Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Jana V. (Jeine) ID 76350
mimibazar.cz/jeine
Bazárek na Slovensku
Oblast: Praha
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 4.9.2007
Naposledy: 10.4.2024 22:19
Aktualizace: 19.5.2021 9:43
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1201
VŠECHNY FOTOGRAFIE 14
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Vítám Vás u nás..PRÁVĚ PROBÍHÁ TOTÁLNÍ VÝPRODEJ SKLADU!
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Dobrý den.Vítáme Vás u nás v našem obchůdku a děkujeme ,že jste k nám zavítali.

Provozovatel internetového obchodu:


Petr Vondrák
Branická 316/117
Praha 4 Braník 147 00
IČO 01714643
Vedoucí prodeje: Jana Vondráková

Telefon/mobil: 604/ 466 691

Email: outlet.ulucinky@gmail.com

Nejsem plátce DPH.

**************************************************************************************

Část I.
1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

Vzorový formulář odstoupení od smlouvy:

Adresát (zde vložte jméno a příjmení/název obchodní firmy, adresu sídla, popř. faxové číslo a emailovou adresu prodávajícího) …..................................................................................................................................................
Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží
(uveďte název zboží, popř. číslo objednávky, počet kusů a pod.)........................................................................
Datum objednání zboží …......................................................................................................
Datum obdržení zboží …........................................................................................................
Jméno, příjmení a adresa spotřebitele/nakupujícího ..............................................................

Datum …...............
(v případě zaslání odstoupení od smlouvy v listinné podobě přidejte rovněž podpis)

................................

2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)
- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

3. Ochrana osobních údajů
Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

4. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.
http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/


5. Prohlášení:
Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19.
Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

V případě, že je následující Část II. či jakákoliv její část v rozporu s platnými zákony a ustanoveními, stává se neplatnou a transakce se řídí výlučně společnými podmínkami prodeje z Části I.


Část II.

Petr Vondrák
Branická 316/117
Praha 4 Braník 147 00
IČO 01714643

Vedoucí prodeje: Jana Vondráková

Telefon/mobil: 604/ 466 691

Email: outlet.ulucinky@gmail.com
ESHOP: www.outlet-ulucinky.cz
Nejsem plátce DPH.

Vaše objednávky a dotazy jsou vyřizovány v pracovní dny průběžně.
OUTLET
Nové neprodané oděvy vyřazené z anglického trhu z několika důvodů
-nástup nové kolekce (důvod nejčastější)
-špatně uvedená velikost či jiné značení
-zboží staženo z prodeje po rozhodnutí výrobce


OBJEDNÁVKA

Po přijetí Vaší objednávky Vám zašleme platební podklady a to nejdéle do 12h /ve vyjímečných případech např.výpadek internetu do 24h/od objednání,o víkendu se tato doba může prodloužit.
Splatnost Vaší objednávky je 7dní.
Pokud objednavka nebude uhrazena do dne splatnosti tj.8dne,bude zrušena a zboží vráceno zpět do prodeje bez dalších upozornění.
Vám bude uděleno negativní hodnocení.
Po objednání je Vám přidělen mnou VS,prosím o jeho dodržení.

ZÁVAZNOST OBJEDNÁVKY
Každá provedená objednávka je považována za závaznou.
Vaši objednávku můžete stornovat do 24h písemně nebo telefonicky.

V případě uzavření kupní smlouvy se prodejce zavazuje dodat objednané zboží a vy máte povinnost jej převzít.
V případě,že zaslaná objednávka na dobírku nebude zákazníkem vyzvednuta,budeme požadovat dle zákona o uhrazení vynaložených nákladů vzniklých s odesláním objednávky . K úhradě vzniklých nákladů Vám bude odeslána faktura emailem se splatností 10dní.

CENA ZBOŽÍ
Cena zboží je uvedena včetně DPH+Vám bude připočtena cena za dopravu.

DODACÍ DOBA DOSTUPNOST

Vážené zákaznice,vzhledem k tomu,že mám v provozu eshop a objednávky jsou přijímany i telefonicky,může se stát,že mnou nabízené zboží je již prodáno a nebylo z časových důvodů ještě odstraněno z prodeje.
V případě,že zboží již bude prodáno,budete informováni emailem,případně se domluvíme,zda zboží možno ještě doobjednat.
Zboží,které zde nabízím mám skladem.

V případě nenádále situace/nemoc,dovolená/,kdy nebudu moci objednávky vyřizovat,budou vyřizovány v nejbližším možném termínu,kdy bude zákazník informován nadále o dostupnosti zboží,případně mu bude navrhnuto řešení.
Pokud již bude mít zákazník zboží uhrazené,prodávající se zavazuje,že mu zboží bude odesláno ihned v nejbližším možném termínu,nadále po dohodě s kupujícím.

Pokud se stane,že nemohu objednané zboží dodat ,vracím ihned čásku za chybějící zboží nebo dle dohody s kupujícím vyměním za jiné.

V případě,že Vám v pracovní dny nebude odeslána odpověd na Vaši objednávku či dotaz do 24h,prosím kontaktujte mne opětovně.Děkuji .

::::::::..V případě, že vznášíte dotaz at na míry či jiný na prodávané zboží, po mé odpovědi nechávám rezerve na 24hodin.:::::::::::::::::

PLATBA A DOPRAVA

1/ Platba předem na náš účet - převodem či složenkou
Po uhrazení ,Vám bude zboží zasláno do 2-3dnů od připsání na náš účet prostřednictvím České pošty.
Faktura Vám bude zaslána po vyžádnání v elektronické podobě.

Přednostnė zasílám přes Zásilkovnu po dohodě s kupujícím.
DOPRAVA OD 45KČ...
REKLAMAČNÍ ŘÁD ZÁRUKA,VADY,REKLAMACE

Záruka začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji.

Nové oblečení:
Zboží je dodáváno se zárukou 24 měsíců

Seconhandové oblečení:
Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na
vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo
až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a
pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se
nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v
obecně v obchodních podmínkách.

REKLAMACE

Kupující je povinen objednané zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet kusů / balení.
V případě,že Vám bude zásilka ČP doručena poškozená,oznamte neprodleně na pobočce ČP nejdéle do 48hodin.


Lhůta pro vyřízení reklamace je 30dnů.Tato lhůta se počítá ode dne převzetí zboží prodávajícím.
V případě uplatnění reklamace se na nás obracejte nejplépe písemnou formou email,
kde bude vámi reklamované zboží /vada popsána.
Zboží na reklamaci zasílejte až po společné dohodě na naši adresu doporučeně.
Náklady na odeslání zboží k reklamaci hradí prodávající.



Ochrana osobních údajů

S osobními údaji nakládáme v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a informací. Uzavřením kupní smlouvy kupující souhlasí se zpracováním jeho osobních údajů (jméno, příjmení, adresa) až do jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Tyto údaje slouží pouze pro interní potřeby a nejsou poskytovány třetím stranám.



V případě nenádále situace,kdy nebudu moci objednávky vyřizovat,budou vyřizovány v nejbližším možném termínu.



Děkuji za přečtení obchodních podmínek.
J.Vondráková
Podmínky byly naposledy upraveny: 7.2.2020, 8:48
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu