem není kupující automaticky informován. Reklamace jsou ze strany prodávajícího vyřizovány v 30-tidenní zákonné lhůtě od převzetí zásilky.

Ostatní informace:

Informace o termínech dodání a nákladů na odeslání jsou uvedeny u každé zveřejněné nabídky. Osobní odběr objednaného zboží prodávající neumožňuje. Návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídkou) je umístění nabízeného zboží prodávajícím na portál www.mimibazar.cz. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího v případě koupě prostřednictvím kup teď, nebo nejvyšší nabídkou v případě aukce, ve smyslu čl. 5 Obchodních podmínek provozu a užívání systému Mimibazar. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZOOU“). Prodávající je u Úřadu pro ochranu osobních údajů registrován. Kupující uzavřením kupní smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo, a to za účelem uzavření této Smlouvy, provozování informačního systému webové stránky, vymáhání práv z kupní smlouvy a k marketingovým účelům.

Vyřizování stížností kupujících zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy internetoveobchody@post.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

V případě sporu mezi kupujícím spotřebitelem a prodávajícím může spotřebitel využít též možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může kupující spotřebitel kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz) a postupovat dle pravidel tam uvedených. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách České obchodní inspekce. Zahájit alternativní řešení sporu je rovněž možné prostřednictvím on-line formuláře na stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/

email: internetoveobchody@post.cz
tel. +420 704 459 869
Podmínky byly naposledy upraveny: 10.7.2019, 16:54
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu