Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Martina S. (pirozacka) ID 77321
Martina Savulová
mimibazar.cz/pirozacka
Oblast: Ústí nad Labem
Ověřená adresa
Telefon: 605883504
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 7.9.2007
Naposledy: 23.9.2022 21:20
Aktualizace: 15.5.2016 12:51
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
87933632
HODNOCENÍ 255
VŠECHNY FOTOGRAFIE 425
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Pokud chcete ušetřit na poštovném nakoukněte k ID 329755 ,sloučíme vaše objednávky,prosíme obě nás informujte
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Martina Savulová
Ústecká 50
Velké březno
40323
IČO 87933632
Nejsem plátcem DPH.
odpovědná osoba:Martina Savulová
e-mail:savulova.martina@seznam.cz,(objednávat můžete nonstop,odpovím do 24 hodin)
tel.kontakt 605883504 v pracovní dny od 8hod-do 16hod.

Poštovné se snažím upravit podle velikosti odesílané zásilky(odesílám Českou poštou)
Tj.např 49Kč,68kč
Cenný balík do 5kg odeslání českou poštou,poštovné a balné 80Kc
Cenné psaní do 500g,týká se odeslání menšího zboží,např.náušnic 29Kc
Možnost připlatit za balíček křehké,pošta zachází z balíčkem se zvláštní opatrností 25Kc
Dobírka příplatek 55Kc
Osobní odběr,platba při převzetí na na místě odběru zboží 0Kc

Ceny zboží jsou vč.DPH

Zboží,u kterého je uvedeno SKLADEM,expedujeme do 48 hodin.
U zboží u kterého je uvedena dostupnost zboží,např.do 10 dní,zn.že zboží objednáme,do 10 pracovních dnů budeme mít na skladě a potom je připraveno k odeslání. Pokud bude zboží zcela vyprodané,neprodleně vás o tom uvědomíme emailem.

Na SLOVENSKO nezasíláme
Podklady k platbě zasíláme ihned,pokud je zboží skladem.Na platbu čekáme 7 dní,poté ruším objednávku,je možnost se domluvit na počkání např.do mateřské.
Přeji všm příjemné nakupování Martina

VŠEOBECNÉ SMLUVNÍ PODMÍNKY
1. Tyto všeobecné smluvní podmínky, dále jen „VSP“, upravují práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy uzavřené na dálku prostřednictvím serveru dekoracesama.cz mezi prodávajícím Zdeňkem a Martinou Savulovými a kupujícím.

2. Prodávající podniká na základě živnostenského oprávnění vydaného Živnostenským úřadem Magistrátu města Ústí nad Labem, místo podnikání (adresa provozovny prodávajícího) Ústecká 50,Velké březno .Podnikatelská činnost prodávajícího podléhá na úseku ochrany spotřebitele dozoru České obchodní inspekce a na úseku ochrany osobních údajů dozoru Úřadu pro ochranu osobních údajů.

3. Práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy se řídí právní úpravou kupní smlouvy dle ust. § 588 a násl. ve spojení s ust. § 612 a násl. zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, dále jen „občanský zákoník“.

4. Kupní smlouvy uzavírané na dálku jsou uzavírány bez fyzické přítomnosti účastníků kupní smlouvy prostřednictvím elektronických prostředků, a to zasláním objednávky zboží zveřejněného v nabídce prodávajícího na serveru www.mimibazar.cz (dále jen „server“) ze strany kupujícího a potvrzením obdržení objednávky ze strany prodávajícího.

5. Kupní smlouvou se prodávající zavazuje obstarat a odevzdat kupujícímu zboží specifikované v objednávce a kupující se zavazuje toto zboží převzít a zaplatit za ně prodávajícímu kupní cenu zveřejněnou na serveru způsobem a za podmínek dále stanovených těmito VSP.

6. Veškeré zboží nabízené prodávajícím je označeno názvem, základními technickými parametry a charakteristikou zboží, jakož i cenou za jeden kus zboží včetně DPH. U každého druhu zboží prodávající uvádí, zda se nachází na skladě u prodávajícího či nikoli.

7. Je-li u zboží uvedena komerční sleva, platí cena včetně komerční slevy. Komerční sleva není slevou poskytovanou z důvodu vad nebo opotřebení zboží a nevztahují se na ni ustanovení o odpovědnosti za vady dle článku IV těchto VSP.

8. Zboží je kupujícímu zasíláno prostřednictvím České pošty, s.p. (dále jen „poštou“). Poštovné je účtováno spolu s kupní cenou zboží. Po předchozí domluvě s prodávajícím je kupující oprávněn zboží převzít osobně v provozovně prodávajícího. V případě dodávky zboží, jehož hmotnost dosahuje 30 kg a více, je kupující vždy povinen převzít zboží v provozovně prodávajícího.

9. Nabídka zboží zveřejněná na serveru a jeho cena včetně případné komerční slevy je platná po celou dobu zveřejnění.

Článek II. - Uzavření kupní smlouvy a dodávka zboží
A. objednávka zboží
1. Kupující, který má zájem koupit od prodávajícího zboží, jehož nabídka je zveřejněna na serveru, vyplní elektronickou objednávku a zašle ji elektronicky prodávajícímu.

2. Objednávka je návrhem kupní smlouvy, jejímž předmětem je zboží uvedené v objednávce. Pro účely kupní smlouvy je platná nabídka zboží včetně kupní ceny zveřejněné na serveru v době odeslání objednávky kupujícím.

3. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito VSP a v plném rozsahu s nimi souhlasí. Kupující je okamžikem odesláním objednávky těmito VSP vázán.

4. Prodávající po doručení objednávky zašle kupujícímu elektronickou odpověď, v níž potvrdí doručení objednávky. Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy je kupujícímu doručeno potvrzení prodávajícího o obdržení objednávky kupujícího.

5. Prodávající je po doručení objednávky povinen obstarat a odevzdat kupujícímu objednané zboží v přiměřené lhůtě vycházející ze stavu zboží na skladě (blíže článek II písm. B odst. 2 těchto VSP).

6. Kupující je oprávněn objednávku zrušit, a to zasláním elektronickou poštou na adresu prodávajícího uvedenou na příslušném serveru. Zrušení objednávky je účinné, pokud je prodávajícímu doručeno dříve, než prodávající odevzdal zboží k přepravě kupujícímu. Účinným zrušením objednávky kupní smlouva zaniká a účastníci jsou povinni vrátit si poskytnutá plnění.

7. Pokud prodávající neobstará zboží a neodevzdá je kupujícímu do tří měsíců od uzavření kupní smlouvy, platnost objednávky kupujícího bez dalšího zaniká. Zánikem platnosti objednávky kupní smlouva zaniká a účastníci jsou povinni vrátit si poskytnutá plnění.

B. dodávka zboží, přechod vlastnického práva a nebezpečí škody na zboží
1. Prodávající je povinen dodat kupujícímu zboží tak, že je a) zašle poštou na adresu uvedenou kupujícím v objednávce nebo b) předá kupujícímu v provozovně prodávajícího.

2. Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době, obvykle do 5 pracovních dnů od připsání peněžní částky za objednané zboží na účet prodávajícího, nejpozději však do 14 pracovních dnů.Přebírá-li kupující zboží v provozovně prodávajícího, je prodávající povinen mu telefonicky nebo elektronickou poštou oznámit, kdy se má dostavit k převzetí zboží. Zasílá-li prodávající kupujícímu zboží prostřednictvím pošty, je povinen kupujícímu telefonicky nebo elektronickou poštou oznámit, že zboží předal k přepravě a kdy lze doručení zásilky předpokládat. Informace o odeslaných zásilkách bude zároveň zveřejněna na internetových stránkách prodejce.

3. Kupující je povinen objednané zboží převzít.

4. Nezastihne-li pošta kupujícího na označené adrese, je oprávněna zboží předat jiné dospělé osobě, která se na označené adrese nachází a je ochotna zboží převzít a odevzdat kupujícímu. Pokud pošta na označené adrese nikoho nezastihne, ponechá na místě písemné oznámení o datu a místu uložení zásilky, termínu, kdy si může kupující zboží vyzvednout, a telefonním čísle, kde si může kupující dohodnout termín a způsob převzetí zboží. Kupující je povinen nahradit prodávajícímu náklady spojené s opakovaným doručováním zboží.

5. V případě, že kupující zboží z důvodů na jeho straně nebo bez uvedení důvodů odmítne převzít, povinnost prodávající odevzdat kupujícímu zboží zaniká. Kupující je v takovém případě povinen nahradit prodávajícímu náklady spojené s přepravou zboží kupujícímu. Nepřevezme-li kupující zboží v provozovně prodávajícího ve stanovené době podle čl. II písm. B odst. 2 a nesjedná-li si s prodávajícím náhradní termín k převzetí zboží, má se za to, že kupující odmítl převzít zboží a povinnost prodávajícího odevzdat kupujícímu zboží zaniká. Zánikem povinnosti prodávajícího odevzdat kupujícímu zboží kupní smlouva zaniká a účastníci jsou povinni vrátit si poskytnutá plnění.

6. Kupující je oprávněn zaplatit kupní cenu příkazem k úhradě před předáním zboží kupujícímu, a to na účet prodávajícího č.: 1000071153/0800 Česká spořitelna. Kupující je povinen uvést variabilní symbol, kterým je číslo jeho objednávky. Je-li zboží dodáváno poštou, je kupující povinen zaplatit spolu s kupní cenou zboží předem i poštovné nebo přepravné. Přebírá-li kupující zboží v provozovně prodávajícího, poštovné ani přepravné neplatí.

7. Vlastnické právo ke zboží, jakož i nebezpečí škody na zboží, přechází na kupujícího převzetím zboží.

8. Prodávající dodává kupujícímu spolu se zbožím, fakturu, dodací list (oboje na vyžádání), příp. záruční list, návod k obsluze v českém jazyce a přílohy připojené ke zboží výrobcem.

9. Kupující je povinen dodané zboží a připojenou fakturu a dodací list po jejich převzetí prohlédnout a případné vady a neshody se skutečným stavem zboží bez zbytečného odkladu písemně oznámit prodávajícímu. To platí především na případy, kdy dodané zboží nesouhlasí s obsahem dodacího listu nebo dodací list není správně vyplněn. V oznámení je kupující povinen specifikovat vady.

Článek III. - Práva a povinnosti smluvních stran
1. Kupující má nárok na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu. Vrátit bez udání důvodu lze nové zboží, které již nemá původní obal či nemá visačky, bylo použito, opotřebováno či dokonce poničeno. V tomto případě si prodávající poníží vrácenou částku o opotřebení výrobku. Uplynutím stanovené lhůty zaniká právo kupujícího odstoupit bez uvedení důvodů od kupní smlouvy.

2. Kupující je v případě odstoupení od kupní smlouvy povinen vrátit prodávajícímu převzaté zboží současně s oznámením o odstoupení od kupní smlouvy.

3. Odstoupení od smlouvy je účinné v okamžiku vrácení zboží prodávajícímu.

4. V oznámení o odstoupení od kupní smlouvy je kupující povinen uvést číslo objednávky a specifikovat zboží jeho názvem a počtem objednaných kusů.

5. Odstoupil-li kupující platně od smlouvy, je prodávající povinen vrátit kupujícímu zaplacenou kupní cenu zboží sníženou o (I) náklady prodávajícího spojené s vrácením zboží a jeho přípravou k dalšímu prodeji, (II) o případné náklady spojené s opakovaným doručováním, jakož i (III) o částku odpovídající rozdílu mezi zaplacenou cenou zboží a cenou, za kterou prodávající nabídne vrácené zboží k prodeji jako použité, nelze-li je prodat jako nové.

6. Prodávající vystaví bez zbytečného odkladu po vrácení zboží kupujícím dobropis a tento zašle kupujícímu k podpisu. Prodávající vrátí kupujícímu uhrazenou částku příkazem k úhradě na účet kupujícího nebo poštovní poukázkou na adresu uvedenou kupujícím v objednávce nebo osobně v provozovně prodávajícího, a to do 14 dnů od doručení dobropisu podepsaného kupujícím.

7. Pokud došlo k zániku kupní smlouvy z důvodu zrušení objednávky kupujícím nebo uplynutím doby platnosti objednávky anebo odmítnutím zboží ze strany kupujícího (blíže článek II písm. A odst. 6, 7 a článek II písm. B odst. 6 těchto VSP) a kupující zaplatil zboží předem příkazem k úhradě na účet prodávajícího, je prodávající povinen do 2 pracovních dnů od zániku kupní smlouvy, vrátit kupujícímu zaplacenou cenu zboží, a to příkazem k úhradě na účet kupujícího.

Článek IV. - Odpovědnost prodávajícího za vady reklamace vadného zboží
A. odpovědnost za shodu zboží s kupní smlouvou
1. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že zboží je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, především, že je bez vad. Zboží je ve shodě s kupní smlouvou, jestliže a) má jakost a užitné vlastnosti popisované prodávajícím nebo výrobcem nebo jakost a užitné vlastnosti, které lze na základě zveřejněné reklamy na zboží očekávat, popř. jakost a užitné vlastnosti u takového druhu zboží obvyklé, b) odpovídá požadavkům právních předpisů, c) je dodáno v odpovídajícím množství, d) má odpovídající míry nebo hmotnost a e) odpovídá účelu, který prodávající pro použití zboží uvádí nebo pro který se obvykle používá.

2. Přebírá-li kupující zboží v provozně prodávajícího a připouští- li to povaha zboží, má kupující právo, aby zboží bylo před ním překontrolováno nebo aby mu byla jeho činnost předvedena.

3. Má-li zboží při převzetí kupujícím vady spočívající v rozporu s kupní smlouvou (článek IV písm. A odst. 1 těchto VSP), má kupující právo na bezplatné uvedení zboží do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě. V takovém případě má kupující právo a) na výměnu nebo opravu zboží a není-li výměna či oprava zboží možná b) na přiměřenou slevu z věci nebo c) od smlouvy odstoupit.

4. Za rozpor s kupní smlouvou existující při převzetí zboží se považuje i rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců od převzetí zboží, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

B. odpovědnost za vady záruční
1. Prodávající odpovídá za vady zboží, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí zboží v záruční době.

2. Je-li zboží prodáváno za sníženou cenu, záruka se nevztahuje na vady, pro které byla cena zboží snížena.

3. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních podmínkách. Záruční doba na nové zboží činí 24 měsíců.

4. Záruční doba počíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Má-li koupené zboží do provozu uvést jiný podnikatel než prodávající, začne záruční doba běžet až ode dne uvedení zboží do provozu, pokud uvedení zboží do provozu kupující objednal nejpozději do tří týdnů od převzetí zboží a řádně a včas poskytl k uvedení zboží do provozu potřebnou součinnost.

5. Běh záruční doby se staví po dobu opravy reklamovaného zboží. Dochází-li k výměně zboží, záruční doba se nestaví, od dodání nového zboží však běží nová záruční doba uvedená v novém záručním listě, který nahrazuje původní záruční list.

6. Záruka se nevztahuje na a) opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, b) neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, za podmínek, které jsou v rozporu s pokyny výrobce, či zapojením do sítě neodpovídající příslušné české technické normě.

7. Záruční list předává prodávající kupujícímu spolu se zbožím. Není-li záruční list u zboží doložen, nahrazuje jej dodací list, v němž je uvedena délka záruční doby.

8. Je-li reklamovaná vada odstranitelná, má kupující právo na a) bezplatné, včasné a řádné odstranění vady (oprava), b) výměnu zboží nebo jeho součásti a není-li možná oprava nebo výměna zboží nebo jeho součásti, c) přiměřenou slevu.

9. V případě vady neodstranitelné, která brání řádnému užívání zboží jako bezvadného, má kupující právo na a) výměnu věci nebo b) odstoupení od kupní smlouvy.

C. reklamace vad zboží
1. Kupující je povinen vadu reklamovat u prodávajícího.

2. Je-li v záručním listě uvedeno, že opravu zboží provádí autorizovaný servis výrobce, který je v témže místě jako prodávající nebo který se nachází v místě pro kupujícího bližším, je kupující oprávněn uplatnit právo na opravu v autorizovaném servisu výrobce.

3. Kupující je oprávněn vadu zboží reklamovat 1. písemně zasláním na adresu provozovny prodávajícího, která je uvedena v článku I odst. 2 těchto VSP nebo na adresu autorizovaného servisu výrobce uvedenou v záručním listu , je-li určen k provedení záruční opravy 2. osobně v provozně prodávajícího nebo v autorizovaném servisu výrobce, je-li určen k provedení záruční opravy.

4. Vadu zboží, na které se vztahuje záruka, je kupující oprávněn reklamovat nejpozději do uplynutí záruční doby (článek IV písm. B odst. 4 těchto VSP).

5. Vadu použitého zboží, za které prodávající odpovídá, je kupující oprávněn reklamovat do 12 měsíců od převzetí zboží.

6. Kupující je povinen spolu s reklamací vad zboží, popř. ve lhůtě stanovené prodávajícím či autorizovaným servisem výrobce, je-li určen k provedení záruční opravy, předložit reklamované zboží a umožnit jeho prohlídku za účelem posouzení reklamované vady zboží.

7. Kupující je povinen při reklamaci předložit záruční list, příp. dodací list, pokud nahrazuje záruční list. Není-li kupující schopen doložit záruční, ani dodací list, prokáže koupi zboží fakturou.

8. Kupující je povinen v reklamaci uvést číslo objednávky, název zboží a specifikovat vady, které reklamuje a je dále povinen v reklamaci uvést, čeho se domáhá.

9. Prodávající, případně autorizovaný servis výrobce, je-li určen k proprovedení záruční opravy, je povinen reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne jejího doručení případně ode dne předání reklamovaného zboží (článek IV písm. C odst. 5 těchto VSP).

10. Je – li reklamace důvodná, prodávající nebo autorizovaný servis výrobce ve lhůtě uvedené v předchozím odstavci vyzve kupujícího, aby si opravené nebo vyměněné zboží vyzvedl, případně zboží zašle kupujícímu na jeho náklady poštou na adresu určenou kupujícím.

11. Pokud prodávající nebo autorizovaný servis výrobce reklamaci neuzná, oznámí to kupujícímu ve lhůtě uvedené v odstavci. Spolu s oznámením o neuznání reklamace prodávající nebo autorizovaný servis výrobce kupujícímu sdělí, kolik by stála výměna nebo oprava zboží.

12. Kupující je povinen bez zbytečného odkladu po obdržení oznámení o neuznání reklamace sdělit prodávajícímu nebo autorizovanému servisu výrobce, zda žádá o provedení výměny či opravy zboží za úplatu, jinak je povinen si zboží v téže lhůtě vyzvednout nebo sdělit prodávajícímu nebo autorizovanému servisu výrobce adresu, kam má být zboží zasláno. Náklady spojené s vrácením zboží kupujícímu nese kupující.

13. Povahu a odůvodněnost reklamované vady vždy posuzuje autorizovaný servis výrobce, a to i tehdy, je-li vada reklamována u prodávajícího. V případě sporu o povahu a odůvodněnost reklamované vady je rozhodné stanovisko autorizovaného servisu výrobce.

14. Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (např. cestovné, telefonní a poštovní poplatky, náklady přepravy reklamované věci atd.).

Článek V. - Ochrana osobních údajů
Prodávající zpracovává osobní údaje o kupujícím výlučně pro účely plnění práv a povinností dle kupní smlouvy!!! Prodávající není oprávněn poskytovat osobní údaje o kupujícím třetím osobám.

Článek VI. - Závěrečná ustanovení
Práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy se řídí těmito VSP platnými v době odeslání objednávky kupujícím. Na ostatní práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy, která nejsou těmito VSP upravena, se vztahují ustanovení obecně závazných právních předpisů především Občanského zákoníku.
Podmínky byly naposledy upraveny: 26.10.2011, 23:48
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu