Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Martin J. (Stana2) ID 148939
Martin Jankovec
mimibazar.cz/stana2
Oblast: Rakovník
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 3.8.2008
Naposledy: 3.9.2018 21:46
Aktualizace: 18.4.2017 13:25
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
74240552
HODNOCENÍ 280
VŠECHNY FOTOGRAFIE 1
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milé maminky,
děkuji Vám za nahlédnutí do našeho alba a přeji příjemné nakupování.

Jako provozovatel obchůdku je můj manžel Martin, který má zřízen živnostenský list, tak aby jste se nelekli, ale komunikovat budeme vždy spolu :-)).
Provozovatel:
Martin Jankovec
Svojetín 151
270 04 Hořesedly
tel.: 734504747
IČO: 74240552
email: s.jankovcova@seznam.cz


NOŠENÉ VĚCI
Věci v mém albu jsou:
- po mých dětech a po mně v samostatném albíčku

DALŠÍ ZBOŽÍ
Věcičky z našeho alba pocházejí z Anglie, outletové zboží prvotřídní kvality značené Creme, což jsou nové kousky ještě s visačkami, nebo věcičky minimálně nošené, bez vad, troufám si říci "jako nové"
- všechny věcičky se snažím co nejdetailněji popsat a změřit, pokud se najde nějaká vada, nebo poškození, vždy ji popíši a označím - v případě, že bych cokoli přehlédla, samozřejmě vracím cenu i s oběma poštovnými
- pokud budete chtít jakoukoli věc ještě nějak přeměřit, nebo se informovat, napište mi, ráda Vám otázky zodpovím
- v případě jakéhokoliv problému existuje vždy řešení

PLATBA - převodem na účet
PROSÍM při platbě uvádějte vždy VARIABILNÍ SYMBOL, který Vám pošlu s číslem účtu a celkovou částkou.

ODESLÁNÍ ZBOŽÍ
Zboží odesílám max. do dvou dnů od připsání platby na účet, ale většinou v den připsání platby. O odeslání balíčku Vás budu vždy informovat a prosím, aby jste i vy mě dali zprávu, že balíček dorazil a byl v pořádku.

POŠTOVNÉ
- vždy uvedeno u daného zboží

REZERVACE
Závaznou rezervaci beru opravdu jako závaznou, proto si to prosím dobře rozmyslete.
Pokud si zboží rezervujete závazně, prosím uveďte svou adresu.
Věci rezervuji max. 5 dní.
Závazná rezervace má přednost!!!!
Dotazy na zboží ve smyslu materiálu (pokud není uvedeno), nebo ještě nějaké doměření - neberu jako zájem o zboží pokud se takto vysloveně nevyjádříte a věc automaticky uvolňuji k dalšímu prodeji.


STORNO OBJEDNÁVKY A VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU
Kupující má právo zboží vrátit do 14ti dnů od jeho obdržení a to bez udání důvodu. Zboží musí být v původním stavu, nepoškozené a neznečištěné, nejlépe v původním obalu. Prodávající obratem kupujícímu vrátí zpět odpovídající částku převodem na účet.
Od vrácené částky budou odečteny náklady spojené s objednávkou a expedicí zboží, které prodejce vynaložil v souvislosti s dodáním zboží zákazníkovi (např. přepravné, přebalení zboží apod.). O rozhodnutí, že kupující odstupuje od smlouvy informuje prodávajícího písemně nebo elektronickou poštou. Doručení zboží zpět prodávajícímu hradí kupující. Zboží zasílá (doporučuji pojistit) poštou, po dohodě i osobně. Zboží neposílat na dobírku. Bude-li zaslané zboží nekompletní, vykazovat znaky poškození nebo používání, bude zasláno kupujícímu na jeho náklady zpět.
Vrácena bude platba pouze za zboží (ne za poštovné).

REKLAMACE
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách do 5 pracovních dnů od doručení zásilky. Kupující informuje prodejce na uvedenou e-mailovou adresu nebo telefonicky.

Prodávající rozhodne o reklamaci do 15 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou nebo telefonicky, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

Při uplatnění reklamace je nutno uvést:
- stručný popis závady
- datum dodání zboží u kterého byla nalezena vada, která nebyla uvedena
- náklady na dopravu k prodejci hradí kupující, zpět ke kupujícímu hradí prodejce

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
-poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí)
-neodborným zacházením,
-zboží bylo poškozeno živly
-zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním


NEPŘÍTOMNOST
Vždy uvádím v albu dobu mé nepřítomnosti. Pokud Vám do 24 hodin na cokoliv neodpovím, podívejte se prosím do mého alba.

DĚKUJI A PŘEJI VÁM PŘÍJEMNÉ NAKUPOVÁNÍ, STÁŇA A MARTIN
Podmínky byly naposledy upraveny: 2.5.2016, 19:59
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu