Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Hana H. (holatko) ID 82344
mimibazar.cz/holatko
Oblast: Plzeň
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 1.10.2007
Naposledy: 18.12.2023 11:31
Aktualizace: 27.1.2019 10:29
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 518
VŠECHNY FOTOGRAFIE 223
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 8
RECEPTY 1
NÁVODY 23
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Vážené maminky, děkuji Vám za Váš zájem o věcičky v mém albíčku. V mém bazárku prodávám jak věci nové na ŽL, tak nošené věci, které jsou po mých dětech. Níže prosím čtěte podmínky prodeje, které se liší podle toho, kterých věcí z výše uvedeného se prodej týká. Každopádně se považuji se za seriózního člověka, takže i v případě nošených věcí se nemusíte bát zboží reklamovat v případě, že realita neodpovídá mému popisu.

PODMÍNKY PRODEJE NOŠENÝCH ( i jiných ) VĚCIČEK PO MÝCH DĚTECH:

Nejprve bych Vás ráda upozornila, že věcičky jsou pouze na prodej, O VÝMĚNU NEMÁM ZÁJEM, proto mi prosím piště pouze v případě, že si věcičky chcete koupit.
Pokud budete odpovídat na inzerovanou věc, zaškrtněte prosím rovnou i kolonku "Odeslat inzerentovi adresu a kontakty uvedené při registraci", vše se tím urychlí.
Balíčky posílám doporučeně ( pokud si vysloveně nepřejete obyčejnou zásilku ).
Vše se dle možností snažím posílat tentýž den, kdy zjistím, že jsou peníze připsané na účet ( samozřejmě kromě SO a NE, v tomto případě posílám v PO ). Pokud jsem na dovolené, uvádím to ve vzkazech a v tomto případě samozřejmě posílám balíčky, když se vrátím.
Vámi vybrané zboží Vám REZERVUJI 7 KALENDÁŘNÍCH DNÍ, ale pokud potřebujete počkat, než Vám přijde mateřská, nebo výplata, ráda Vám po domluvě počkám i déle, znám to sama.
Prodávané věci po mých dětech se snažím popsat co nejlépe, aby Vás později nemohlo nic nemile nepřekvapit. Vždy uvádím, zda jsem věc koupila novou, nebo již nošenou, a dle toho i zbožíčko oceňuji ( původně zakoupené nošené nebo používané zbožíčko je levnější, i když je třeba ve stále pěkném stavu. Zdá se mi to tak fér ). Pokud se však stane, že něco přehlédnu a neuvedu to v popisu zboží a vy na to po obdržení balíčku přijdete, ozvěte se mi pokud možno obratem a určitě se domluvíme ( nechci nikoho ošidit či zklamat ) ale nejpozději mi prosím pište do 7 kalendářních dní.
Na věci po mých dětech se nevztahuje záruční lhůta!!!

PODMÍNKY PRODEJE NOVÝCH VĚCÍ:

Všechny ceny v internetovém obchodě BAZÁREK U SLUNÉČKA SEDMITEČNÉHO jsou konečné.

A. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové prodejny BAZÁREK U SLUNÉČKA SEDMITEČNÉHO jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jakož i s reklamačním řádem, a že s nimi souhlasí.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.

Podmínkou platnosti je vyplnění veškerých údajů a náležitostí (jméno a dodací adresa kupujícího, počet kusů zboží).
Pokud kupující neuvede jinak, je považována za místo dodání zboží adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.

Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího ve chvíli převzetí, pod podmínkou zaplacení kupní ceny.

Vyplněním závazné objednávky v rámci internetové prodejny BAZÁREK U SLUNÉČKA SEDMITEČNÉHO dává kupující prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.

Přijetí objednávky je zákazníkovi potvrzeno informativním mailem na zadaný mail.

Veškeré ceny včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob.

Storno objednávky: objednávku můžete stornovat e-mailem či telefonicky nejpozději do 24 hodin po jejím odeslání, nebo po vzájemné dohodě kupujícího s prodávajícím.

B. REKLAMACE A ZÁRUKA ZBOŽÍ
Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetové prodejny BAZÁREK U SLUNÉČKA SEDMITEČNÉHO ( viz níže ) a právním řádem platným v ČR.

Zboží lze reklamovat u provozovatele dle podmínek reklamačního řádu.

Zboží na reklamaci posílejte v řádném obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě, i když se závada projevila před transportem. Dále viz reklamační řád.

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.

C. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY ( vrácení zboží)
Internetová objednávka je smlouvou uzavřenou na dálku. Kupující má právo podle občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží vrátí prodávající obratem zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem.

D. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na těchto internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky.

V případě změny obchodních podmínek získáte původní obchodní podmínky platné v době uzavření kupní smlouvy žádostí zalanou na e-mail hanahol@seznam.cz.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Provozovatel internetového obchodu BAZÁREK U SLUNÉČKA SEDMITEČNÉHO, fyzická osoba Hana Holečková prohlašuje, že poskytuje své služby v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Všechny získané osobní údaje zákazníků budou používány pouze pro účely obchodní ve smyslu plnění služeb zákazníkům. Nebudou poskytnuty třetím osobám a ani jinak zneužity.

Zákazník využíváním služeb tohoto elektronického obchodu uděluje souhlas ke shromaždování osobních údajů. Zákazník má právo kdykoliv požádat o vymazání osobních údajů z naší databáze. Učiní tak vždy písemně nebo mailem na hanahol@seznam.cz.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

Platbu požaduji pouze převodem z účtu, výjimečně na dobírku a to pouze u stálých zákazníků. Po obdržení objednávky Vám bude zaslán e-mail, kde bude uvedeno číslo účtu, kód bankovního ústavu, číslo variabilního symbolu a částka vč. poštovného, s žádostí o úhradu.

ČÍSLO ÚČTU 1378828103/0800

DOPRAVA A POŠTOVNÉ

Objednané zboží Vám bude zasláno prostřednictvím České pošty, jako doporučený dopis-balík. V případě, že budete chtít zaslat zboží jako obyčejnou zásilku, je to pouze na Vaše riziko. Poštovné bude účtováno dle tarifu České pošty ( viz doporučené psaní, doporučený balík ) a k této částce si připočítávám ještě 5,- Kč, které mi banka ( pro mě velmi nepochopitelně ) odečte za každou přijatou platbu :-(((((((( ( neměly by banky platit nám za to, že tam vkládáme peníze a ony díky tomu můžou existovat????? ) .

REKLAMAČNÍ ŘÁD

1. Povinnosti kupujícího:
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:

- na e-mailovou adresu provozovatele - odpovědné osoby : hanahol@seznam.cz
- poštou na adresu provozovatele-odpovědné osoby.
- telefonicky
- po dohodě osobním doručením

Náklady na dopravu k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradí prodejce.

2. Povinnosti prodávajícího:

Prodávající rozhodne o reklamaci do 30 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou nebo telefonicky, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

Při uplatnění reklamace je nutno předložit:

- reklamované zboží
- stručný popis závady
- doklad o zakoupení v našem e-shopu ( faktura )

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

- poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí)
- porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou
- neodborným zacházením
- zboží bylo poškozeno živly
- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním


DĚKUJI VÁM ZA PŘEČTENÍ PODMÍNEK PRODEJE A PŘEJI VÁM PŘÍJEMNÝ NÁKUP V NAŠEM INTERNETOVÉM OBCHŮDKU.

HANA HOLEČKOVÁ - zodpovědná osoba
KONTAKT:
provozovna Pivovarská 34, 326 00 PLZEŇ
mobil: 608 324 530, e-mail: hanahol@seznam.cz
Podmínky byly naposledy upraveny: 10.2.2010, 8:08
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu