Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Eva M. (moury21) ID 92592
mimibazar.cz/moury21
Oblast: Jindřichův Hradec
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 11.11.2007
Naposledy: 11.10.2023 23:44
Aktualizace: 23.4.2023 8:17
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1879
VŠECHNY FOTOGRAFIE 3
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milé maminky,
děkuji za Váš zájem o zboží v mém albu.

kontaktní osoba: Ing. Eva Machová
email: hiteva@post.cz
IČO: 87153548
DIČ - nejsem plátce DPH

Tyto podmínky prodeje se týkají pouze nového zboží (soukromý prodej je uveden níže).
PLATEBNÍ PODMÍNKY
Platba probíhá na účet předem. Registrovaným zákazníkům jsem po dohodě ochotná zboží poslat na dobírku dle ceníku ČP navýšeném o doběrečné, které dělá cca 70,- Kč.

DODACÍ PODMÍNKY
Na Vaši poptávku reaguji v pracovní dny nejpozději do 48 hodin od přijetí.

Zboží je obvykle skladem a je zasláno nejpozději do třech dnů po připsání platby na účet. Pokud si objednávku rozmyslíte, nic se neděje, prosím o storno do 24 hodin od jejího potvrzení. Pokud zboží na skladě nemám, vždy budete předem informováni o lhůtě dodání. Zboží odesílám Českou poštou (balíky do 2 kg) nebo PPL (balíky nad 2 kg).

POŠTOVNÉ A BALNÉ
- je uvedeno u zboží, případně je uvedeno, že je dle ceníku České pošty. U každé konkrétní objednávky okamžitě sdělím výši poštovného.
O výši poštovného (případně balného) nesmlouvám.

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY A REKLAMACE
Záruční doba u dětské výživy se řídí datem spotřeby uvedeném na obalu. Je uvedena v nabídkách, případně na dotaz upřesním. Reklamaci poškozeného zboží je vždy nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, a to do 24 hodin od převzetí zboží u České pošty nebo PPL!!!
Prosím po převzetí balíku s kojeneckými mléky si ihned zboží zkontrolujte, zda není poškozeno (zda není poškozená vnitřní folie u Nutrilonů). Na pozdější reklamace nelze brát zřetel a u České pošty je možné sepsat reklamační formulář pouze do 24 hodin od převzetí zboží!!!


ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Potvrzením Vaší objednávky dojde k uzavření kupní smlouvy. Od této smlouvy máte právo odstoupit, a to do 14-ti dnů od převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy je nutné uplatnit na emailové adrese uvedené výše. Vracím pouze skutečnou platbu za zboží.
Zboží musí být v pořádku, originálně zabalené, nenačaté a nepoškozené. Náklady na poštovné si hradí kupující.


SOUKROMÝ PRODEJ

Milé maminky,
děkuji za Váš zájem o věcičky v mém albíčku. Oblečení je po mé dceři a synovi. Pokud má věc nějaké vady, snažím se to popsat. Většinou se však jedná o pěkné značkové oblečení, protože i já sama jsem velmi vybíravá :-) a jen tak něco nekoupím :-)
Poštovné účtuji dle ceníku ČP, pokud není uvedeno jinak. Obyčejně a na dobírku po špatných zkušenostech již nezasílám.
Co se týče reklamací, peníze za věc jsem ochotná vrátit, případně zboží vyměnit, ale poštovné nevracím.
Výměnu věcí za Vaše nedělám, proto mě o to, prosím, nežádejte!!! Na takovéto maily si dovoluji nereagovat.
Pokud máte nějaké dotazy ohledně věci, ráda je zodpovím. Věci už nepřeměřuji (výjimku jsem ochotná udělat u věcí nad 300,-). Vzhledem k tomu, že mám málo času, nežádejte mě, prosím, o další fotky. Mám zkušenost, že z 99% si uživatelky, které vyžadují další foto, stejně věc nekoupí. Vaše vyjádření ohledně koupi očekávám co nejdříve. Pokud někdo objedná závazně oblečení či obuv, i když se jedná o druhého či dalšího zájemce, věc mu přenechávám a nečekám již na vyjádření prvního zájemce. Možná to může někomu připadat neseriózní, ale bohužel kvůli některým uživatelkám, kterým trvalo přeměřování věcí 2 či více dnů a danou věc pak stejně nekoupily, jsem nejednou přišla o zákazníka, tudíž jsem musela k tomuto kroku přistoupit.
Vaše objednávky beru jako závazné. V případě, že peníze nemám max. do týdne na účtě (pokud se nedomluvíme na opožděné platbě) a neozvete se, uděluji negativní hodnocení. Chápu, že si člověk může rozmyslet, že zboží nechce, ale je alespoň slušnost objednávku zrušit, a to co nejdříve. Navíc objednávkami, které nejsou díky nespolehlivým kupujícím zrealizované, blokuji zboží případným dalším zájemcům.
Zboží se snažím odesílat co nejdříve po připsání peněz na účet (max. do 3-5 pracovních dnů). Pokud by došlo přece jen ke zpoždění (z důvodu nemoci apod.), samozřejmě Vás o tom budu informovat. Na poštu jezdím již jen 1x týdně ve čtvrtek. Bohužel vzhledem k pracovní vytíženosti to častěji již není možné. Balíky odesílané PPL (nad 2 kg) je možné odeslat po připsání platby na účet následující pracovní den.
Přeji Vám příjemné nakupování a věřím, že budete s věcičkami spokojené a opět
někdy nakouknete do mého albíčka.
Eva
Podmínky byly naposledy upraveny: 25.10.2018, 20:51
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu