Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Libor B. (Bezva kup) ID 10960
mimibazar.cz/bezvakup
Oblast: Olomouc
Telefon: 608242454
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 20.2.2006
Naposledy: 19.6.2019 14:01
Aktualizace: 19.10.2018 10:09
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
70036934
DIČ CZ7705115396
HODNOCENÍ 429
VŠECHNY FOTOGRAFIE 49
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
OBCHODNÍ PODMÍNKY

1.Dodací a platební podmínky

V našem obchodě nabízíme široký sortiment zboží od různých dodavatelů a z toho vylývají i různé dodací lhůty.Proto po obdržení každé objednávky emailem nebo telefonicky do 24hodin informujeme zákazníka o době dodání zboží a žádáme ho o jeho souhlas s těmito podmínkami a o potvrzení prostřednictvím emailu nebo telefonicky.Teprve pak považujeme objednávku za definitivní.Samozřejmě se vždy snažíme respektovat přání zákazníka a vyjít maximálně vstříc.Standartní dobou dodání jsou 2-5 dnů od obdržení objednávky.

2.Závaznost objednávek

Každá objednávka,kterou kupující potvrdí ( tzn.vybere si patřičný platební styk a stiskne tlačítko POTVRDIT OBJEDNÁVKU ),považována za závaznou.Objednávka je návrhem kupní smlouvy,která vzniká samotným dodáním zboží.Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři.Kupující nemá sám možnost objednávku stornovat -tuto akci provádí pouze prodávající ( obvykle po dohodě s kupujícím např. z důvodu nemožnosti dodat zboží v daném termínu ,případně z důvodu nemožnosti autorizace skutečné identity kupujícího ).

3.Způsob dopravy a dopravné

Zboží zasíláme dobírkou prostřednictvím České pošty formou obchodního balíku.Ten je doručen do 24hodin ode dne zaslání a pošta je pivinna doručit vám ho celkem dvakrát.To znamená,že jestliže nejste zastiženi,pošta Vám zanechá oznámení o uložení balíku a vy máte možnost telefonicky požádat na příslušné poště o další doručení.Nebo si balík můžete vyzvednout na příslušné poště nejpozději do 7 dnů ode dne doručení.

Veškeré ceny v našem e-shopu jsou uváděné včetně DPH ve výši 19% s vyjímkou autosedaček ,kde je DPH ve výši 5%.

DOPRAVNÉ za dobírku neúčtujeme u zboží nad 5 000.-Kč.Pokud zasiláme zboží do této částky,účtujeme dobírečné ve výši od 70.-Kč do 180.-Kč.Tuto částku vám vždy sdělíme v potvrzujícím emailu vaší objednávky.

Zákazník si může zboží vyzvednout i přímo v prodejně.Pak mu samozřejmě není účtováno žádné dopravné.

4.Vrácení zboží

Zákazník má právo na vrácení zboží do 14 dnů ode dne doručení.Chce-li vrátit zboží,musí se telefonicky spojit s naší objednávkouvou službou a domluvit se na způsobu vrácení zboží.Zboží musí vrátit zcela nepoškozené,kompletní,nepoužité,v původním obalu,s přiloženými prodejními doklady včetně záručního listu a s písemnou žádostí o vrácení zboží.V případě,že vrácené zboží bude splňovat všechny tyto podmínky,budou zákazníkovi nejpozději do 2 dnů ode dne obdržení vráceného zboží odeslány peníze na jeho bankovní účet.

5.Reklamační řád

Reklamační řád dle zákona č.40/1964SB.Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002SB.

1.Zákazník je povinen zkontrolovat při přebírání zboží,zda obal není porušen a zboží následně či odcizeno.V případě ,že ano,musí na místě sepsat se zástupcem pošty protokol o poškození balíku a dohodnout se s ním na dalším postupu.Odpovědnost za poškození zboží dopravou nese plně dopravce.Zároveň musí zákazník neprodleně informovat prodávajícího o vzniklém problému.

2.V případě ,že zákazník chce zboží reklamovat,musí nejprve prostřednictvím emailu nebo telefonicky sdělit,že bude zboží reklamovat.Potom musí zboží řádně zabalit a zaslat na adresu prodávajícího,popřípadě na adresu,která je mu sdělena v odpovědi na upozornění o budoucí reklamaci.Tento postup výrazně urychlí celý reklamační proces.K reklamovanému zboží musí zákazník přiložit písemné sdělení o důvodu uplatňování reklamace,doklady o zaplacení ( účtenku či fakturu ) a záruční list ( v případě,že byl u zboží přiložen ).

3.Reklamace musí být vyřízena v zákonem stanovené lhůtě 30dnů,pokud se prodávající nedohodne se zákazníkem písemnou formou jinak.Pouze ve složitých případech má prodávající vyhrazeny 3 dny na posouzení reklamace.Veškeré vyřizování reklamací se drží platných zákonných norem.

4.Zákazník má právo,aby závada byla včas a řádně odstraněna.Dále má právo žádat o vrácení peněz v případě,že jde o závadu neodstranitelnou,jde-li o závadu odstranitelnou ,pak z důvodu,že u zboží se vyskytla 3x uznaná stejná závada nebo 4x uznaná závada různá.

5.V případě,že zboží

-bylo reklamováno po záruční době

-na zboží byly porušeny ochranné samolepky či pečetě výrobce

-zboží bylo používano v rozporu s přiloženým návodem k obsluze

-zboží bylo neodborně instalováno,upravováno či opravováno

-zboží bylo poškozeno živlem-vodou,ohněm,elektrickým proudem atd.

-došlo k neoprávněné změně v záručním listě

nemůže být reklamace uznána za oprávněnou.Zákazník bude písemně nebo telefonicky seznámen s tím,že závada bude odstraněna,ale náklady s tím spojené si musí uhradit.

6.Tento reklamační řád nabývá platnost dnem 1.7.2006 a platí na území celé ČR.

Zákazník je povinen se s reklamačním řádem seznámit.Nákupem zboží potvrzuje souhlas s tímto reklamačním řádem a zavazuje se jím řídit.Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

6.Ochrana osobních údajů

Provozovatel tohoto internetového obchodu se zavazuje ,že veškeré osobní data neposkytne jakékoli třetí osobě a nepoužije ke komerční nabídce nesouvisející s propagací tohoto internetového obchodu.Potřebné osobní údaje poskytnou pouze dopravci ( jméno,adresa,telefon ).Veškerá data budou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím.

Evidence Tržeb
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin

ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ

OBJEDNÁVKA NAD 5000.- ( poštovné ZDARMA !!!!! )
OBJEDNÁVKA DO 5000.- ( přepravou PPL nebo poštou 100.- )

MOŽNO PLATIT na náš bankovní účet 35-9133670287/0100, KB
-

BEZVA KUP ID 10960

LIBOR BEDNÁŘ
Norská 49
OLOMOUC
779 00

PRODEJNA :
Norská 49
Olomouc
779 00
Otevírací doba : PO-PÁ 9-17 hod SO 9-12 hod

IČ 70036934
DIČ CZ7705115396
jsme plátci DPH

Za provoz obchodu je zodpovědný - LIBOR BEDNÁŘ
Kontakt - 608 24 24 54 e-mailová adresa: delfinekmimishop@seznam.cz
Podmínky byly naposledy upraveny: 11.12.2017, 8:37
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu