Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Ester H. (hazi) ID 82831
mimibazar.cz/hazi
Oblast: Uherské Hradiště
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 3.10.2007
Naposledy: 2.12.2022 14:56
Aktualizace: 17.10.2016 12:56
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 308
VŠECHNY FOTOGRAFIE 16
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 2
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milí nakupující,
pokud máte nějaký dotaz, bude Vám zodpovězeno co nejdříve. Pokud jste z Uherského Hradiště a okolí, můžeme se dohodnout na osobní schůzce. Osobní odběr je možný v i Uherském Brodě, Otrokovicích a Zlíně.


DODÁNÍ ZBOŽÍ
Dodání zboží se děje zpravidla prostřednictvím zásilkové služby nebo poštou (dle velikosti zásilky). Termín dodání je individuální, zpravidla však 1 - 2 týdny, není-li u daného zboží uvedeno jinak. V případě, že není možné zboží odeslat v uvedeném termínu, bude každý zákazník o náhradním termínu informován.

Pokud potřebujete zboží ihned, uveďte to prosím v objednávce. Dodání na Vámi uvedenou adresu probíhá v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby.
O vyexpedování zboží ze skladu, budete vyrozuměni e-mailem. O přesném čase dodání Vás bude informovat přepravní služba.

POŠTOVNÉ
Cenu poštovného si účtuji dle sazebníku ČP. Pokud si zákazník přeje zaslat poštu jako obyčejné psaní je mu samozřejmě vyhověno. V tomto případě si však zodpovídá za případnou ztrátu zásilky sám.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
V případě, že obdržíte viditelně poškozený balíček, nepřebírejte jej nebo jej rozbalte před doručovatelem. V opačném případě reklamace není možná.
Zákazník je povinen při převzetí překontrolovat nepoškozenost zásilky a neporušenost obalu. Zjistí – li zjevné vady, zásilku nepřijímat a sepsat se zaměstnancem zásilkové služby zápis o škodě. Není-li poškození zjevné a k jejímu odhalení dojde až po vybalení zboží, je zákazník povinen nejpozději do dvou dnů od doručení kontaktovat zásilkovou službu a uplatnit reklamaci.

Po obdržení balíčku mě prosím kontaktujte na email nebo do hodnocení, zda zboží přišlo v pořádku.....není povinné, ale potěší to.

ZÁRUKA
Na všechny výrobky "Nové zboží" (pokud není uvedeno jinak) se vztahuje záruka dva roky.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zákazník má právo na vrácení zboží do 14 dnů ode dne doručení. Chce-li zboží vrátit, musí se spojit s naším internetovým obchodem na emailové adrese: esterhouser@centrum.cz a domluvit se na způsobu vrácení zboží. Náklady na vrácení zboží hradí zákazník. Zboží musí vrátit zcela nepoškozené, kompletní, nepoužité, v původním obalu, s přiloženými prodejními doklady včetně záručního listu a s písemnou žádostí o vrácení zboží. V případě, že vrácené zboží bude splňovat všechny tyto podmínky, budou zákazníkovi nejpozději do 2 dnů ode dne obdržení vráceného zboží zákazníkovi odeslána kupní cena formou převodu na účet.

REKLAMAČNÍ ŘÁD
Z vlastních zkušeností víme, jak nepříjemné je uplatňovat reklamaci. Pokud se už ale nějaký problém vyskytne, postupujte prosím podle instrukcí uvedených v těchto podmínkách prodeje.

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklím užíváním. To znamená, že vadu výrobku nelze zaměňovat s jeho životností.

Reklamační řád dle zákona č.40/1964SB. Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002SB.

1. Zákazník je povinen zkontrolovat při přebírání zboží, zda obal není porušen a zboží následně či odcizeno. V případě, že ano, musí na místě sepsat se zástupcem pošty protokol o poškození balíku a dohodnout se s ním na dalším postupu. Odpovědnost za poškození zboží dopravou nese plně dopravce. Zároveň musí zákazník neprodleně informovat prodávajícího o vzniklém problému.

2. V případě, že zákazník chce zboží reklamovat, musí o tom nejprve prostřednictvím emailu (esterhouser@centrum.cz) informovat naši internetovou prodejnu s podrobným popisem vady výrobku. O dalším postupu budete informováni.
Potom musí zabalené vadné zboží zaslat (nejlépe doporučeně) na adresu, která je mu sdělena v odpovědi na upozornění o budoucí reklamaci. Tento postup výrazně urychlí celý reklamační proces. K reklamovanému zboží musí zákazník přiložit písemné sdělení o důvodu uplatňování reklamace (podrobný popis vady výrobku), doklady o zaplacení (účtenku či fakturu) a záruční list - v případě, že byly u zboží přiloženy.

3. Náklady na dopravu reklamace nese zákazník (cestu tam), stejně tak riziko a odpovědnost za poškození zásilky dopravou. Z tohoto důvodu Vám doporučujeme zásilku pojistit. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě, i když se závada projevila před transportem.

4. Reklamace musí být vyřízena v zákonem stanovené lhůtě 30dnů, pokud se prodávající nedohodne se zákazníkem písemnou formou jinak. Pouze ve složitých případech má prodávající vyhrazeny 3 dny na posouzení reklamace. Veškeré vyřizování reklamací se drží platných zákonných norem.

5. Zákazník má právo, aby závada byla včas a řádně odstraněna. Dále má právo žádat o vrácení peněz v případě, že jde o závadu neodstranitelnou. Jde-li o závadu odstranitelnou, pak z důvodu, že u zboží se vyskytla 3x uznaná stejná závada nebo 4x uznaná závada různá.

6. V případě, že zboží:

- bylo reklamováno po záruční době

- na zboží byly porušeny ochranné samolepky či pečetě výrobce

- zboží bylo používano v rozporu s přiloženým návodem k obsluze

- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno

- zboží bylo poškozeno živlem-vodou, ohněm, elektrickým proudem atd.

- došlo k neoprávněné změně v záručním listě

nemůže být reklamace uznána za oprávněnou. Zákazník bude písemně nebo telefonicky seznámen s tím, že závada bude odstraněna, ale náklady s tím spojené si musí uhradit.

Zákazník je povinen se s reklamačním řádem seznámit. Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

VÝHRADA
Zobrazení barevnosti na monitoru počítače nemusí odpovídat odstínu skutečného produktu.

Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a zavazuje se jím řídit.


Přeji vám příjemné nakupování!

Ester H
Podmínky byly naposledy upraveny: 18.9.2012, 12:31
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu