Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Jitka P. (spark) ID 70853
Oblast: Žebrák
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 6.8.2007
Naposledy: 19.8.2020 21:35
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 32
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Poštovné zhruba dle aktuálního sazebníku pošty.
Zasíláme s podacím lístkem, bez příplatkových připojištění ceny a upozornění na křehké zboží. V případě zájmu o jakékoliv příplatkové služby je nutné požádat předem (navýšení ceny poštovného), jinak neneseme zodpovědnost za poškození zboží dopravou.
Na dobírku a mimo ČR nezasílám.
Platbu za vydraženou věc očekávám maximálně do týdne na svém účtu, pokud se nedohodneme jinak.

Pokud si nevyžádáte poslání balíčku jako křehké za příplatek (oproti ceně uváděné jako poštovné), tak nezodpovídám za možné poškození věcí (obsažených v balíčku) vzniklé přepravou pošty.
Věci balím jak je to jen možné bezpečně, ale pokud je balíček i mírně poškozený a vy jej na poště převezmete, tak je veškeré s tím spojené riziko na vás.
V případě že je balíček poškozen, vy jej vrátíte zpět bez převzetí a jako křehký byl pojištěn, vrátím automaticky peníze včetně poštovného a kompletní reklamační proces u pošty zařizuji na můj vrub.
Pokud balíček není jako křehký pojištěn a byl poštou poškozen a vy jej vrátíte zpět bez převzetí, pak vám vrátím peníze pouze v případě, že reklamace poštou bude uznána a bude poštou uhrazena pojistná částka, která pokryje vámi zaplacenou cenu a náklady na reklamaci.

Podmínky reklamace při pochybnosti o funkci/kvalitě/parametrech:
Reklamaci na věc přijímám do 3 týdnů (14 dnů+ týden na doručení) od odeslání zboží.
Reklamovanou věc zašlete zpět na mou adresu (uvedená jako zasílací na balíčku) nebo reklamovanou vadu zaznamenejte na videozáznam (Web kamera, Digitální Fotoaparát, Kamera) tak, aby bylo ze zaznamu patrné jaký problém nastal a bylo možnost posoudit oprávněnost reklamace a zašlete e-mailem.
Po posouzení oprávněnosti reklamace zašlu v případě kladného vyřízení reklamace uhrazenou částku s poštovným (suma uhrazená při nákupu) na váš účet.
V případě neoprávněné reklamace budu na vás požadovat zaslání částky na znovuposláví věci nazpět k vám, předtím než věc budu odesílat.
V případě neobdržení platby pro znovuzaslání balíčku do 14dnů bude účtováno penále 1% z částky poštovného denně až do vyčerpání vydražené ceny věci. Poté již na reklamovaná věc připadá zpět a vy na ni nebudete mít nárok.
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu