Normální zákazník hovado... dělám na call centru tak vím jaké to je.. A spojovat na nikoho konkrétního nejde a tel. čísla se dávat nesmějí takže operátor byl naprosto v pohodě a snažil se
přesně, ten operátor byl pěkná trubka a zákazník cholerik jak prase úplně mi to připomnělo mého tchána dělala jsem rok na lince, ale když nějaký kolega takhle mluvil se zákazníkem, nechápala jsem.. škoda jen, že to není úplně celé, abychom věděly, jak to vůbec začalo (a i jak to skončilo)
Pokud měl zadaný call skript, kterého se musí za každou cenu držet, nemohl mu říct nic jiného, i kdyby stokrát chtěl. Resp. mohl, ale dostal by sepsuto od šéfa a klienta, pro kterého telefonoval a odrazilo by se to pravděpodobně na penězích. Když se to vezme kolem a kolem, tak pokud volám na informační linku, nečekám, že mě někam spojí. Tohle vypadalo navíc spíš na servisní linku
Takze mi chcete rici ze nemohl odpovedet ! nezlobte se ale cislo vam nemohu dat, mohu vam nejak jinak pomoci" .... vim ze to rici mohl, chapu ze se jich zastavate ale muj nazor na operatora to nemeni a stale si myslim ze je magor
Myslete si co chcete, nevím co mohl a nemohl říct, jen jsem napsala, jak to většinou v těchto případech bývá. Ale pokud vám připadá reakce toho uřvaného sprostého chlapa normální, nechtěla bych vás poznat
Stalo se mi to samý a měla jsem chuť vraždit .Nechápu,jak v call cetrech můžou být takový zabedněnci a nebo to mají našroubovaný ze školení-asertivia........