Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Alena Marešová (ZELENÝ RÁJ) ID 91552
Alena Marešová, DiS.
mimibazar.cz/ZELENYRAJ
Oblast: Žatec
Ověřená adresa
Telefon: 723087352
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 7.11.2007
Naposledy: 5.11.2022 17:11
Aktualizace: 9.2.2016 11:31
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
87193582
DIČ CZ8562103033
HODNOCENÍ 340
VŠECHNY FOTOGRAFIE 4
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 14
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Vážení zákazníci, děkuji za Váš zájem o zboží nabízené v mém obchodě:

Kontakt:
Alena Marešová, DiS.
Liběšice 20
439 63 Liběšice
IČO: 87193582
DIČ: CZ8562103033

Objednávky přijmám:
e-mail: zelenyraj@email.cz

Vaše dotazy, objednávky, podklady k platbě apod. vyřizuji nejpozději do 24 hodin od zaslání.

ne všechno nabízeného zboží je skladem. V přídadě, že zboží není na skladě, budete o tom neprodleně informování.



DODACÍ PODMÍNKY

Objednávka je návrhem kupní smlouvy mezi dodavatelem - Alena Marešová, DiS., Liběšice 20, 439 63, IČO: 87193582, DIČ: CZ8562103033, - a zákazníkem , která vzniká závazným potrvzením objednávky prodávajícím.


1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty.

2. Při platbě převodem předem na účet odesíláme pak do 3 dní ode dne přijetí platby. Počítejte s tím, že připsání platby může trvat i 3 pracovní dny.

3. Součástí dodávky zboží je přiložený daňový doklad, který slouží současně jako dodací a záruční list.

4. O odeslané zásilce Vás informujeme vždy na mailovou adresu uvedenou v objednávce. Jestliže se nevyzvednutá zásilka vrátí zpět k nám a zákazník bude požadovat opětovné zaslání, hradí veškeré tím vzniklé náklady. Při opětovném zasílání vyžadujeme vždy platbu předem, na dobírku již nezasíláme.

5. Jestliže zákazník zásilku nepřevezme, dopouští se tím porušení podmínek, podle nichž byla uzavřena kupní smlouva a se kterými souhlasil, budeme na něm vyžadovat náhradu vzniklé škody za vynaložené náklady na poštovném, balném a fakturaci - dle §420, §588 Obč.z. Stanovená částka pak bude uhrazena na náš účet pod stejným VS jako číslo objednávky.


MOŽNOSTI PLATBY

Platba bankovním převodem :
1. bankovním převodem z Vašeho účtu na účet ČSOB Žatec 230358489/0300

2. složením peněz v hotovosti na kterékoliv pobočce naší banky přímo na podnikatelský účet (viz bod 1.)

3. odesláním finanční částky poštovní poukázkou typu A z kterékoliv pošty v ČR přímo na podnikatelský účet (viz bod 1.)



STORNO OBJENDÁVKY:
Objednávku můžete bez udání důvodu do 24hodin stornovat a to
e-mailem: zelenyraj@email.cz.



OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Abych Vám mohla nabídnout moje služby, potřebuji znát některá Vaše osobní data. Respektuji Vaše soukromí, a tak se snažím množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a data chráním před zneužitím. Práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů.


Osobní údaje
Od Vás jako od zákazníka fyzické osoby musím při nákupu požadovat tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení, e-mailovou adresu. Tyto údaje jsou nezbytné k Vaší identifikaci, ke komunikaci s Vámi, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování Vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma potřebujeme navíc adresu sídla firmy, IČ a DIČ.

Údaje o Vaší činnosti
Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a další Vaší činnosti v internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.

Váš souhlas
Používáním internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.

Dodatek
Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získám, chráním před zneužitím, nikomu jinému neposkytuji (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb. Vyhrazuji si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách.



ZÁRUČNÍ LHŮTA

Nové zboží je dodáváno s prodejním dokladem (fakturou) a vztahuje se na něj záruční lhůta 24 měsíců vztahující se na výrobní vady (dle § 620 a násl. Sb. Obchodní zákoník). Na vyřízení reklamace si vyhrazuji lhůtu 30-ti dnů (dle §19 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele).
Na drogistické a kosmetické výrobky garantuji expiraci minimálně 6 měsíců.
Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na
vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo
až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a
pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se
nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v
obecně v obchodních podmínkách.



ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží není možné vázat na žádné podmínky či sankce. Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly. Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené kupní ceny. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky (kupní cenu, popř. zálohu) nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy.
Právo odstoupit od smlouvy má však spotřebitel podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku i v případě, že zboží již vyzkoušel.

REKLAMACE

Pokud není stanoveno jinak, je standardní záruční doba 24 měsíců.
Vznikne-li na zboží v záruční době reklamovatelná vada, zašlete vadné zboží s kopií dokladu o koupi a průvodním listem s popisem vady na moji adresu.
Vaši reklamaci vyřídím co-nejdříve, na vyřízení reklamace si vyhrazuji lhůtu 30-ti dnů (dle §19 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele).

Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě



VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zákazník má právo na vrácení zboží do 14-ti dnů ode dne doručení.
Neposílejte prosím vrácené zboží na dobírku.. Následně bude vrácena platba pouze za zboží (ne za poštovné) po odečtení manipulačního poplatku 50,-Kč(což je balné – které jinak neúčtuji). Po vrácení zboží bude zákazníkovi vrácena cena zboží ,a to bezodkladně, nejpozději však do zákonných 30 dnů ode dne přijetí vráceného zboží.


Příjemný nákup online přeje ALČA
Podmínky byly naposledy upraveny: 31.7.2012, 11:20
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu