Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

andrea r. (rodovka) ID 71075
mimibazar.cz/rodovka
Oblast: Ústí nad Labem
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 8.8.2007
Naposledy: 10.2.2021 22:03
Aktualizace: 9.9.2019 14:27
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 259
VŠECHNY FOTOGRAFIE 51
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 1
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Společné (ověřené) podmínky prodeje Ověřených obchodníků

1. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Dle Občanského zákoníku §53
odst. 7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.
odst. 8. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv:
na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
na dodávku novin, periodik a časopisů,
spočívajících ve hře nebo loterii
Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.
Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.
Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.
Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.

2. Záruční lhůty
NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. U potravinářského zboží činí osm dnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.
Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.
POUŽITÉ ZBOŽÍ:
U věcí použitých nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, jež tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena prekluzivní lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (§ 626 odst. 3 občanského zákoníku. U věcí použitých práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců, tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci).
Reklamační postup uvede prodávající ve druhé - vlastní části podmínek prodeje.

3. Prohlášení
Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19
Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých vlastních podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.


Vlastní podmínky prodeje
Milé zákaznice,
těší nás, že jste nahlédly do albíčka, snad se Vám bude něco líbit.



PŘEMĚŘENÍ A DOTAZY
Ráda přeměřím a zodpovím všechny Vaše dotazy. Pokud máte o zboží zájem a neučinila jste závaznou objednávku ( jste jen zájemce ), tak činím pouze do druhého dne. Prodávám věci po rodinných příslušnících, dětech, manželovi, po sobě , sestře , mamce ,ale i kamarádkách, takže jde většinou o věci nošené, minimálně nové, to jen když řádí mamka a zjistí , že jí to nesedí :)

REZERVACE
Na Vaše objednávky, rezervace a maily odpovídám pokud možno hned, pokud to není možné, odpovím nejpozději do 24 h.
Vaše objednávky považuji za závazné, proto prosím Vaši objednávku řádně zvažte. Rezervace je 7 dní (po dohodě i déle). Pokud do té doby nepřijde platba nebo žádost o prodloužení, upozorním Vás na to a pokud nebudete reagovat, věc automaticky uvolním. Prosím Vás o info, že si koupi z nějakého důvodu rozmyslíte.
Prosím pište adresu.

PLATBA
Platba bankovním převodem. Neposílám na dobírku ani obyčejně. Nezasílám na Slovensko.
Balíčky posílám po připsání platby, a to 2x týdně, dle možností.

POŠTOVNÉ
Vzhledem ke zdražení poštovného se vždy snažím zabalit do co nejplacatějšího balíčku.


REKLAMACE
Na použité zboží se vztahuje záruka dle platných zákonů .

V případě, že zásilku ztratí Česká pošta, prosím o trpělivost, celou částku včetně poštovného Vám vrátím po 30 dnech od data, které je na podacím lístku.

POSTUP PŘI REKLAMACI NOVÉHO ZBOŽÍ
Nakupující má zákonné právo vrátit zboží ve 14-tidenní lhůtě, bez udání důvodu, nepoškozené, nepoužité, včetně visaček.
O reklamaci mně informujte mailem, zboží zasílejte jako doporučenou zásilku na níže uvedenou adresu, ne na dobírku, takový balík nepřevezmu a vrátí se Vám zpět. Zašlete mi číslo účtu, kam mám převést peníze. Peníze vrátím v průběhu 10-ti pracovních dnů na Vámi uvedený účet a to až po převzetí zásilky.
Na nové zboží je vystaven doklad automaticky.
Podmínky byly naposledy upraveny: 4.9.2014, 8:48
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu