Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Lída V. (Lishka) ID 109940
mimibazar.cz/lishka
Oblast: Benešov
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 5.2.2008
Naposledy: 14.10.2020 16:04
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Zde jsou naše obchodní podmínky, přehledně uspořádané do jednotlivých bodů. Vše naprosto přehledné a srozumitelné. Akceptujeme vrácení zboží (dle obchodního zákoníků), reklamace a NEÚČTUJEME ŽÁDNÉ POPLATKY.

A. Dodací podmínky

Obvyklá lhůta pro doručení zboží na místo dodání, a to ve struktuře a počtu specifikovaném v platné objednávce, činí DVA AŽ SEDM PRACOVNÍCH DNÍ. Zboží, které máme SKLADEM EXPEDUJEME NÁSLEDUJÍCÍ PRACOVNÍ DEN (vždy je u jednotlivých produktů uvedeno).
Ve výjimečných případech, nezávislých na vůli prodávajícího, kdy ani s vynaložením veškeré odborné péče prodávajícího nelze dodržet dodací lhůtu specifikovanou v bodu 1. těchto Dodacích podmínek, si prodávající vyhrazuje právo dodací lhůtu prodloužit. V takovémto případě se prodávající zavazuje neprodleně informovat kupujícího o změně termínu doručení zboží.
Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na místo dodání zboží uvedené v objednávce.
Dopravu na místo dodání zboží zajišťuje prodávající zpravidla s využitím služeb třetí osoby, vždy však za podmínek, které jsou součástí objednávky a na základě volby kupujícího učiněné v nákupním košíku a s odkazem na platné nabídky uvedené v sekci Doprava a Formy úhrady.
Prodávající si vyhrazuje právo změnit variantu dopravy, a to i bez předchozího upozornění kupujícího. Tato změna se však nesmí projevit snížením kvality doručení a změnou její ceny.

B. Doprava a Platby

Zásilky odesíláme prostřednictvím služby České Pošty (Doporučený balík) nebo kurýrní službou In Time - po dohodě s kupujícím.
Cena za dopravu je v obou případech 49Kč.

Platba předem převodem na účet je zdarma.
Platba na dobírku je na 25Kč

U vybraných produktů nabízíme dopravu zdarma (doporučený balík), v tomto případě to bude vždy uvedeno v detailu produktu.

C. Reklamace

O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce, tak prodávajícího nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží.
Záruka na spotřební zboží se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku. Je li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití věci, skončí záruční doba uplynutím této lhůty. Záruční doby začínají běžet od převzetí věci kupujícím.
Prodávající odpovídá za vady, které se projeví jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí věci v záruční době. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. Lhůta na vyřízení reklamace je stanovena zákonem a činí 30 dní. V případě nedodržení zákonem stanovené lhůty ma kupující právo od kupní smlouvy odstoupit.
Záruka se nevztahuje zejména na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, na vady vzniklé neodbornou manipulací nebo uskladněním. Dále se záruka nevztahuje na vady vzniklé užíváním výrobku v rozporu s návodem k obsluze, zanedbanou údržbou nebo užíváním výrobku k jinému účelu, než ke kterému je určen.
Vyskytne-li se na Vámi zakoupeném zboží vada, která spadá do záruky, spojte se s námi prosím prostřednictvím kontaktů.
V oznámení o závadách uvádějte zejména číslo objednávky, jméno kupujícího, adresu, telefonické spojení, podrobný popis závady a popis toho, jak k závadě došlo. V případě zaslání reklamace na reklamační oddělení je nutné přiložit doklad o zakoupení popřípadě jeho kopii a záruční list, byl-li k zakoupenému zboží přiložen.
Podmínky byly naposledy upraveny: 27.10.2015, 17:24
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu