
![]() |
končící aukce | ![]() ![]() |
návod na inzerci | ![]() ![]() |
časté otázky | ![]() ![]() |
podmínky inzerce | ![]() ![]() |
možnosti reklamy | ![]() ![]() |
kontaktujte nás... | ![]() |
![]() |
Inzeráty | Testování | Soutěže 1 | Hodnocení | Komentáře | Diskuse | Fotky | Magazín | Blogy | Návody | Bydlení | Poradna | Recepty | Vtípky | ![]() |
|
|
Celkem: 4 (zobrazuje se 1-4) |
O DĚTECH |
.... |
![]() |
KOMENTÁŘE (0) | PŘIDAT KOMENTÁŘ |
O DĚTECH |
Dopis od dcery |
![]() |
Milá maminko a tatínku, # # # # # # # # děkuji Vám za Váš dopis. Daří se mi dobře. Dala jsem na Vaše moudrá # # slova a s # # # # tím černochem jsem se rozešla. Uposlechla jsem i tatínkovu radu a # # nezačala # # # jsem # # # # si nic ani s tím Turkem, co mi nabízel trávu. Rozhodla jsem se, že když # # už # # # jsem # # # # v Mnichově, tak si najdu slušného chlapce z Německa. Měla jsem štěstí, # # # Herbert # # # # je skvělý. Ohromně si rozumíme. Posílám Vám v příloze foto a přeji hodně # # # # zdraví. # # # # # # # # Vaše Klárka |
KOMENTÁŘE (6) poslední: 6.9.2007, 14:08 | PŘIDAT KOMENTÁŘ |
O DĚTECH |
Písničky a říkadla |
Sami víte, že zaujmout dítě je věc nelehká. Pokud zrovna nemohu lechtat, bafat, štěkat a dělat legrační obličeje, musím si vystačit s říkadly a básničkami. Svým zpěvem porušuji domovní klid a jistě i autorský zákon, tak většinu písní zrychleně recituji. Podobně, jako to dělají rapeři. Co se v dětské poezii vlastně dozvídáme? Beru si na pomoc knížku svého dítěte, abych to zjistil. Tak třeba: Ententýky dva špalíky, čert vyletěl z elektriky. Slovo" ententýky" je jedno z prvních slov, které se dítě naučí... a nikdy nepoužije.Nevím, jestli jsou zmíněnými "špalíky" myšleny devítivoltové baterie. Pak bych chápal, že jde zřejmě o varování před následky úrazu elektrickým proudem. Pec nám spadla, pec nám spadla, kdopak nám ji postaví. starý pecař není doma a mladý to neumí. Viděli jste někdo starého pecaře? A mladého? Možná tak starého pizzaře! Taky se vám zdá, že jsou říkanky našeho dětství málo aktuální? Tady je poselství mladým generacím jasné. Starý pecař je pracovně vytížený machr a mladej je lempl. V bytech s ústředním topením lze použít variantu "starý topenář není doma" nebo pravděpodobnější "starý topenář nebere mobil". V písničce "Ovčáci čtveráci" se dítě dozvídá: Nebyla to vička,Ani čočovička Co je to proboha "vička"? Ta patří podle mého soudu do stejného pytle jako "ententýk". Potřebovali jste někdy slovo "vička"? Neplést s frekventovaným výrazem "slivovička"!) Vzpomínejte! A výraz ovčáci čtveráci? Mrně zvládající nějakých 200 slov má ve své slovní zásobě pecaře,ententýk, čočovičku (nebo šošovičku?) a vičku. O významu těchto slov nemají leckdy jasno ani odborníci. Šnečku, šnečku vystrč růžky, dám ti tvaroh na parůžky Předně šneček nemá růžky a vzhledem k tomu, že je hermafrodit, tak si obtížně nasazuje i parůžky! A pak, koho z vás láká představa, že běháte po zahradě a drolíte nízkotučný tvaroh na slimáky?? Pokud by básnička vznikla v dnešní době byla by označena jistě za "odvážnou" či "výstřední". A pak zde máme sadistické - například "Šla Nanynka do zelí". Při verši: Přišel na ni Pepíček rozšlapal jí košíček se dítě dozvídá o vandalství a šikaně. Dejme tomu... Jen nevím, proč je v záhlaví písničky uvedeno "veselá lidová"... O něco těžší kalibr je: Chodí pešek okolo, nekoukej se na něho. Kdo se na něj koukne, toho pešek bouchne Pokud si dobře vzpomínám na pravidla této hry, tak pešek (kdy jste naposledy použili slovo pešek?) bouchne, i když se nekouknete. Vidíte v tom nějaký výchovný element? Já ne! Poslouchej příkazy a budeš náhodně potrestán. Velký bratr (s peškem) se dívá! Nejhorší jsem si nechal na konec. Co si myslíte o verši Budulínku dej mi hrášku, povozím Tě na ocásku? Ano! Pedofilní lišák loudí luštěninu! Nebo snad uveze pětikilová liška patnáctikilového Budulínka? Na ocásku? Viděli jste někdy lišku vozit někoho nebo něco na ocásku? Radši svému dítěti budu číst před spaním v matematicko-fyzikálních tabulkách! A každého, kdo mi bude podstrkovat podobnou dětskou knížku, praštím! Peškem! |
KOMENTÁŘE (0) | PŘIDAT KOMENTÁŘ |
O DĚTECH |
Slohová práce žáka 6.třídy |
# Slohová práce žáka 6. třídy ZŠ na téma: "Moji rodiče" > # # > # # Rodiče se dělí na dvě části: na matku a otce. > # # Matka se ještě dělí na ženu v domácnosti a v zaměstnání. > # # Doma se matka skládá z manželky, matky, kuchařky, uklízečky, pradleny, > # > # nákupčího, účetní, vychovatelky a milenky (to mi napověděla ségra Jana, > co > # chodí # # do devítky, ale když to maminka slyšela, tak řekla, ať to tam > nepíšu, že lhát # se # # nemá). > # # Maminka to umí ještě rozvést dál a používá slova jako otrok, služka, > děvka # pro # # všechno - myslím si ale, že taková slova se do slohu žáka > 6. > třídy nehodí. > # Matka > # # se vyznačuje tím, že se zázračně nachází na více místech najednou, umí > # > najednou # # myslet na sto věcí a přitom deset věcí najednou dělá. Vidím > na > vlastní oči, # jak # # po návratu z práce dá vařit vodu na sporák a > mezitím > zadělá těsto na nudle. > # # Přitom jí samozřejmě běží pračka, do které neustále chodí vyměňovat > prádlo, # pro # # mě vymýšlí věty oznamovací, rozkazovací, tázací a naši > Olinku zkouší z malé # # násobilky. Že přitom přebalí a nakrmí malého > Káju, > toho si ani nevšimnu. > Dvě > # oči > # # mi na to nestačí!!! Protože když potom zasednu k večeři, je už namletý > mák i # # ořechy na vařené nudle a já mám na kolenou tepláků čerstvě > zašité > díry. > # Olinka > # # má umyté vlasy a prádlo visí na balkóně. Zbytečně si mamku prohlížím > - > FAKT > # MÁ > # # POUZE DVĚ RUCE a přece, když přijde z práce, má v jedné malou i velkou > # > kabelku, # # ve druhé má dvě tašky s nákupem, a to by mě tedy zajímajo, > čím > drží Karlíka # ve # # fusaku!!! > # # Otec, ten se neskládá, ani nerozděluje. Nachází se doma, nebo v práci, > ale # doma # # ho najdete málokdy. Mimo snídaně a večeře, kdy sedí u stolu > v > kuchyni, se # # nachází v obýváku na gauči a bývá zakrytý novinami. Po > sobě > zanechává vždy ty # # stejné stopy. Rozevřené a poházené noviny na zemi > vedle gauče, všude drobky # od # # toho, jak u toho mlsá, na stole troje > brýle, pět ovladačů na spotřební # # elektroniku, hrnek od kafe, od čaje a > sklenici od piva a politý ubrus. > # Narozdíl > # # od mamky (i když má taky dvě ruce) přichází domů vždy s # # prázdnýma > rukama, někdy se přihlouple směje a usíná na gauči dřív, než # přečte # # > noviny. Jestli umí násobilku, to nevím, ale psát asi neumí, protože > žákajdu > # mi # # ještě nikdy nepodepsal. Ještě jsem ani nestihnul prozkoumat, proč > patří do # # kategorie "rodiče", protože na rodičovském sdružení taky > ještě > nikdy nebyl. > # Pan > # # učitel řekl, abychom se při psaní této slohové úlohy zamysleli nad > prací > # svých # # rodičů. Ve škole přidělují žáka, který řádně nepracuje a neučí > se, k dobrému # a # # usilovnému žákovi. Myslím si tedy, že při svatbách > přidělují chlapy k ženám, # aby # # je něčemu dobrému naučily a měly na ně > kladný vliv. Mojí mamince se to zatím # # nepodařilo... > # # MNĚ TAKY NE - A CO VÁM???!!!??? > # # > # # > # > # > |
KOMENTÁŘE (2) poslední: 5.9.2007, 21:10 | PŘIDAT KOMENTÁŘ |
Celkem: 4 (zobrazuje se 1-4) |