Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Sol Mupure (mupure) ID 136837
mimibazar.cz/mupure
Oblast: VELKÁ BRITÁNIE
Ověřená adresa
Telefon: 00447947841042
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 27.5.2008
Naposledy: 8.5.2017 14:06
Aktualizace: 3.6.2016 22:33
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 492
VŠECHNY FOTOGRAFIE 61
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Nově: Drahé zázaznice, omlouváme se , že jsme se z MMB kompletně stáhli, ale s dětmi jsme prostě nestíhali a protože máme online business zde v UK nezbývalo na MMB moc času. Zůstaneme s Vámi alespoň částečně a vložíme čas od času kvalitní věc od korunky do aukce. doufáme, že až to bude s dětmi jen trochu možné budeme zpět zase na plný plyn.

Dobry den,
děkuji za účast v mých aukcích a nákupu z mého alba. Jmenuji se Sol, žiji v Anglii a nakupuji zde pro Vás krásné originální věci a nabízím za velice výhodné ceny.
Česky nemluvím, ale pomáhá mi a korespondenci vyřizuje paní Pavla, která je původem z Čech.

PLATBA
Platbu očekávám do 2 dnů ode dne nákupu (den kdy obdržíte podklady k platbě) převodem na účet.
Pokud platba neproběhne do této doby, věc bude znovu vložena do alba.
Jako variabilní symbol prosím uveďte Vaše jméno pod kterým jste věc zakoupili, jinak nezjistím, od koho platba je a věc tu bude ležet. Pokud Vám nejde zadat písmenka, zvolte si kód a jen mi napište pod čím Vaši platbu najdu.
PLATBU MŮŽETE TAKE PROVÉST PŘES PAYSEC A TAKÉ PAYPAL - JEN MĚ PROSÍM INFORMUJTE POKUD SI ZVOLÍTE TENTO ZPŮSOB PLATBY!



Zboží posílám jednou až dvakrát týdně. Pokud nedostanete balíček do 10-ti dnů prosím informujte nás. Při ztrátě Vám vrátíme částku do 30ti dnů od předpokládaného dne doručení. Důvodem této lhůty jsou případy, kdy si zákazník věc úmyslně nepřevezme a chová se, že balíček nedorazil a nám se pak vrátí s poznámkou, že byl dotyčný 2x vyzván, ale balíček si nevyzvedl, v tomto případě si odečteme poštovné k Vám. Jen pro představu poštovné za věci které jdou kurýrem je 300,-Kč a věci zaslané Českou poštou kolem 120-180,Kč. Kurýrem zasíláme věci které stály přes 1500,-Kč.
Balíček který je zaslán kurýrem se dá dohledat dle referenčního čísla online na stránkách GLS.

Pokud se balíček vrátí jako NEVYZVEDNUTÝ - můžete si buď zaplatit znovu skutečné poštovné a já ho opět pošlu nebo si odečtu částku za poštovné které jsem původně zaplatil (viz doručenka) a vrátím Vám rozdílnou částku. Zde pozor! u většiny doporučených balíčku se ještě na poštovném finančně podílím, rozhodovat bude skutečná částka, která byla zaplacena.

Po obdržení zboží, prosím, udělte hodnocení. Tím mi dáte najevo, že zboží v pořádku dorazilo. Pokud je se zbožím nějaký problém, kontaktujte mě do 14 dní v rámci reklamační doby. Na pozdější reklamace nebudu brát zřetel.

Snažím se nikoho nezklamat, ale jsem také jen člověk. Věřím, že při dobré vůli se dá vše vyřešit. VELICE VÁS PROSÍM PŘIPOMEŇTE SE MI KLIDNĚ I VÍCEKRÁT POKUD VÁM NEODPOVÍM NA VÁŠ DOTAZ DO 24h.


REKLAMACE
Rozumne reklamace uznávám do 14 dní.
Při vrácení zboží si odečtu poštovné k zákazníkovi, zákazník hradí následné poštovné k prodejci, to jest do Anglie + 30.- Kč (manipulační poplatek :focení a čas investovaný do vložení a popisu fotografie, poplatek banky, obálka a balení, odovoz na poštu + vyrizeni zadosti o vraceni zbozi)
Platba bude uskutečněna převodem na účet a to až po obdržení vráceného zboží. Zboží je možno vrátit pouze ve stejném stavu, v jakém jej zákazník obdržel. V případě sporu bude použita fotodokumetace prodejce( např.zákazníkem dodatečné vypárání nití či uměle vytvořené dírky, čáry propiskou, různé fleky atd.)

Pokud nesouhlasite s podminkami prodeje, prosim nenakupujte z naseho albicka.

Paní Pavla pracuje na plný úvazek jako manažerka ve společnosti která se specializuje na podporu, výchovu a začlenění autistické mládeže do normálního života. Je pracovně velice vytížená. Vaše dotazy vyřizuje až večer po práci.

POKUD MLUVÍTE ANGLICKY, DOTAZY ADRESUJTE PŘÍMO MĚ, BUDU RÁD:-)
Denně dostávám až 50 emailu s nejrůznějšími dotazy. Řadím je dle priorit a řeším v první řadě ty závažnější.
Za agresivní, útočné a osočující emaily bohužel blokuji účast v aukcích, ale zároveň chápu, že zklamání může vyvolat nabroušené emoce, zvláště po náročném dni v práci a doma.
Děkuji Vam Sol Mupure
Podmínky byly naposledy upraveny: 17.12.2014, 20:05
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu