Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Hana L. (HankaL) ID 13775
mimibazar.cz/hankal
Oblast: Praha - východ
Ověřená adresa
Telefon: 60896443
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 9.4.2006
Naposledy: 11.1.2021 21:16
Aktualizace: 12.3.2019 10:23
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
74831500
HODNOCENÍ 461
VŠECHNY FOTOGRAFIE 143
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 8
NÁVODY 0
PROSÍM ČTĚTE PODMÍNKY PRODEJE!!!!!!!!!!!!!!!!
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Vítám Vás u nás na stránce!!!!!!!!!!!!!!

Provozovatel:

Hanka Lubinová
Lesácká 1175
281 63, Kostelec nad Černými lesy
IČO: 748 315 00
tel.: 608964143
email: hrrl@seznam.cz

Nabízím Vám oblečení, hry a hračky!!!!

V nabídce mám široký sortiment stavebnic COBI v mnoha tématických kolekcích.
Stavebnice COBI jsou plně kompatibilní s ostatními značkami podobných stavebnic jako je LEGO atp. Jsou určené dětem od 5 let, složitější sety mají vyšší doporučený věk.
COBI se vyrábí v EU, není vyrobena v Číně!

Stavebnice COBI má přehledné obaly, které umožňují snadnou orientaci. Na první pohled je zřetelné, do jaké kolekce výrobek patří, kolik obsahuje kostek a figurek, a co přesně z něj lze postavit. Všechny předměty, které jsou vyobrazeny na obalu, v balení opravdu najdete.

POKUD V MÉ NABÍDCE NENAJDETE NĚJAKÉ HRAČKY ZE SORTIMENTU VELKOOBCHODU "COBI", O KTERÉ MÁTE ZÁJEM A JÁ JE NEMÁM V NABÍDCE - NEVÁHEJTE MNE PROSÍM KONTAKTOVAT.


OBJEDNÁVKA:
Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby,dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů.
Stornování objednávky zákazníkem je možné e-mailem do 24 hod od odeslání objednávky. Ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Na všechny Vaše dotazy a objednávky se snažím odpovědět co nejdříve, zpravidla do 24 hod, nejpozději však do 48 hod (kromě víkendu + svátku nebo dovolené, popř. prázdnin). Pokud se do této doby neozvu, kontaktujte mě prosím ještě jednou. Může se stát, že i technika selže.

MOŽNOSTI PLATBY :
1) platba bankovním převodem účet , přičemž požaduji připsání platby na účet před odesláním zboží (platbu očekávám nejpozději do 4 prac. dnů od potvrzení objednávky).
Podklady k platbě zasílám vždy - e-mailem, pokud k Vám nedorazí do 48 hod, prosím ozvěte se znovu, může se stát, že se e-mail zatoulá.
2) po dohodě hotově při osobním převzetí

Daňový doklad zasílám společně s novým zbožím.

DOSTUPNOST ZBOŽÍ:
NOVÉ ZBOŽÍ:
Není-li v popisu u výrobku uvedeno jinak, je zboží skladem expedováno nejpozději následující pracovní den po obdržení platby na účet. Zboží, které není skladem, průběžně doobjednáváme v návaznosti na došlé objednávky. O dodací lhůtě informuji zákazníka e-mailem.
V případě vyprodání u dodavatele může dojít k prodloužení dodací lhůty nebo ke zrušení objednávky. O těchto skutečnostech informuji zákazníka neprodleně e-mailem a je navržen další postup.
POUŽITÉ ZBOŽÍ:
Balíky a zásilky se snažím odesílat nejpozději následující pracovní den po připsané částce.
O odeslání balíčku Vás budu kontaktovat .

DOPRAVA:
Českou poštou
PPL (doručení větš. do 24).
Poštovné je určeno dle tarifu ČP a DPD , balné si neúčtuji.

Pokud si objednáváte více zboží, platíte pouze jedno poštovné, které je přizpůsobeno celému balíku.
Na žádost zákazníka je možné balíček odeslat i jinou formou - dle dohody.

Snažím se chovat ekologicky i ekonomicky a zboží balím do již použitých krabic od zboží, atp.

Odpovědnost za poškození zásilky v průběhu přepravy nese dopravce.

Budu ráda, když mi dáte vědět, že balíček v pořádku dorazil.

Po vzájemné dohodě nabízím osobní odběr na níže uvedené adrese.


Hana Lubinová
Lesácká 1175
28163 Kostelec nad Černými lesy

ZÁRUKA, REKLAMACE, VRÁCENÍ ZBOŽÍ,STORNO OBJEDNÁVKY:
Standardní zákonná záruční lhůta jsou 2 roky.
Záruka se nevztahuje na škody způsobené:
- neodborným použitím
- mechanickým poškozením nebo opotřebením
- živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)
- jinými vnějšími vlivy

Reklamace musí být uplatněna vždy písemně na e-mail: hrrl@seznam.cz nebo poštou.

Dle zákona máte nárok zboží do 14 dnů bez udání důvodu vrátit. Vrácené zboží na dobírku nepřebírám! Je to z toho důvodu, že před vrácením peněz potřebuji zboží prohlédnout, zda nedošlo k jeho poškození, opotřebení…zda zboží dorazilo v takové podobě, v jaké bylo odesláno.

Vrácené zboží musí být nepoškozené, čisté, včetně originálních obalů. Jestliže bude vrácené zboží vykazovat známky používání, opotřebení nebo nebude kompletní (původní obal apod.), budu vůči zákazníkovi uplatňovat nárok na vrácení chybějící hodnoty zboží v penězích. Na email či do balíčku napsat prosím číslo účtu, na který má být vrácená částka.
Pokud budete vracet objednané zboží, na které se vztahovala AKCE dárek zdarma, budu požadovat vrácení zboží včetně dárku.
Peníze za vrácené zboží zasílám na bankovní účet do 14 dnů od převzetí zboží, které splnilo všechny uvedené podmínky k vrácení zboží.

Stornování objednávky ze strany prodávajícího:
Vyhrazuji si právo stornovat objednávku nebo její část a odstoupit od smlouvy, pokud:
- se zboží již nevyrábí nebo nedodává
- je zboží dlouhodobě nedostupné
- nebo se cena zboží změnila nebo byla chybně stanovena

V těchto případech budete neprodleně o této skutečnosti informováni.
Vyhrazuji si právo úpravy cen a detailů
zboží.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ:

Prodávající zpracovává osobní údaje v souladu se zákonem číslo 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů ve znění pozdějších změn. (dále jen „ZOOÚ“).
Odesláním objednávky kupující prohlašuje, že byl podle § 11 ZOOÚ v platném znění informován o těchto skutečnostech a podle § 5 ZOOÚ souhlasí s těmito skutečnostmi:
Prodávající bude v postavení správce osobních údajů zpracovávat osobní údaje kupujícího uvedené v objednávce, tj. jméno, příjmení, adresa, emailová adresa, ID a telefonní číslo kupujícího (dále i jen „osobní údaje kupujícího“) v elektronické podobě.
Osobní údaje kupujícího budou zpracovávat pověření zaměstnanci prodávajícího za účelem plnění smluvních povinností prodávajícího.
Osobní údaje kupujícího nebudou poskytovány třetím osobám s výjimkou společnosti DPD a ČP a to podle toho která z těchto společností bude provádět dopravu zboží kupujícímu.
Kupující poskytuje své údaje dobrovolně v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy a plněním plynoucím z této kupní smlouvy.
Kupující je oprávněn svůj souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv odvolat.



Část I.

1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.


Vzorový formulář odstoupení od smlouvy:

Adresát (zde vložte jméno a příjmení/název obchodní firmy, adresu sídla, popř. faxové číslo a emailovou adresu prodávajícího) …..................................................................................................................................................

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží

(uveďte název zboží, popř. číslo objednávky, počet kusů a pod.)........................................................................
Datum objednání zboží …......................................................................................................

Datum obdržení zboží …........................................................................................................
Jméno, příjmení a adresa spotřebitele/nakupujícího ..............................................................

Datum …...............
(v případě zaslání odstoupení od smlouvy v listinné podobě přidejte rovněž podpis)



................................


2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)

- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.


3. Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

4. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/



5. Prohlášení:

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19.

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

V případě, že je následující Část II. či jakákoliv její část v rozporu s platnými zákony a ustanoveními, stává se neplatnou a transakce se řídí výlučně společnými podmínkami prodeje z Části I.

Část II.
AKTUALITY:
NOVĚ MÁTE MOŽNOST DORUČENÍ BALÍKU DO ZÁSILKOVNY!
V případě Vašeho zájmu pod oknem VZKAZ klikněte na "Doručit na pobočku Zásilkovny" a vyberte pobočku, na které si balík chcete vyzvednout. Jakmile bude balík na pobočce připravený k vyzvednutí, budete Zásilkovnou informováni.
..............................................................................................................................................................


Děkuji a doufám, že s Vaším výběrem budete spokojeni.
Příjemný nákup HANKA
Podmínky byly naposledy upraveny: 13.11.2017, 8:29
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu