Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

ÚČET BYL POZASTAVEN
Nevyřešené závazky
Petr D. (outletmoda.eu) ID 89134
mimibazar.cz/outletmodaeu
Oblast: Brno
Registrace: 29.10.2007
Naposledy: 21.11.2014 12:42
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
01272454
HODNOCENÍ 903
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
NEMĚNÍM...DĚKUJI!NA TYHLE NABÍDKY NEREAGUJI!!
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Vážené zákaznice,

děkujeme za návštěvu našeho obchůdku a prosím o důkladné pročtení pro oboustrannou spokojenost a zdárné dokončení všech obchůdků.

OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ:
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné. Stornování již odeslané objednávky je možné ve lhůtě do 24hodin od jejího odeslání a to emailem na
dolnickova@email.cz. Do předmětu, prosím, uveďte STORNO.

POŠTOVNÉ A BALNÉ:
Objednané zboží Vám zašleme (na adresu uvedenou v objednávce) prostřednictvím České pošty , dle sazebníku České pošty Pokud objevíte závadu, které jsme si nevšimli je možné věc vrátit - max. do 3. dne od obdržení balíčku, proto si zboží řádně prohlédněte.

VRÁCENÍ NENOŠENÉHO ZBOŽÍ
Vrácení nenošeného zboží s etiketou do 14dní bez udání důvodu,výměna též možná,platba bude navrácena do 14dní od obdržení vráceného zboží.Částka za zboží vám bude navrácena po odečtení poštovného a manipulačního poplatku 50kč.

PLATEBNÍ PODMÍNKY:
Ceny uvedené na stránkách MMB jsou konečné bez poštovného

REKLAMACE ZBOŽÍ:

1) Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně nahlásit a to písemnou formou na email dolnickova@email.cz a to nejpozději do 3 dnů.
Reklamace se vyřizuje dle možností prodávajícího některým z níže uvedených způsobů:
a) poskytnutí nového odpovídajícího plnění
b) oprava vadného výrobku nebo jeho části
Předpokladem pro vyřízení reklamace je její uznání ze strany prodávajícího a následné převzetí reklamovaného zboží v původním obalu na adrese: JANA DOLNÍČKOVÁ,ELPLOVA 32,BRNO,62800
Přeprava vraceného zboží od kupujícího k prodávajícímu je hrazena kupujícím a to formou doporučeného balíku (ne na dobírku) na výše uvedených adresách.

Jakmile Vám balíček dorazí domů a je zjevně poškozen nebo vadu objevíte po jeho otevření, je ve Vašem zájmu jít věc reklamovat na poštu, hned následující pracovní den nebo ještě nejlépe tentýž den.
Balíček je pojištěný, takže pošta po vyřízení reklamace vrací peníze zpět do 30dnů, jakmile reklamaci neuplatníte, ztrácíte nárok na reklamaci. NERUČÍME ZA TYTO VADY VZNIKLÉ DOPRAVCEM.

OCHRANA OSOBNÍCH DAT:
Veškeré nakládání s osobními údaji se řídí Zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Osobní údaje získané provozováním internetového obchodu nejsou a nebudou prodávány, pronajímány ani jinak sdíleny s jinými subjekty. Zákazník má právo kdykoliv písemně požádat o vymazání osobních údajů z naší databáze.

ZPŮSOB ÚHRADY:
Na účet předem BEZ POPLATKU nebo poštovní složenkou.

Balíky chodí většinou 2krát týdne v předem avizovaný den,balíky mi sváží pošta tak po mne prosím nechtějte podací čísla ihned,nejdříve týden po odeslání,je mi líto,ale pošta to má takhle nastavené a to já bohužel neovlivním!

Veškěré věci vystavené v našem bazárku jsou určené k prodeji,ne k VÝMĚNĚ!!!!Vezměte to prosím na vědomí! Vše je skladem a pokud není vystavena velikost kterou požadujete,bohužel není.Vše je x-krát nafoceno a do detailu popsáno,na postavě nafoceno,míry na požádání doplním,proto prosím o důkladné prostudování a poměření,ať se vyhneme výměnám či vrácení.Šetří to čas vám i mne,vám i peníze za poštovné.
Po poměření požaduji odpověd do 6hodin.,poté věc nabízím dále bez předchozího upozornění,stále častěji se setkávám s tím že si vyžádáte x-rozměrů a ozvete se za tři dny že máte zájem,poté se divíte že je již věc prodána.Tak takhle opravdu NE!

Na použité oblečení většinou po mne či mých dětech se nevztahuje možnost vrácení!!!!Pouze výměna za něco jiného v případě že vám věc nesedne.

Děkuji vám za přečtení a akceptování podmínek prodeje.

PŘÍJEMNÉ NAKUPOVÁNÍ
Podmínky byly naposledy upraveny: 1.5.2013, 14:34
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu