Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Markéta T. (Marketa-seriozni) ID 150415
Markéta Tarasová
mimibazar.cz/marketa-seriozni
Bazárek na Slovensku
Oblast: Sokolov
Telefon: 722127583
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 10.8.2008
Naposledy: 19.2.2017 15:47
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
74765434
HODNOCENÍ 6120
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Dobrý den moji milý zákazníci a zákaznice, vítám Vás v mém internetovém obchůdku.
Doufám, že se Vám zde bude u Vaší kávičky dobře vybírat i nakupovat a s mým zbožím budete vždy spokojeni a udělá radost Vám i Vašim blízkým. Za mé doporučení Vašim známých, kolegům, rodině atd. budu vděčná.

V mém obchůdku prodávám pouze zboží NOVÉ, 100% originální (na toto dostanete doklad a máte na něj ze zákona dvouletou záruční dobu, podmínky reklamace viz. níže!!!) a dále také zboží použité - nošené mnou a mojí rodinou.
Toto zboží je tedy 100% originální – za tuto originalitu ručím vrácením peněz.
Ve svém shopíku pouze prodávám, neměním (výjimkou jsou reklamace či vrácení zboží). CENY JSOU PEVNÉ, PROSÍM NESMLOUVEJTE! Mám nižší ceny oproti kamenným obchodům proto, že mám velmi nízkou marži. A ta mi už nedovoluje, poskytovat další dodatečné slevy.
O jaký typ prodeje se jedná, je vždy uvedeno u každého inzerátu.
POZOR – pokud jste u zboží psáni jako první zájemce, neznamená to automaticky, že zboží je ještě k dispozici – zboží se prodává i jinde.
Veškeré zboží má visačky a boty jsou včetně krabice – pokud není uvedeno jinak.

Zboží, které zde nabízím je 2variant:
1. SKLADEM - toto zboží odesílám do 3pracovních dnů, ode dne příchodu platby na účet (pokud se nedohodneme jinak)
2. ZBOŽÍ NA OBJEDNÁVKU
- zboží objednávám, až tehdy kdy se mi platba od Vás připíše na účet. Toto opatření je z důvodu nespolehlivých zákazníků.
Doba dostupnosti u objednaného zboží je vždy uvedená v inzerátu a to v pracovních dnech!! U každého inzerátu bude tato doba dodání uvedena. SAMOZŘEJMĚ JE TO DOBA PŘIBLIŽNÁ - NEMOHU NIKDY STANOVIT KONKRÉTNÍ DATUM, PROTOŽE ANI ADIDAS MI HO NEDÁ!
Může se však také stát, že již objednané zboží, nebude dodáno - stává se to hlavně z toho důvodu, že čas fyzického vyskladnění se ne vždy rovná času počítačového vyskladnění. V takovém případě zákazníka informuji a vracím na účet plnou částku.
Též se může stát, že dané zboží dorazí později - je to dáno zdržením na straně přepravy zboží - a to:
- z výroby lodí na území Evropy
- kamionem do centrálního skladu v Německu
- předání zásilky z depa Norimberku
- doručením z depa společností DPD ke mě jako odběrateli
= veškeré tyto skutečnosti nemohu ovlivnit a zákazník s nimi musí počítat!! A PŘI ZADÁVÁNÍ SI JE TĚCHTO SKUTEČNOSTÍ VĚDOM, PROTOŽE JSEM HO PŘEDEM NA NĚ UPOZORNILA V TĚCHTO PODMÍNKÁCH!
Pokud dostupnost zboží se prodlouží díky těmto skutečnostem o dalších 8dní, informuji o tom zákazníka a domluvíme se na dalším postupu. Tj. zda chce ještě na zboží počkat či chcete vrátit platbu na účet.

Aktualizace skladových zásob se na stránkách provádí cca jednou za měsíc.


STORNOVÁNÍ OBJEDNÁVKY
1.Stornování objednávky ze strany zákazníka
Zákazník může do 24 hodin od přijetí objednávky stornovat svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována, a to i bez udání důvodu. Zrušení se provádí zasláním emailu na adresu: seriozniM@seznam.cz
V ostatních případech (zákazník stornuje objednávku pozdě nebo dokonce vůbec) bude zákazníkovi účtován storno poplatek ve výši 10% z ceny objednávky!!!
Proto si vždy řádně objednávky promyslete!

2.Stornování objednávky ze strany prodávajícího
Vyhrazuji si právo stornovat objednávku nebo její část a odstoupit od smlouvy, pokud:
- se zboží již nevyrábí nebo nedodává
- je zboží dlouhodobě nedostupné
- cena zboží se změnila nebo byla chybně stanovena
- pokud zboží již není skladem, což bylo zjištěno až následně (stav mého zboží na stránkách se snažím průběžně aktualizovat v závislosti na mém času. Prvotní je pro mě odpovídání na objednávky a jejich expedice. Může se tedy stát, že zboží, u kterého je uvedeno SKLADEM je již vyprodáno, popř. se vyskytla počítačová chyba a zboží nebylo vyskladněno. Což zjistím až při balení. O této skutečnosti zákazníka co nejdříve informuji!)
- zjištění vady na objednaném zboží - může se stát, že při balení zjistím vadu na objednaném zboží .. rozbitý zip, dvě levé boty v krabici atd. V případě, že již pro zákazníka nemám adekvátní náhradu, vyhrazuji si právo, objednávku zrušit a zákazníkovi neprodleně vrátit platbu na účet.
- či z jiného závažného důvodu ( např. omylem zaslané zboží jinému zákazníkovi atd.)

Vyhrazuji si právo úpravy cen a detailů zboží v kterýkoliv okamžik a to bez jakéhokoliv upozornění.

PLATBA ZA ZBOŽÍ
Preferuji bankovní převod či peníze vložit přímo na můj účet, popř. je poslat přes českou poštu složenkou. Další možnost je i zaslání na dobírku. Po špatných zkušenostech však posílám pouze registrovaným uživatelům nebo těm zákazníkům, se kterými mám dobré zkušenosti.
Prosím o správné uvádění variabilní symbolů. Děkuji!

NEVYZVEDNUTÉ DOBÍRKY!!!
V případě, že zákazník si objednané zboží na dobírku nevyzvedne, budou mu odeslány podklady k platbě k úhradě nákladů spojených s touto nevyzvednutou dobírkou. Pokud daná úhrada do 5ti dní nedorazí. Předám jeho závazek k vymáhání společnosti Deredes. Proto si, prosím, řádně rozmyslete, zda zboží skutečně chcete. Předejdeme tak následným zbytečným nepříjemnostem.

ZASLÁNÍ ZBOŽÍ
Po příchodu peněz na můj účet – balíček do 3pracovních dní odesílám (pokud se nedomluvíme jinka) a to vždy přes českou poštu. Někdy se může stát, že to bude ještě později. Ale k tomu mám vždy vážné důvody - nemoc, neočekávaný příjezd dodavatele se zbožím atd. O této skutečnosti vždy zákazníka informuji!
Výše poštovného je psaná u každého zboží jednotlivě – a to dle váhy a ceny pojištění. Výše poštovného vychází z tarifů české pošty a dalších nákladů s tím spojených (jako balné, práce vynaložená na zabalení atd.)
V případě, že s výši poštovného nesouhlasíte, je nutné napsat předem. Pozdější reklamace nebudou brány v potaz!!!

Ceník poštovného:
doporučená zásilka
do 1000g....43,-
do 2000g....50,-
POZOR!!!! jako doporučený balík může být odeslána pouze věc o max. rozměrech 50x35x5cm

pojištěný balík - obchodní
do 2kg....78,-
do 5kg....90,-

Dobírka: pojištěná
do 2kg ..... 112Kč



Po odeslání balíčku Vám obvykle týž den, či nejpozději druhý napíšu informativní email, že balíček je již k Vám na cestě. Avšak není to mou povinností - vždy záleží na mých časových možnostech. Pokud nedorazí do 5dní, tak se zkuste nejdříve zeptat na své poště (často se stává, že listonošky nevypisují informativní lístek o zásilce na poště) či mi napište email a zkusíme ho společně s českou poštou dohledat.
Upozorňuji, že v případě reklamací nedoručených zásilek, má pošta 30dní na řešení reklamace ze zákona. Rychlost jejich vyřízení, bohužel, neovliním.

Do cca 10dní od převzetí zboží, Vám bude doklad o koupi, zaslán na Váš email v elektronické podobě.

REZERVACE ZBOŽÍ
Pokud máte o zboží velký zájem, rovnou klikněte na odkaz závazně objednat a napište Vaše jméno + adresu. Tím Vás žádný jiný zájemce předběhnout nemůže!!!
Dotazy na míry, barvu atd. neberu za závaznou rezervaci - tj. pokud si po Vašem dotazu někdo napíše o závaznou rezervaci - má přednost před Vámi. Pokud tedy o zboží máte velký zájem a jen chcete přeměřit určité míry, napište si o rezervaci do večera či do druhého dne - tak si zboží zarezervujete a může se v klidu rozhodnout. :-) Když se mi však do 24hodin od rezervace neozvete (pokud se nedomluvíme jinak) zboží uvolnuji a vracím zpět do prodeje či je nabídnu jinému zájemci. Je to z toho důvodu, že zájemci často píší, že věc chtějí a pak se neozývají a já jim zboží zbytečně držím.

SPLATNOST FAKTUR
Splatnost faktur je 5 dnů. Do této doby držím rezervaci, pak ji ruším a zboží vracím do prodeje. Samozřejmě je možné se, výjimečně individuálně, domluvit na splatnosti delší – max. však 14dní. Pokud však dojde k tomu, že do této doby nezaplatíte a ani se již dále neozýváte, budu muset Vám napsat špatné hodnocení. (doufám, že k tomu nikde nedojde).

REKLAMACE, VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Vrácení a výměna zboží
Dle zákona máte právo nepoužité zboží do 14 dnů, bez udání důvodu, vrátit. Zboží mi v tomto případě zašlete jako doporučenou zásilku či jako pojištěný klasický balík. Vrácené zboží na dobírku nepřebírám! Je to z toho důvodu že před vrácením peněz musím zboží prohlédnout, zda nedošlo k jeho poškození či opotřebení. Vrácené zboží musí tedy být nepoškozené, neprané, nenošené, čisté.
Pokud tedy chcete zboží vyměnit či vrátit, je potřeba ho vrátit rychle bez zbytečného dokladu do uvedené 14ti denní lhůty od převzetí. Pak si zákazník sám může určit, zda upřednostňuje výměnu za jinou velikost, jiné zboží či vrácení platby. Není tedy možné, aby se zákazník rozhodoval o výměně či vrácení zboží, aniž by zboží ve 14ti denní lhůtě zaslal na zpět a měl ho jen doma.
Peníze za vrácené zboží zasílám pouze na bankovní účet a to do 14 dnů od převzetí zboží, které splnilo všechny výše uvedené podmínky.
V případě Vašeho zájmu, je možné takovéto Vámi vrácené zboží, splnující výše uvedené podmínky, vyměnit za zboží stejné jen v jiné velikosti, barvě či za zboží úplně jiné.
Veškeré náklady s touto výměnou nese zákazník!!!
Nové zboží na výměnu se zákazníkovi posílá do 14ti dnů!

Dále vrátit zboží do 14dnů bez udání důvodu lze i nové zboží, které již nemá původní obal, bylo použito či nemá visačky. Pak ale vrácená kupní cena zboží bude ponížena o opotřebení výrobku!
Pokud zboží bude mít strženou visačku - cena bude snížena o hodnotu 100Kč.
V případě poškození krabice například lepenkou atd. bude hodnota snížena o 100Kč.

Dle §57 odst. 1 je povinen prodejde vrátit kupujícímu zaplacené finanční částky do 14ti dnů od odtoupení od smlouvy.

Dle §53 odt. 10 - uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy podle odstavce 7, má prodávají právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Jedná se zejména o tyto náklady: posouzení bezvadnosti vráceného zboží, naskladnění, náklady spojené administrativně s jeho příjmem, také znovuzabalení do originálního obalu, odborné očištění či nové ovisačkování, tak by bylo uvedeno do původního stavu a dalším zákazníkům nabídnuto jako nové.

Reklamace
Záruční lhůta a reklamační řád se řídí obecně platnými právními předpisy. Za vadu však nelze považovat změnu materiálu úměrnou délce užívání ani závady způsobené nesprávnou údržbou, skladováním a používáním výrobku.
Záruka se nevztahuje na vady způsobené používáním výrobku v rozporu s návodem na použití, nešetrným zacházením, mechanickým poškozením či běžným opotřebením.
Záruka se též nevztahuje na vady způsobené při nadměrném zatěžování, při užívání pro jiné účely než k tomu určené, na vady způsobené vnějšími vlivy v důsledku užívání v nepřiměřeném prostředí/vlhkost, styk s vodou, chemikáliemi, oheň, extrémní teplota, mráz atd./ závady způsobené neodborným zásahem. Dále pak používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.
Mezi nejčastější špatnou manipulaci se zbožím je praní, žehlení a nošení uvedené jinak než na štítku zejména pak praní bot v pračce!

Vady musejí být uplatněny u prodávajícího bez zbytečného odkladu dle § 599 zákona 40/1964 Sb. ve znění zákona č. 285/2009 Sb.
Za reklamaci se nepovažují mechanické zásahy do zboží
Údržba zboží musí probíhat v souladu se štítkem na daném zboží (čistící, žehlící a sušící postupy či zákazy )

Zboží musí být užívána v souladu s účelem použití:
- obuv z kolekce fashion adidas ( Originals) nesmí být používána na sportovní aktivity
- obuv z kategorie běh nesmí být používána na jiné sportovní aktivity než běh, tj. fotbal, tenis atd.
- outdoorová obuv nesmí být používána ke sportovním aktivitám
- obuv nesmí být prána v pračce
- tašky nesmí být přetěžovány a musí být zabráněno oděru při nošení o ostré předměty (spony, přesky na pásku, kovové ozdoby na oblečení atd.)

Záruka nebude uznána v těchto případech:
- pokud jste zboží používali k jiným než určeným účelům (např. Boty určené do haly používali venku, s botami určenými na běh hráli fotbal, atd…)
- úpravy a zásahy do struktury výrobku
- běžným opotřebením
- údržba v rozporu s návodem
- zanedbání základní péče o výrobek a jeho údržba
- při mechanickém poškození vzniklým neopatrnou manipulací

Základní péči o výrobek se rozumí:
- základní podmínkou pro zachování dobrého stavu obuvi a její funkčnosti je řádná prevence kupujícího formou základní údržby obuvi.
Zákazník před zakoupením výrobku bere v úvahu účel použití obuvi, provedení svršku i podevše, materiál i způsob ošetření jednotlivých druhů obuvi,stejně jako případné vlastní fyziologické rozdíly ve stavbě chodidla.

Údržba o obuv
Koženou obuv ošetřujte speciálním krémem či sprejem na kůži.
Obuv z umělé kůže umyjte vodou, pak přeleštěte.
Semišovou obuv ošetřujte kartáčem s pevnými štětinami.
Textilní obuv ošetřujte kartáčováním na sucho.
Veškerou zimní obuv s technologi Goretex a Primaloft pravidelně ošetřujte impregnací, která zajistí jejich nepromokavost v zimních podmínkách - tj. ve sněhu. Zimní obuv není vhodná pro nošení za deštivého počasí, sněhových břečkách.
Je to zimní obuv - tj. jsou vnodné pouze na mokro v pevném skupenství - tj. sníh, nikoliv déšť a kaluže.

Žádná obuv značky Adidas a Reebok není vhodná pro nošení za deštivého a velmi vlhkého počasí (má se na mysli i chození v kalužích a sněhových břečkách)
V případě jakýchkoliv nejasností týkajících se ošetřování a údržby zboží mě neváhejte kontaktovat.


Zboží, které zasíláte k reklamaci musí být zbaveno všech nečistot. Mokré, zapáchající, plesnivé zboží nepatří do reklamačního řízení. Takovéto zboží je ihned vráceno zákazníkovi zpět!
Veškeré vady je také nutno hlásit ihned, kdy je možná běžná oprava, ne ve stavu destrukce výrobku, či po sezoně.
Za vady vzniklé přepravcem –tj. českou poštou neručíme. Tyto vady je nutné reklamovat na české poště.
Reklamaci uplatňujte neodkladně po projevení závady.

Zjevné vady a poškození, které byly zjevné po převzetí zboží v neporušené zásilce, je kupující povinen reklamovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však ve lhůtě do 5 pracovních dnů od doručení zboží. Na pozdější reklamace těchto vad nebude brán zřetel.

ZÁRUKA NA POUŽITÉ ZBOŽÍ
Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo obecně v obchodních podmínkách.

Je nutné brát v úvahu, že cena nošeného-použitého zboží je stanovena na základě mého subjektivního posouzení stavu daného zboží a značce.

OSTATNÍ PODMÍNKY SMLOUVY
Nejsem schopna garantovat 100% barevnost jednotlivých produktů - ta je závislá na nastavení resp. typu Vašeho monitoru. Fotografie zboží slouží k tomu, aby zákazník získal základní představu o tom, jako zboží vypadá. Tuto představu není možné podat zcela reálně, protože se jedná o internetový obchod - kde zákazník nemá možnost zboží vidět v reálu či si ho osahat. Proto také zákazník má 14ti denní lhůtu na vrácení zboží.
Dále uvedené inzertní fotografie se snažím vkládat tak, aby co nejvíce vystihovaly podobu daného zboží v reálu. Jedná se zejména o originální fotky zboží adidas. Nicméně se může stát, že se pak v reálu lehce liší v některých detailech.
Zboží k dispozici je veliké množství a tak není v mých možnostech vše do detailu kontrolovat.

Tyto obchodní podmínky se vztahují na veškeré transakce zde uskutečněné a mohou být mnou změněny a to bez jakéhokoliv upozornění. Tyto změny se poté budou vztahovat na jakoukoliv přijatou objednávku.

NESPOLEHLIVÍ ZÁKAZNÍCI – díky několika špatným zkušenostem s nespolehlivými zákazníky, jsem byla nucena zřídit toto inzertní fotoalbum. Zde budou psáni ty osoby, kteří si zboží závazně objednaly a zboží i přes několik výzev neuhradili a dále také osoby nevyzvedávající dobírky!!!


Na veškeré dotazy a objednávky se snažím odpovídat nejpozději do 24hodin v pracovním týdnu, pokud není vyvěšen vzkaz o mé celodenní či vícedenní nepřítomnosti. Pokud odpověd do té doby neobdržíte, prosím, o napsání ještě jednou – je možné, že Váš email ke mně nedorazil a naopak.
Víkendové emaily budou vyřízeny v pondělí.

Po ukončení obchůdky vždy budu ráda za případné hodnocení, které i já pak napíší. Ne sice hned, kvůli nedostatku času. Velmi mě i potěší fotečka spokojeného zákazníka.

Toť vše. Děkuji za přečtení obchodní podmínek – což brání případnému nedorozumění.
Velmi se těším na obchůdky s Vámi. Vaše seriozní Markéta!



ODPOVĚDNÁ OSOBA: Markéta Tarasová
MÍSTO PODNIKÁNÍ: Lidické nabřeží 190, Sokolov
IDENTIFIKAČNÍ ČÍSLO (IČ): 74765434 – nejsem plátce DPH
TEL: 722 127 583 – na telefonu jsem k dispozici velice málo, upřednostňuji hlavně emailovou komunikaci!
Podmínky byly naposledy upraveny: 23.5.2016, 13:31
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu