Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Martin Tuma (U Krtka) ID 83575
mimibazar.cz/ukrtka
Oblast: Ostrava
Telefon: 731138841
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 7.10.2007
Naposledy: 12.5.2020 12:03
Aktualizace: 2.10.2018 16:20
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
75900131
DIČ CZ78020155
HODNOCENÍ 1050
VŠECHNY FOTOGRAFIE 18
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
POZOR ZMĚNA!!!
Pro těhotenství a následnou péči o mimíska jsme prozatím pozastavili činnost. V prodeji jsou pouze věci soukromého charakteru, které prodáváme jako soukromá osoba nikoliv na IČ, tudíž se na ně nevztahují záruky,reklamace a vratky jako na nové zboží.Při odběru více kusů zboží jedno poštovné, balíčky zasíláme obratem po připsání peněz na účet. Jedná se o věci po mých dětech, po mě atd, outletové mikiny. Adresa zůstává stejná či kontakt na nás.

Katka Tumová
Jarní 809/9
74801 Hlučín
tel 731 138 841





Milí nakupující,

vítáme vás na stránkách internetového obchůdku U Krtka. Náš obchůdek se
specializuje na dětské potřeby a sportovní potřeby všeho druhu, zboží naleznete zde nebo na internetovém obchůdku mimishop.cz /Ukrtka.

Přečtěte si prosím následující obchodní podmínky:

1. O firmě - prodávající

Firma:
Martin Tuma, U Krtka
Jarní 809/9
74801 Hlučín
Moravskoslezský kraj
IČ:75900131
DIČ: CZ780201556
odpovědný pracovník: Martin Tuma, Kateřina Tumová
emal: info@ukrtka.cz, e.shop.martin@seznam.cz
tel: 731138841 (od 8.00h do 20.00h)
595046142 (od 8.00h do 16.00h - polední pauza od 14.00-15.00h)


2. Objednávky a termíny dodání

Objednávky učiněné zde nebo v int.obchůdku bereme za závazné. Zákazník
má právo do 24h od učinění objednávky, objednávku zrušit (nutno alespoň písemně oznámit), poté se bere objednávka za závaznou.Jako rezervaci či objednávku nebereme dotaz na přeměření. Rezervace a objednávky držíme týden,poté dáváme zboží znovu do prodeje, pokud se nedomluvíme jinak.Zboží neměníme na jiné z vašeho albíčka - pouze prodáváme.
Termíny dodání jsou stanoveny na 14dní - většinou však posíláme obratem po připsání peněz na účet, ještě týž den - termín je nastaven pro nenadálé situace kdy dopravce expeduje příliš mnoho zboží či pro případ, že je posláno jiné zboží - i skladníci u výrobců jsou jen lidé.

3. Platební podmínky

Způsoby platby:
- předem na účet prodávajícího, balné se neúčtuje
- na dobírku + 30kč dobírečné k poštovnému, balné se neúčtuje
- hotově při převzení zboží v sídle společnosti po předešlé dohodě

Způsoby dopravy:
-zboží zasíláme před českou poštu jako cenný balík, obchodní balík do 24h či EMS (expres) dle tarifů ČP. Zboží zasíláme i přes PPL do 24h

V případě,že bude zboží jakkoliv převozem poškozeno - krabice, neprodleně nás informujte.

4. Ostatní

Výměna velikostí př.u bruslí je po dohodě samozřejmostí, výměna za jiné zboží po vzájemné dohodě také.Barevnost některých výrobků - balonů, chráničů, plážových lehátek,sítí, je dána aktuálními skladovými zásobami výrobců.Zboží Ikea je navýšeno o poplatek spojený s cestou (náklady na dopravu), protože Ikea nemá velkoobchod, kupujume za maloobchodní ceny.Je možno se dohodnout i na jiných výrobcích z katalogu Ikea, prosím klidně pište.Na veškerý sortiment (mimo oblečení second hand) poskytujeme záruku 2roky a oficiální doklad o koupi - fakturu.Zboží, které si u nás objednáte a koupíte je prodáváno v souladu s platnými předpisy a normami platnými v ČR. Veškeré zboží, které je námi nabízeno a prodáváno se snažíme popsat a upřesnit všechny jejich detaily a případné vady v popisu jednotlivých věcí tak, aby jste si udělali maximální představu o jeho kvalitě, barevnosti - avšak při úpravě fotografií nebo osvětlením může však dojít k mírnému zkreslení barev.Kupující je také povinen zkontrolovat zásilku při převzetí, zda není poškozená. V případě,že je poškozená o tom neprodleně informovat prodávajícího a ihned nahlásit doručiteli tuto skutečnost a vše si nechat písemně potvrdit. V případě poškození zásilky, takovou zásilku nemusí přebrat a nejpozději do 3 dnů informovat prodávajícího o těchto skutečnostech, který si případnou škodu uplatní u přepravce.V případě, že zboží bude vyprodáno či z jiného důvodu nebude prodávající schopen zboží dodat, bude kupujícímu vrácena cena zboží neprodleně po zjištění dané situace, pokud se nedohodnou na náhradním zboží či jinak.

5. Vrácení zboží a reklamace

Pokud přesto nebudete se zakoupeným zbožím spokojení, můžete jej reklamovat či vrátit a to následovně:
a) vrácení zboží - dle zákona má kupující právo odsoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno na adresu Martin Tuma, Jarní 809/9, 74801 Hlučín jako cenný balík. Zásilky vrácené formou dobírky nebudou akceptovány. Zboží včetně originálního obalu musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, nepoužito, včetně všech dokladů, návodů, záručních listů, apod., schopno další distribuce. Nedílnou součástí takto poslaného balíku musí být i doklad o koupi tj.faktura. Posléze budou kupujícímu vráceny peníze za zboží, za cenu, kterou bylo zboží nakoupeno. O vrácení zboží, reklamaci je nuto prodávajícího informovat e-mailem či písemně, který musí obsahovat následující:
- Jednorázově odstupuji od kupní smlouvy ze dne ......, dále identifikační údaje o kupujícím, číslo objednávky, číslo účtu, na které mají být zaslány peníze, datum, podpis.
b) reklamace- dle zákona má kupující právo zboží reklamovat.Reklamované zboží musí být vráceno na adresu Martin Tuma, Jarní 809/9, 74801 Hlučín jako cenný balík. Zásilky vrácené formou dobírky nebudou akceptovány. Nedílnou součástí takto poslaného balíku musí být i doklad o koupi tj.faktura. . O reklamaci je nuto prodávajícího informovat e-mailem či písemně, který musí obsahovat následující:
- reklamuji zboží zakoupené z kupní smlouvy ze dne ......, dále identifikační údaje o kupujícím, číslo objednávky, stručný popis závady, datum, podpis.

6. Závěr

Budeme strašně rádi, pokud mi dáte vědět, zda balíček dorazil v pořádku. Pokud balíček nedorazí, kontaktujte nás a my samozřejmě vyřídíme reklamaci na poště.V případě, že budete spokojeni budeme vdečni za hodnoceníčko či doporučení našeho obchůdku dalším známým či rodině.

Přeji příjemný nákup.

Martin a Kateřina Tumovi
váš Obchůdek U Krtka
Podmínky byly naposledy upraveny: 1.4.2012, 9:47
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu