Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

VTÍPKY - CO říct ? nemám slov a pláči

VŠECHNY VTÍPKY
O ŽENÁCH
O MUŽÍCH
O ALKOHOLU
O SEXU
O DĚTECH
O ŠKOLE
O POLICAJTECH
O DOKTORECH
BÁSNIČKY
HÁDANKY
ČERNÝ HUMOR
O ZVÍŘATECH
O SPORTU
OSTATNÍ
HRY
VIDEA
VIDEA
CO říct ? nemám slov a pláči
Emotivní zpověď maminky postiženého klučiny. kdybych mohla , ráda bych pomohla...
PŘEJÍT NA ODKAZ
Vložil(a) Šárka M. (saram) ID 29957 | zobrazit další vtípky
<< ... | CO říct ? nemám slov a pláči | seznamte se >>
(upozornit administrátory na porušení pravidel)
VTÍPKY MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Zuzana K. (TřiSluníčka) ID 223642 (14.5.2012, 13:47)
Stojím při té mamince (F)Moc jim fandím a je krásné, že mu dala život [A]Přeju jim ať si té radosti spolu užijí co nejvíc a ať jim dělá jen radost a jsou v životě šťastní (child8)Chlapeček je přece zdravý, nic jiného tam neříkala. Má srdíčko a duši, která touží po životě stejně jako všechny ostatní (^) (child3) (child4) (pack) (santa) (kolo) (mamca) (koule) (pusa) (kocka) (svatba)Přeju mu v životě hodně moc lásky. Má krásný šťastný úsměv a to je to nejdůležitější (child1)Hodně sil, tpělivosti a životního optimismu (Y)
ODPOVĚDĚT
Sofie N. (želva17) ID 391765 (14.5.2012, 7:06)
není nad to že mám taky zdrave holky. :-) :-) :-)
ODPOVĚDĚT
Ivana G. (mák) ID 17322 (13.5.2012, 21:55)
Tak já nevím-dokázla bych ses láskou dívat do obličeje toho děťátka, nebo by mi pokaždé vhrkly slzy do očí????
Každopádně díky Bohu, že mám děti zdravé [A]
ODPOVĚDĚT
andrea t. (andy77) ID 40311, mimibazar.cz/andy77 (13.5.2012, 20:33)
Proč je toto ve vtipech??????
ODPOVĚDĚT
Pavla P. (PaffčaP) ID 201201, mimibazar.cz/paffcap (13.5.2012, 19:38)
Já to vědět dopředu, tak bych do toho nešla. Je jasný, že když už se pak narodí, tak nezbývá než bojovat... (kocka)
ODPOVĚDĚT
Šárka M. (saram) ID 29957, mimibazar.cz/saram (13.5.2012, 14:38)
Ve videu matka píše, že do 18 týdne bylo vše v pořádku a teprve za týden ji volali, že není něco vpořádku. Nevím kdy se dá jit nejpozději na potrat, ale 18 týden se mi zdá být již pozdě. Já ji obdivuji že se dokázala na dítě těšit i přes takovou prognózu a držím ji palce a ty co píši , že je nezodpovědná a nešla na potrat, ony by šli??????
ODPOVĚDĚT
Jarmila K. (Chemlona) ID 72138 (13.5.2012, 17:24)
U nás je možné přerušení do 24 týdne ,jedná se o klasické vyvolání porodu . :-| Ta žena nepíše na co ji lékaři upozorňovali ,ale mohlo se jednat "jen" o rozštěp patra a rtu ,které jsou dnes už dost dobře operativně řešitelné a až po porodu se ukázalo ,že postižení je mnohem větší.
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 17095 (13.5.2012, 18:17)
Je to tak, mně vyvolávali porod právě v tom 24 tt :-S Chlapeček měl rozštěp břišní stěny a orgány mimo tělo.Nedovedla jsem si představit, jaký život by vedl,kdyby se doktorům povedlo ho zachránit.Rozhodla jsem se tak i přesto, že jsem ho čekala po šesti letech léčby neplodnosti a nikdo z nás nevěděl, jestli ještě nějaké dítě budeme mít. Je to už 17 let..dneska mám dvě zdravé děti.
ODPOVĚDĚT
Jarmila K. (Chemlona) ID 72138 (13.5.2012, 18:59)
Uff,to muselo být strašné tak dlouho čekat a takový konec :´( .Ale nakonec se vše v dobré obrátilo . (L)
ODPOVĚDĚT
eva p. (evicela) ID 205626 (13.5.2012, 17:33)
Tak já pochopila že matka byla upozorněna že postižení dítěte je velmi vážné, jejich prognozy byly velmi skeptické, nezlobte se na mě ale i přes toto těhotenství udržovat, musela s tím počítat, i s horší možností (rozštěp páteře atd) rozhodla se jak se rozhodla, já jí za to ale netleskám ani se před ní neklaním, bylo to na ní , o to hůř že rozhodla i za toho nevinného, chlapec není ,jen¨´ slepý bohužel celá tvář je hodně deformovaná, jeho život nebude procházka, hlavně že ho ted takle předvádí, je to smutné , ne však něco za co by se jí mělo klanět, bohužel. :-(
ODPOVĚDĚT
Jarmila K. (Chemlona) ID 72138 (13.5.2012, 17:37)
Já nevím ,já neznám podrobnosti ,ale to dítě je na světě a přeji mu v životě hodně štěstí.Debata ,že měla těhotenství přerušit mi přijde už trošku bezpředmětná a hnusná vůči tomu chlapečkovi.Já nevím co bych dělala já ,protože na jejím místě nejsem ,já se jen rozhodla nemít další děti NIKDY ,protože pravděpodobnost ,že přivedu na svět zdravé dítě je jen 50% a nechci prostě řešit otázku ,jestli nechat žít nebo ne. :-|
ODPOVĚDĚT
Silvie S. (sieta) ID 247864, mimibazar.cz/sieta (13.5.2012, 17:30)
taky si myslím, že tak nějak to bylo (F)
ODPOVĚDĚT
Silvie S. (sieta) ID 247864, mimibazar.cz/sieta (13.5.2012, 14:44)
To už není potrat, ale dítě uspí a mamince je vyvolán porod mrtvého dítěte. Tohle se dělá při závažných zdrav.komplikacích. Zda je to etické nebo ne, to je těžko soudit, Bůh nám dal rozum a možnosti ho rozvinout...
ODPOVĚDĚT
Milana B. (Midlajda) ID 15287, mimibazar.cz/midlajda (13.5.2012, 14:19)
Já vubec nechápu,jak tu muže někdo odsoudit matku za tohle,nebo napsat, přivest na svět postiženého tvora :-o Budte rády, že tohle nemusíte řešit, matce popřejme hodně sil a chlapci radost ze života. Není mentálně retardovaný. A neházejte taková silná gesta +o(
ODPOVĚDĚT
Kristýna B. (Mellisande) ID 153316 (13.5.2012, 17:26)
Já souhlasím a nestačím koukat, chlapečkova vada krom slepoty je "jen" estetická, maminka tam píše, že je jinak zdravý. Žádné mentální onemocnění, žádná porucha ve vývinu, je mobilní, může si hrát, smát se, může se zamilovat a založit rodinu - to jako fakt myslíte, že kvůli slepotě se to dítě nemělo narodit a matka je sobec, protože mu dvakrát darovala život?
ODPOVĚDĚT
Jindřiška S. (Jindulina) ID 68651 (13.5.2012, 22:53)
Připojuji se k tomuto názoru.
Tuhle jsem koukala na Vítejte doma a byl tam klučík (no klučík, už byl starší), co se narodil bez očí a dokonce měl i postižení rukou (nemohl je natáhnout). Rodiče vůbec nevěděli, že by měl být postižený. Lékaři to zjistili až po porodu. Pane jo, ten kluk válel. Hrál na klavír, na trubku, zpíval. Prostě neskutečné. Takovou radost ze života, jako měl on, bych chtěla mít. (Y)
ODPOVĚDĚT
Jarmila K. (Chemlona) ID 72138 (14.5.2012, 9:31)
Tohle Vítejte doma jsem viděla také.Kluk byl skvělý muzikant a myslím ,že to v životě zvládne i jednou až tu rodiče nebudou . (Y) Tenhle klučina je oproti němu téměř zdravý.
ODPOVĚDĚT
Barbora P. (Brambram) ID 4348, mimibazar.cz/brambram (13.5.2012, 22:25)
Plně souhlasím. Není to mentální onemocnění, dle matky je dítě zdravé a vyvíjí se podle tabulek, takže mi nezbývá než jí a chlapci popřát hodně zdraví a štěstí do budoucna. Pokud jí v 18 tt oznámili, že má dítě rozštěp patra, tak to není vada neslučitelná se životem, v dnešní době je operovatelná bez problémů. To že je postižení závažnější se dozvěděli až po porodu a ona se s tím krásně vyrovnala. Jen více takových matek. Důvodem k přerušení těhotenství jsou pro mě úplně jiné diagnozy, rozštěp patra opravdu ne.
ODPOVĚDĚT
Jarmila K. (Chemlona) ID 72138 (13.5.2012, 17:45)
Taky si to myslím ,že se jedná o estetiku ,s kterou si do velké míry dokáží plastičtí chirurgové poradit.Co my víme , třeba zrovna tenhle kluk dokáže mnohem více než my zdraví.Matka nechce ,aby se ji tleskalo ,ona jen miluje své dítě.
ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (13.5.2012, 13:50)
já pláču nad tím, jak některé matky i přes varování lékařů, přivedou na svět takového postiženého tvora :-(
ODPOVĚDĚT
Kamila M. (Kamila Š) ID 15622, mimibazar.cz/kamilas (13.5.2012, 18:22)
Postiženého tvora? :-o Drsné :-(
ODPOVĚDĚT
eva p. (evicela) ID 205626 (13.5.2012, 18:32)
:-( drsné , ale pravdivé, člověk je tvor , nebo snad ne? Ona empatie má své hranice, člověk má mozek aby ho používal, dost na tom když se narodí dítě postižené proto , že se na to nepřišlo, nebo pokud během života je těžká nemoc , nebo uraz, je to hrozné a tyto mámy zasluhují největší uctu, ale vědět dopředu že dítko bude těžce postižené (a to věděla) a přesto ho přivést na svět (N) neodsuzuju ale pouze píšu jak to cítím já, nechápu za co by zasluhovala tato matka obdiv.
ODPOVĚDĚT
Radka S. (Amiska) ID 7377, mimibazar.cz/amiska (13.5.2012, 19:07)
obdiv presne za to, ze neni srab a o sveho syna se stara a miluje ho. Nema zadnou tezkou nemoc, rozstep mu spravili a je jen slepy. Jinak je to uplne normalni clovek.
ODPOVĚDĚT
Radomíra R. (Brůs) ID 146328, mimibazar.cz/Rakuska (13.5.2012, 20:25)
jsem srab. Přiznávám se. Kdysi jsem dala pryč dítě, které bylo slepé a nemělo nohy.
ODPOVĚDĚT
Jarmila K. (Chemlona) ID 72138 (14.5.2012, 9:37)
Nejste srab (kocka) ,měla jste možnost volby a zvolila jste tu nejlepší variantu pro vás a je to naprosto v pořádku.Mně se nelíbí ,že se vede diskuze ,že matka měla těhotenství přerušit ,když už to malé je na světě a vlastně nikdo nezná podrobnosti.Ta holka nechce ,aby ji někdo obdivoval ona jen chce ukázat ,že její dítě není jiné než ostatní a ,že jej miluje jako by bylo úplně dokonalé a chce ,aby to pochopili i ostatní. (F)
ODPOVĚDĚT
Kamila M. (Kamila Š) ID 15622, mimibazar.cz/kamilas (13.5.2012, 18:48)
Nezdá se mi, že by ta matka žádala o obdiv, nebo pomoc, spíš o toleranci. To dítě má vady slučitelné se životem, milující rodiče a žije v zemi s výbornou lékařskou péčí, myslím, že bude šťastnější než spousta zdravých dětí jinde po světě. (F)
ODPOVĚDĚT
Renata E. (pipiška7) ID 176260, mimibazar.cz/pipiska7 (13.5.2012, 13:48)
Můj názor je takový,že pokud bych věděla,že moje dítě má nějakou vadu a bude postižené,okamžitě bych šla na potrat.Nedokážu si představit,že bych porodila človíčka,který by z toho života stejně nic neměl.Takže s touto maminkou nesouhlasím.Co z toho ten kluk bude mít?? Jen samé operace,bolest,neuvidí,....Vím že to je těžké rozhodnutí,ale pokud je potrat ještě možný-udělala bych to :´(
ODPOVĚDĚT
Mark G. (ligi) ID 35694, mimibazar.cz/ligi (13.5.2012, 12:50)
ja mam na to asi jiny nazor nez vetsina,kdyby mi lekari rekly ze budu mit tezce postizene dite co nepozna v zivote nic jineho nez utrpeni nemocnice,operace bolest,tak bych predevsim v zajmu toho ditete tehotenstvi ukoncila
maminka je hrdinka a co v zivote ceka toho chlapecka?
ODPOVĚDĚT
Klára T. (clarat01) ID 347384 (13.5.2012, 15:05)
Naprostej souhlas. Ještě bych doplnila, co toho chlapečka čeká, až maminka nebude...???
ODPOVĚDĚT
Silvie S. (sieta) ID 247864, mimibazar.cz/sieta (13.5.2012, 15:11)
To, co běžného slepce, on není retardovaný, on je slepý. Bohužel na rozdíl od "běžných" slepců, má znetvořený obličej po těch rozštěpech, ale to nemá vliv na IQ (F)
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 43101 (13.5.2012, 12:59)
mám na to stejný pohled
ODPOVĚDĚT
Ivana P. (lakiara) ID 66214, mimibazar.cz/lakiara (13.5.2012, 0:02)
Teď u nás tady zemřel kluk,tedy za "normálně" bych napsala chlap-35 let,ale byl postižený,byl na úrovni asi tak 2letého děcka...Jeho matka ho kolem nás vozila na vozíčku každý den na procházku,míval bryndák,pleny,dětskou obrázkovou knížku,vydával "skřeky",jenom ona mu rozuměla...Byla vždy tak láskyplná...Budou mi chybět,když už kolem nás nebudou jezdit...Máme holčinu,znal jí od miminka,vždy na ní ukazoval,rozuměl,že je to miminko,pořídili jsme si štěně-poznal a obdivoval tak,jak to dokážou maličké děti.Vždy jsem paní obdivovala,mohla ho nechat v ústavu,ale nenechala.On tam zprvu prý byl,ale bylo jim doporučeno,aby si ho vzali domů,jinak že umře-steskem nejedl a chřadl.Je mi jí moc líto,ale až teď,protože vím,že jí bude její dítě chybět.Určitě jí moc obohatil...Jsou lidé,kteří řekli,že je to úleva,ale já si tím nejsem jista...Také jsem mívala názor,že postižené dítě bych nechtěla.Al
ODPOVĚDĚT
Ivana P. (lakiara) ID 66214, mimibazar.cz/lakiara (13.5.2012, 0:09)
ale teď už si to nemyslím...Myslím,že každý život má na tomto světě smysl... (F) (F)
ODPOVĚDĚT
Eva K. (evycka) ID 18595 (13.5.2012, 23:55)
suhlas (F)
ODPOVĚDĚT
Monika R. (rufino) ID 4665, mimibazar.cz/rufino (upraveno 13.5.2012, 20:18)
Přesně to si myslím také, jen bych to asi nedokázala tak krásně napsat, jako Vy, měla jsem velké štěstí, že jsem nikdy nebyla postavena před volbu, mám krásné, zdravé děti, ale nedokážu si představit, že by mi lékaři v polovině těhotenství řekli, že musím své dítě nechat dobrovolně zemřít, myslím, že každá matka v duchu doufá, že se lékaři spletli, myslím, že i takových případů bylo, vím o dvou a narodili se zdravé děti, tak jsem shlédla video a myslím, že takové i vzhledově nedokonalé dítě může jednou v životě dokázat mnohem víc, díky lásce, kterou od dětství dostává, může na tom být v dospělosti po psychické stránce i lépe, než dokonalé, ale nemilované děti
ODPOVĚDĚT
Klára B. (kakunka) ID 1199 (13.5.2012, 18:40)
(L) napsala jste to krásně (L)
ODPOVĚDĚT
Marie H. (horackm) ID 65746 (12.5.2012, 22:26)
úžasná maminka, klobouk dolů (clamp)

sama nevím, jak bych se rozhodla - když jsem chtěla druhé, tak jsem 3x samovolně potratila a dítě jsem chtěla tak moc, že mi bylo jedno, jaké, říkala jsem si zoufale, že klidně i postižené ... (F)
no, po 8 letech se zadařilo - jak se říká, když už jsem to vzdala a prostě jsme o nic neusilovali - dokonce bych řekla, že jsem otěhotněla " nevhod " - máme druhého kluka, naštěstí zdravého, a já jsem moc ráda, že jsem tohle nemusela nikdy řešit
ODPOVĚDĚT
marie d. (maječka22) ID 116161, mimibazar.cz/majecka22 (12.5.2012, 18:17)
JE TO HODNĚ SMUTNÉ..JÁ BYCH TO TEDA PSYCHICKY ASI UKONČILA-ALE NEŘÍKALA BYCH POTRAT-PROSTĚ PŘERUŠENÍ ZE ZDRAVOTNÍCH DŮVODŮ-I KDYŽ TO VYJDE NASTEJNO.POTRAT PROSTĚ HŮŘ ZNÍ :-S. V TOM DOPADU JDE O TO ŽE SE BUDOU OBA TRÁPIT CELÝ ŽIVOT :-S.TOŤ MŮJ NÁZOR
ODPOVĚDĚT
eva p. (evicela) ID 205626 (12.5.2012, 16:52)
:-( ano taky u toho brečím, ale já tedy kdybych věděla že je dítko postižené, byla na to lékaři upozorněna, šla bych na potrat, vidím to jako rozumnější, to je můj názor.
ODPOVĚDĚT
Alena K. (YILAN) ID 279703 (12.5.2012, 23:46)
mam stejny nazor, jako vy
ODPOVĚDĚT
Lenka S. (Kerstinka) ID 132716 (12.5.2012, 16:58)
můj taky...mám to stejně (F) (F)
ODPOVĚDĚT
Veronika Č. (Nikuška13) ID 111116, mimibazar.cz/nikuska13 (13.5.2012, 12:33)
také bych si nenechala postižené dítě, jsou chudáci obě strany jak rodiče tak i dítě.
ODPOVĚDĚT
JANA H. (FOXLÍK) ID 24185, mimibazar.cz/foxlik (12.5.2012, 15:31)
Musí být víc silná,nežli jakákoli pomoc.Smekám před takovými lidmi-většinou námi ženami,chlapi,ač silnější pohlaví,tolik síly nemají (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F).Jana.
ODPOVĚDĚT
Gerda T. (gegamar) ID 331693 (12.5.2012, 15:12)
Jsem těhotná, z toho nebudu spávat. Klaním se před tou matkou.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu