
![]() |
končící aukce | ![]() ![]() |
návod na inzerci | ![]() ![]() |
časté otázky | ![]() ![]() |
podmínky inzerce | ![]() ![]() |
možnosti reklamy | ![]() ![]() |
kontaktujte nás... | ![]() |
![]() |
Inzeráty | Testování | Soutěže 1 | Hodnocení | Komentáře | Diskuse | Fotky | Magazín | Blogy | Návody | Bydlení | Poradna | Recepty | Vtípky | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
O ŠKOLE |
Slohová práce |
# Slohová práce žáka ZŠ na téma: # # Moji rodiče. # # Rodiče se dělí na dvě části: matku a otce. # # Matka se ještě rozděluje na ženu v domácnosti a v zaměstnání. # # Doma se potom ještě skládá z manželky, matky, kuchařky, uklízečky, # # pradleny, zásobovačky, účetní, vychovatelky....ostatní si nepamatuji, # # ale máma toho umí vyjmenovat víc,jako např. # # služka, otrok a jiné. # # Matka se vyznačuje tím, že se zázračně nachází na více místech # # najednou, umí v jedné chvíli myslet na sto věcí, přičemž deset věcí dělá # # současně. # # Vidím na vlastní oči, jak po návratu z práce dá vařit vodu na sporák, # zatímco # # zadělá na buchty. # # Přitom jí běží pračka, do které chodí vyměňovat prádlo, # # mě vymýšlí věty oznamovací, tázací a rozkazovací a naší Olinku zkouší z # velké # # násobilky. # # Že potom přebalí malého Karlíka a udělá mu Sunar s krupicí si ani # nevšimnu. # # Dvě oči mi na to nestačí. # # Když potom zasedneme k večeři, všechno je připravené na stole, # # já mám na teplákách zašité nové díry,Olina má umyté vlasy a prádlo # # visí na balkoně. # # Potají si mámu prohlížím.Máma má opravdu jen dvě ruce a přece, # # když přijde domů z práce má v jedné velkou a malou kabelku, v druhé # # dvě síťovky s nákupem a v třetí....ne,vždyť jsem už povídal, že má jen # dvě # # ruce, ale nese i # # Karlíka ve fusaku. # # Otec se neskládá ani nerozděluje, nachází se v zaměstnání a doma, # # ale doma ho najdete málokdy. # # Kromě snídání a večeření, když sedí u stolu, vyskytuje se obyčejně v # křesle # # nebo na gauči a bývá zakrytý novinami. # # Zanechává po sobě vždy totožné stopy: rozevřené a převrácen noviny # # a cigaretový popel, někdy i v popelníku. # # Na rozdíl od mámy, i když má taky dvě ruce,přichází domu s rukama # prázdnýma. # # Jestli umí násobilku nevím,ale psát asi neumí, protože mi ještě # # žákovskou knížku nikdy nepodepsal. # # A ani není prozkoumané, proč patří do skupiny rodičů, když na # # rodičovské sdružení vůbec nechodí. # # Pan učitel povídal, abychom se při psaní tohoto úkolu zamysleli nad # # praci svých rodičů. # # Ve škole přidělují žáka, který řádně nepracuje a neučí se, # # k dobrému a snaživému žákovi, aby se od něj něco naučil. # # Tak si myslím,že při svatbě přidělují muže ženám, # # aby je ženy něčemu dobrému naučily a měly na ně dobrý vliv. # # Mojí mámě se to zatím bohužel nepodařilo. # # # # |
Vložil(a) Martina U. (martina@lucka) ID 75489 | zobrazit další vtípky |
|
![]() | Jarmila K. (jarulinka K.) ID 18579 (15.11.2007, 15:57) |
![]() ![]() ![]() |
|
ODPOVĚDĚTnahlásit |