Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

ÚČET BYL POZASTAVEN
Nevyřešené závazky
Veronika T. (rododendron) ID 99046
mimibazar.cz/rododendron
Bazárek na Slovensku
Oblast: Mělník
Registrace: 6.12.2007
Naposledy: 24.10.2015 13:46
Aktualizace: 24.10.2015 13:46
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1460
VŠECHNY FOTOGRAFIE 1299
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milí zákazníci,

Způsob dodání zboží:

- Zboží expeduji od 3 dnů - 10 týdnů od připsání peněz na účet.

- O odeslání zboží je zákazník informovám formou zprávy.

- Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby.

- V případě, že nebude možné vyřídit objednávku do stanovené lhůty, budu zákazníka kontaktovat

a dohodneme se na dalším postupu k jeho spokojenosti.



Převzetí zboží:

- Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka

nevykazuje zjevné znaky poškození.

- Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě

nesrovnalostí ihned informovat dodavatele.

Reklamace:

- Reklamace se uplatňují na základě dokladu o koupi zboží .

- V případě zjištění neodstranitelné vady má kupující právo na výměnu věci. Vyhrazujeme si právo

nahradit vadné a neopravitelné zboží za totožný, plně funkční výrobek.

- Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci nebo jejích dílů způsobené používáním. Kratší

životnost výrobku nelze považovat za vadu a nelze ji ani reklamovat.

- V případě reklamace postupujte následujícím způsobem: O reklamaci mne informujte písemně (do předmětu zprávy uveďte REKLAMACE) a to bez zbytečného odkladu.

Popis reklamace musí obsahovat tyto náležitosti:

* označení reklamovaného zboží

* důvod reklamace

* datum nákupu



- Zákazník je povinen při reklamaci předložit vadnou věc v původním obalu v četně původního

příslušenství.

- Po uznání reklamace bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající kupní ceně zboží!!!!

- Cena za poštovné a balné se nevrací!!!

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží
vrátit (a to i bez udání důvodu).
Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží vytvořeno na zakázku
, nebo upraveno na přání (zakázková výroba).
Kupující je povinen před vrácením zboží o tomto prodejce písemně informovat
(např. vnitřní poštou). Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez vad způsobených užíváním a
bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Prodejce má
právo nedostatečně zabalený či při přepravě poškozený balík nepřevzít
(doporučuji pojistit).
Při vrácení zboží zpět prodejci, není možné ho zasílat na dobírku.
Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena až po doručení zboží
prodávajícímu ! Částka včetně poštovného bude vrácena maximalně do 14 dnů .


Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. ledna 2014

.ZPŮSOB DORUČEN

Cenný balík do 500g 68KČ

Cenný balík do 2 kg 88KČ

Cenný balík do 5 kg 110KČ

Cenný balík do 15 kg 140KČ

Do 24 hodin - Balík do ruky 100 KČ

Cenný balík do 10 kg 120KČ


**VZKAZY A PODKLADY** na všechny vaše vzkazy se snažím odpovídat co nejdříve, ale také se může stát, že z časových důvodů nebo jiných mi může trvat odeslání podkladů nebo odpovědi na váš dotaz či přeměření i několik dní, většinou se to týká víkendu, dnů volna nebo prázdnim, ale nemusí to být pravidlem... předem děkuji za trpělivost!!!



**REZERVACE** při dotazu na míry a jiné otázky k zboží, držím zboží 48hod, proto mě raději upozorněte předem, že nebudete hned přítomné a a neodešlete mi odpověď do dvou dnů, protože potom jej vracím automaticky do prodeje!!! Věcičky odložené na hromádku rezervuji max. 14 dní, po domluvě je možné i déle. Pokud se zájemkyně přestane ozývat nebo komunikovat, ihned vracím věcičky do prodeje a zájemkyni neumožňuji příště další rezervaci. V případě, že budete druhý, třetí.. zájemce ozvu se vám jen v případě, že první zájemce ruší rezervaci, jinak na váš vzkaz nereaguji a posléze maži.Tato zpráva se týká jen OBLEČENÍ nikov DEKORACE, MALOVÁNÍ POLŠTÁŘKU.. tam se jedná o objednávku kde je více zájemců označených, tak tam to smazání vzkazu samozřejmě neplatí!!!

**UPOZORNĚNÍ** může se stát, že některá věcička nebo věcičky, u které není označený zájemce, už může být zadané či prodané, protože někteří nový nakupující nemají ještě zkušenosti s objednávkou více věciček, tak mi posílají jen seznam. No a při takém množství věciček, můžu zapomenout tu věc vymazat, tak se nezlobte!!! ...

**NEVYMĚŇUJI** věcičky NEVYMĚŇUJI a důrazně upozorňuji ty maminky, které mě budou neustále psát o výměně věciček za zboží z jejich albíčka. STRIKTNĚ JE IGNORUJI A AUTOMATICKY ANULUJI JEJICH ZÁJEM U DANÉ VĚCIČKY!!!...

**POŠTOVNÉ** při objednávce více kusů počítám poštovné až z celku všech objednaných věciček dle váhy a rozměru jak udává tarif české pošty + malé balné. Balíček posílám obyčejně jen na vlastní zodpovědnost příjemce!!! Osobní odběr je také možný, jen můj čas bývá hodně vytížený, tak se nezlobte když to setkání bude trvat spíš volím variantu, že vám nechám vecičky odložené v kameném obchůdku po domluvě.

**DOBÍRKA** poštovné uvedené u věciček je za doporučenou poštu a díky zkušenostem s nespolehlivými zákazníky na DOBÍRKU NEPOSÍLÁM!!!! dotazy ohledně dobírky automaticky anuluji a mažu.

**ADRESA PŘÍJEMCE A ODESÍLATEL PLATBY** uhrazený balíček vždy odesílám na adresu, která je uvedená na MMB pokud sami neuvedete nebo mi nenapíšete jinou, kam má balíček být odeslán či jiného příjemce!!!
Pokud víte, že bude vaše platba uhrazena z jiného účtu odesílatele, který má jiné příjmení než je to vaše ( nemyslím třeba manžela Nováková - Novák, ale Nováková - Zeman ), předem mě na to prosím upozorněte!!! Vyhneme se tím případným nedorozumnění a problémům!!! nebo aspoň nechte napsat vaše příjmení do zprávy pro příjemce. V tom množství plateb, skoro stejných částek se to špatně hledá. Moc děkuji!!!

**ODESLÁNÍ BALÍČKŮ** balíčky odesílám hromadně 1x týdně a to ke konci. Pokud někomu nepřijde balíček od zaplacení objednávky maximálně do 10 týdnů což se TÝKÁ ZBOŽÍ NA ZAKÁZKU , prosím informujte mě!!!! hromadně zasílám velké množství balíčku a tak se může stát, že něco přehlédnu! děkuji za pochopení.


Přála bych si, aby jste s nákupem byli vždy spokojené... a přeji vám příjemné nákupy, Veronika
Podmínky byly naposledy upraveny: 4.1.2015, 14:42
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu