Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Eva T. (e-babyland) ID 159240
TESLINE s.r.o.
mimibazar.cz/shopper
Oblast: Klatovy
Telefon: +420 371 651 290
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 18.9.2008
Naposledy: 20.4.2020 14:00
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
05318491
DIČ CZ05318491
HODNOCENÍ 773
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
UPOZORNĚNÍ:

Pro zaslání platebních údajů je nutno poslat:
- adresu vč. psč
- tel. číslo

Jakmile nám zašlete závaznou objednávku s výše uvedenými fakturačními a dodacími údaji, budou Vám zaslány platební údaje z adresy info@tesline.cz - společně se zálohovou fakturou.


ZPŮSOB DOPRAVY - DOPRAVNÉ:

ČESKÁ POŠTA:
Balík do ruky = 99 Kč
Balík na Poštu = 95 Kč (zásilku si vyzvednete na úložní Poště)
Balík do Balíkovny =79 Kč (zásilku si vyzvednete na Poště se službou Balíkovna - zpravidla okresní a větší města)

GEIS - kurýrní společnost:
Balík na adresu = 109 Kč
Balík na odběrní místo GEIS POINT = 99 Kč (zásilku si vyzvednete na adrese odběrního místa Geis Point, které jste si při objednání sami zvolili)

Způsob platby:
Platba bankovním převodem předem = 0,00 Kč
Platba na dobírku (řidiči při předání zásilky) = 39 Kč
Platba platební kartou při převzetí balíku = 0,00 Kč (možno jen u kurýra, u České pošty jen ve velkých městech)

Manipulační poplatek s balným:
Účtujeme jen u malých objednávek do 300 Kč poplatkem 30 Kč. U objednávek nad 300 Kč žádný poplatek za manipulaci a balné neučtujeme.




Upozornění:
Po objednání v našem eshopu e-babyland.com obdržíte emailem kopii Vaší objednávky. Doporučujeme zkontrolovat fakturační údaje, po odeslání zásilky nelze dodatečně měnit fakturační údaje. V případě platby na dobírká se objednávka začíná automaticky vyřizovat, storno obj. je možné do 1h od objednání. V případě platby bankovním převodem předem systém automaticky vygeneruje a emailem zašle zálohovou fakturu s platebními údaji. Po uhrazení a připsání částky na náš bankovní účet se začíná objednávka vyřizovat.



Tel.: 371 651 290 (Po-ČT: 08-15.00 h, PÁ: 08-12.00 h)
Mimo pracovní dobu nám můžete na zákaznické lince zanechat vzkaz (nezapomeňte uvést tel. číslo nebo email, abychom Vám mohli odpovědět).

dotazy, objednávky: kontakt@tesline.cz



Všeobecné obchodní podmínky
(platné od 16.05.2018)

1. Základní údaje
Níže uvedené všeobecné obchodní podmínky se vztahují na prodej zboží zobrazovaného v internetovém obchodu prodávajícího a upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklých v souvislosti či na základě uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím (jež jsou specifikováni níže):
Prodávající (podnikatel):

TESLINE s.r.o.
Radostice 1
34142 Hlavňovice
IČ: 05318491
Plátce DPH

Kupující = objednatel (spotřebitel nebo podnikatel).

Spotřebitel – fyzická osoba/nepodnikatel, která zboží zakoupila pro svoji osobní spotřebu. Veškeré smluvní vztahy se řídí Občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb. Ve znění pozdějších právních předpisů a zákonem o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb. Ve znění pozdějších právních předpisů.

Podnikatel – fyzická nebo právnická osoba, která zboží zakoupila pro účely svojí podnikatelské činnosti. Veškeré smluvní vztahy se řídí Občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb, ve znění pozdějších právních předpisů. - na smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím-podnikatelem se však neuplatní ustanovení o spotřebitelských smlouvách a ostatní ustanovení na ochranu spotřebitele zakotvené v zákoně č. 89/2012 Sb. Pokud si kupující do fakturačních údajů uvede obchodní jméno firmy (i v případě chybějícího ič, nebo dič), bude obchodně právní vztah posuzován jako uzavření kupní smlouvy s podnikatelským subjektem (při uzavření kupní smlouvy musí být subjekt kupní smlouvy znám).

Předmět kupní smlouvy:
Zboží, zakoupené prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.
Veškeré smluvní vztahy se řídí platným právním řádem České republiky a kupní smlouva je uzavírána výhradně v Českém jazyce.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se s obsahem všeobecných obchodních podmínek před vlastním uzavřením kupní smlouvy seznámil a souhlasí s nimi. Před vlastním uzavřením kupní smlouvy je kupující na všeobecné obchodní podmínky prodávajícím upozorněn. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována a není předávána třetí straně.

1. Uzavření kupní smlouvy
Zboží, zobrazované v elektronickém katalogu internetového obchodu je prodávajícím prezentováno k prodeji v konečné ceně obsahující DPH, poplatky za dopravu a případné poplatky za zvolený způsob platby nejsou součástí ceny zboží a jsou vyčísleny zvlášť. Veškeré ceny jsou platné v okamžiku objednávání zboží. Před učiněním objednávky je kupující řádně seznámen se všemi poplatky vztahujícími se k objednávce zvoleného zboží a před učiněním objednávky má možnost kupující libovolně měnit způsob dodání a platby. Před učiněním objednávky je kupující řádně seznámen s konečnou cenou objednávky včetně DPH a včetně všech poplatků souvisejících s dodáním objednávaného zboží a s platbou za něj. Pouze v případě, že kupující s celkovou cenou souhlasí, potvrdí správnost objednávky v posledním kroku jejího souhrnného zobrazení.
Pro objednání zboží z elektronického katalogu internetového obchodu prodávajícího kupující požadované zboží vloží do do elektronického košíku. Pro objednání je nutné vybrat způsob dopravy a platby, zadat kontaktní a dodací údaje.

Objednatel: editace fakturačních, dodacích a kontaktních údajů kupujícího. Podnikatelé si mohou zobrazit rozšířené fakturační údaje pro identifikaci podnikatelského subjektu (ičo, dičo), zadání platné emailové adresy a platné telefonní číslo. V případě chybného zadání dodacích a kontaktních údajů prodávající nenese žádnou zodpovědnost za nevyřízení objednávky a nedodání zboží. Pokud fakturační údaje nebudou vyplněny, budou použity jako fakturační údaje dodací údaje (objednavatel musí být při uzavření kupní smlouvy znám).

Fakturační údaje nelze dodatečně měnit! V případě poznámek a upřesnění fakturační adresy kupující specifikuje požadovanou změnu fakturačních údajů v posledním kroku objednávky v textovém poli pro upřesnění objednávky.

1. Způsob doručení: kupující si zvolí požadovaný způsob doručení dle nabídky prodávajícího, poplatek za zvolenou službu bude automaticky zobrazen. Z nadrozměrného zboží není možno volit způsob dopravy, zásilka bude odeslána přepravcem dle informace u popisu zboží.

2. Způsob platby: kupující si zvolí požadovaný způsob platby za objednané zboží, případný poplatek za zvolenou službu bude automaticky zobrazen.

3. Souhrn objednávky: Prodávající důrazně žádá kupujícího o pečlivou kontrolu objednávaných položek zboží, počet objednávaných kusů, dodacích fakturačních údajů. Kupující provede kontrolu zejména emailové adresy a zadaného telefonního čísla. Kupující dále zkontroluje jím zvolený způsob dodání a způsob platby, zkontroluje a potvrdí celkovou částku objednávky. Kliknutím na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“ je objednávka odeslána do systému eshopu.

4. Dokončení objednávky je návrhem kupujícího na uzavření kupní smlouvy. V rozhraní eshopu prodávajícího se kupujícímu zobrazí automatické hlášení o přijetí objednávky systémem eshopu („Potvrzení objednávky a současně je automatickým systémem kupujícímu na jím zvolenou emailovou adresu zaslána kopie souhrnné objednávky – návrhu na uzavření kupní smlouvy.

Veškeré zboží zobrazované a prezentované v eshopu prodávajícího není považováno za návrh k uzavření kupní smlouvy. Ustanovení § 1732, zák. č. 89/2012 Sb. se v tomto případě nepoužije. K uzavření kupní smlouvy dochází potvrzením objednávky prodávajícím (další krok učinění prodávajícím), který zašle kupujícímu email s informací potvrzující přijetí objednávky č.: xxxxxxxx.

Při uzavírání kupní smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím pomocí komunikačních prostředků na dálku si náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy kupující hradí sám (telefonní poplatky, náklady na internetové připojení).

Dodací podmínky: zboží skladem je expedováno (tzn. odesláno, neboli předáno přepravci) zpravidla do 2-7 pracovních dní od potvrzení objednávky prodávajícím (v případě platby na dobírku) , nebo v případě platby bankovním převodem zpravidla do 2-7 pracovních dní od připsání částky na bankovní účet prodávajícího. K tomuto termínu je nutno ještě připočítat dobu doručování zboží přepravcem adresátovi, což je zpravidla 1-2 dny (v případě, že přepravce adresáta na dodací adrese nezastihne, prodlužuje se tato lhůta o další dny). Zboží, které aktuálně není skladem, je možno kupujícím předobjednat (nezávazně rezervovat kupujícím). V takovém případě prodávající kupujícího emailem či telefonicky informuje o doskladnění zboží. Kupující v případě zájmu o koupi předobjednaného zboží do 2 pracovních dní objednávku potvrdí. Stvrzením prodávajícího je dále postupováno jako v případě učinění objednávky, viz výše.

Objednané zboží je kupujícímu dodáváno prostřednictvím smluvního přepravce prodávajícího, kterému jsou předávány dodací a kontaktní údaje kupujícího v tomto rozsahu: kompletní dodací adresa, telefonní číslo, emailová adresa. Kupující uzavřením kupní smlouvy s předáním těchto údajů souhlasí.
Smluvní Přepravci: Česká pošta nebo kurýrní služba (bude nabídnuta u zboží dle jeho typu vzhledem k velikosti zásilky a způsobu balení).

Doprava ČR:
89 Kč (objednávky do 2000 Kč)
Nad 2000 Kč DOPRAVA ZDARMA (pouze pro dodání v rámci ČR)

V případě dodávky do zahraničí bude dopravné individuálně sděleno.

Balné 10 Kč: Účtujeme pouze u objednávek do 499 Kč včetně. Od 500 Kč vč. DPH se balné neúčtuje.

V případě výměny chybně objednaného zboží se účtuje v rámci ČR dopravné 89 Kč ( v případě doplatku doběrečné + 39 Kč).

Platební podmínky:
Úhrada bankovním převodem předem: poplatek za platbu 0,00 Kč. Po uzavření kupní smlouvy (potvrzení objednávky prodávajícím) kupující uhradí celkovou částku objednávky na bankovní účet prodávajícího č.: 2301224082/2010 pod příslušným variabilním symbolem (číslo objednávky) nejpozději do 3 pracovních dní od uzavření kupní smlouvy. V této lhůtě je zboží ve skladu prodávajícího rezervováno. V případě chybně provedné platby (chybně variabilní symbol nebo částka) se dodací lhůta prodlužuje do doby, než se platbu podaří prodávajícím identifikovat. Zcela neidentifikovatelné platby se vracejí zpět na účet odchozí platby. Pokud příchozí platba od kupujícího není na účet prodávajícího připrána do 5 pracovních dní od uzavření kupní smlouvy, je zrušena rezervace zboží a toto zboží je vráceno k jeho dalšímu prodeji. Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím v takovém případě zaniká. V případě zájmu o koupi zboží musí kupující učinit novou objednávku. Prodávající si vyhrazuje odmítnutí vyřízení objednávky v takovém případě, kdy kupující opakovaně objednává zboží v eshopu prodávajícího platby předem nehradí, nebo případě nepřebírá zásilky zboží odesílané na dobírku. Úhrada na dobírku: poplatek 39 Kč. Celkovou částku objednávky kupující uhradí v hotovosti nebo platební kartou (pokud tuto službu přepravce umožňuje) při převzetí zboží řidiči smluvního přepravce prodávajícího.

Za splnění dodávky prodávajícího se považuje dodání zboží na adresu kupujícího uvedenou v jeho objednávce. Součástí dodávky není instalace nebo seřízení objednávaného zboží. Součástí dodávky je faktura – daňový doklad, návod k používání výrobku v českém jazyce a záruční list, pokud ho výrobce přikládá. V případě, že výrobce záruční list nepřikládá, slouží k uplatnění případné reklamace faktura vystavená prodávajícím. Faktura - daňový doklad je vždy součástí dodávky zboží (zpravidla přilepena v kapse na vnější straně obalu zboží), není zasílána duplicitně emailem.

V případě, že přepravce dodává kupujícímu zásilku zjevně poškozenou, kupující zásilku nepřevezme a kontaktuje prodávajícího. V případě, že se rozhodne zásilku převzít, je nutné s řidičem přepravce sepsat, že přebírá zásilku s výhradou a upřesnit rozsah a formu poškození. Doporučuje se ještě zdokumentovat skutečný stav zásilky jejím vyfotografováním. Následně kupující prověří obsah zásilky a v případě poškození zboží neprodleně kontaktuje prodávajícího a dodávku reklamuje (telefonicky na tel.č.: 371 651 290, a zároveň emailem na kontakt@tesline.cz). Pokud kupující převezme zjevně poškozenou zásilku bez výhrady, má se za to, že kupující o poškození zásilky věděl (Pro info: přepravce neuznává reklamace převzatých zjevně poškozených zásilek bez sepsání reklamačního protokolu nebo písemného převzetí zásilky s výhradou a uvedením poškození).
Převzetím zásilky od přepravce bez výhrady kupující stvrzuje, že zásilka nevykazuje žádné viditelné poškození obalu a zjevně je v pořádku. Do 2 pracovních dní kupující zásilku vybalí a prověří její obsah. Pokud kupující zjistí, že dodávka není kompletní, je mechaniky nebo jinak zjevně poškozená, neprodleně informuje prodávajícího na tel. č.: 371 651 290 a zároveň emailem na kontakt@tesline.cz . Pokud do 2 pracovních dní kupující nerozporuje dodávku zboží, má se za to, že prodávající splnil svoji povinnost a dodal zboží v objednaném množství a kvalitě. Na později uplatněné reklamace dodání zjevně poškozeného zboží mechanické povahy (rozbití, ulomení části apod.), nebo chybějící části dodávky nelze brát zřetel – prodávající nemůže ručit kupujícímu za poškození zboží při jeho následném skladování, jeho rozbití následnou chybnou manipulací nebo chybějící části dodávky způsobené odcizením třetí osoby při nedostatečném zabezpečení zboží při jeho skladování, tím nejsou dotčena práva kupujícího na reklamaci zjevné výrobní vady zboží.

STORNO OBJEDNÁVKY KUPUJÍCÍM - Storno objednávky je možné pouze do odeslání zboží prodávajícím. O odeslání zboží je kupující informován info emailem. Objednávku je možno stornovat prostřednictvím sms zprávy na tel.č.: 371 651 290 nebo emailem na kontakt@tesline.cz.

STORNO OBJEDNÁVKY PRODÁVAJÍCÍM – Prodávající si vyhrazuje právo objednávku stornovat v těchto případech: zboží se již nevyrábí, nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě zjevné chyby v ceně zboží zobrazované v elektronickém katalogu eshopu prodávajícího – tzn. zobrazovaná cena je zjevně jiná, než je pro tento druh zboží obvyklé, např. cena je zjevně nízká z důvodu mylného uvedení prvních tří číslic namísto čtyř, nebo se jedná o zjevné chyby v psaní. V takovém případě prodávající neprodleně kontaktuje kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. Pokud kupující již částku za zboží uhradil, částka bude vrácena zpět na jeho bankovní účet do 10ti pracovních dní od příchozí platby, nejpozději však do 30ti dní od storna objednávky ze strany prodávajícího.

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
Dle §1829 občanského zákoníku má kupující-spotřebitel právo na odstoupení od kupní smlouvy. Kupujícímu-podnikateli nárok na odstoupení od kupní smlouvy nevzniká (vylučuje se ustanovení o spotřebitelských smlouvách distančních).
Od kupní smlouvy nelze odstoupit v těchto případech:
- U zboží upraveného na přání zákazníka
- U zboží podléhajícího rychlé zkáze
- U zboží podléhajícího opotřebení nebo zastarání
- U audio nebo videonahrávek a počítačových programů, u kterých spotřebitel porušil originální obal
- U dodávek novin, periodik a časopisů
Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy:
Dle §1829 občanského zákoníku má kupující-spotřebitel právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14ti dní od převzetí zboží, respektive od převzetí poslední dodávky zboží vyplývající z uzavřené kupní smlouvy, a to bez udání důvodu. Odstoupení od kupní smlouvy musí být písemné a musí být odesláno do 14ti dní od převzetí zboží nebo jeho poslední dodávky. Odstoupení od kupní smlouvy musí být zasláno na adresu prodávajícího: TESLINE s.r.o., Radostice 1, 34142 Hlavňovice, či na adresu elektronické pošty: kontakt@tesline.cz (v případě zaslání na chybnou e-mailovou nebo korespondenční adresu prodávajícího prodávající nenese žádnou zodpovědnost za nedoručení odstoupení od kupní smlouvy kupujícím).

Vrácení částky za dodávku zboží:
V případě odstoupení od kupní smlouvy prodávající vrátí kupujícímu celkovou částku za dodávku uhrazenou. V případě, že kupující zvolil dražší formu dopravy, prodávající uhradí nejnižší možnou částku za dopravu zboží ke kupujícímu, kterou prodávající nabízí. Náklady za vrácení zboží prodávajícímu si kupující hradí sám. V případě odstoupení od kupní smlouvy prodávající uhradí celkovou kupní cenu kupujícímu nejpozději do 14ti pracovních dní od fyzického vrácení zboží kupujícím, nebo od doručení odstoupení od kupní smlouvy kupujícím. Prodávající není povinen vrátit kupní cenu dříve, než kupující zboží fyzicky vrátí, či prokáže, že zboží odeslal. Zásilky zaslané kupujícím na dobírku nebudou převzaty.

Pokud kupující vrátí prodávajícímu zboží poškozené, opotřebené, či částečně spotřebované, vzniká prodávajícímu nárok na náhradu škody, která mu tím vznikla. Nárok na náhradu škody si prodávající může jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny za dodávku zboží. Za znehodnocení zboží nemůže být považováno běžně poškození obalu vzniklé vybalováním zboží.

Je-li společně se zboží poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím vrátit prodávajícímu také poskytnutý dárek.

ŘEŠENÍ SPORU
„V případě, že dojde mezi prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz “
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“


ODPOVĚDNOST ZA VADY A ZÁRUKA - spotřebitel
Odpovědnost dodavatele za vady včetně záruční odpovědnost dodavatele se řídí příslušnými právními předpisy, zejména ustanovením §2161 zákona č. 89/2012 Sb.
Prodávající kupujícímu odpovídá za to, že prodávaná věc nemá vady. Tím se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, dodavatelem, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé. Dále že odpovídá požadavkům právních předpisů a je v tomu odpovídající množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se příslušná věc obvykle používá.
Pokud daná věc má vady, nebo nemá požadované užitné vlastnosti, má kupující spotřebitel právo na řádné a včasné odstranění vady, právo na dodání nové věci bez vad nebo její součásti, pokud je to možné. Právo na přiměřenou slevu z kupní smlouvy, nebo právo na odstoupení od kupní smlouvy. Pokud se jedná o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně, které brání řádnému užívání zboží, má kupující právo na dodání nového zboží nebo jeho součásti, na odstranění vady nebo na odstoupení od kupní smlouvy. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud před převzetím věci o vadě věděl, nebo ji sám způsobil. Vada, která se projeví během šesti měsíců od převzetí věci, se považuje za vadu, která existovala již při převzetí věci.
Uplatnění práv kupujícího odpovědnosti prodávajícího za vadu, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího kupující uplatňuje na adrese: TESLINE s.r.o., Radostice 1, 34142 Hlavňovice. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje fyzické doručení reklamované věci prodávajícímu. Reklamovanou věc je nutno k reklamaci doručit vždy, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak.

Reklamační lhůta: Prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitějších případech do 3 pracovních dní. Do této doby se nezapočítává doba přiměřená a potřebná k odbornému posouzení vady výrobku. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30ti kalendářních dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak. Po uplynutí této doby má kupující stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu poštovného v nutné výši (nutné prokazatelné náklady vzniklé v souvislosti s reklamací – zpravidla zasláním zásilky Českou poštou jako balík do ruky). V případě neoprávněné reklamace nemá kupující nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace. Ani prodávající nemá nárok na náhradu nákladů, které mu vznikly na jeho straně v souvislosti s vyřizováním reklamace.
O přijetí věci do reklamačního řízení prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení s uvedením: data uplatnění reklamace, obsahu reklamace, návrh kupujícího na vyřízení reklamace pokud jej kupující uvádí. O způsobu vyřízení reklamace bude kupující informován emailem. V případě zamítnuté reklamace prodávající vydá písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

ODPOVĚDNOST ZA VADY A ZÁRUKA - podnikatel
Podmínky odpovědnosti za vady a záruku u kupujících - podnikatelů budou sjednány individuelně dle povahy prodávaného zboží.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Ochrana osobních údajů je poskytována kupujícímu-fyzické osobě dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a v návaznosti dle nového nařízení EU 2016/679 (GDPR) a ve znění pozdějších předpisů přijatých Českou republikou na základě implementace výše uvedeného nařízení.
Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů v rozsahu: jméno, příjmení, adresa, tel. číslo, emailová adresa (tzn. nejnutnější údaje, aby prodávající mohl objednávku kupujícího vyřídit a zboží dodat). U právnických osob rovněž ič a dič. Prodávající současně prohlašuje, že tyto údaje použije výhradně pro vyřízení objednávky kupujícího a pro účetní potřeby prodávajícího (tzn. vystavení účetních dokladů a jejich archivace, předání dodacích údajů smluvním přepravcům za účelem doručení zásilky).

Reklamní sdělení je zasíláno pouze těm kupujícím, kteří se k odběru informačních sdělení sami přihlásili v eshopu prodávajícího. Souhlas se zasíláním obchodních sdělení mohou kupující kdykoliv bez udání důvodů odvolat emailem na: kontakt@tesline.cz.
Podmínky byly naposledy upraveny: 12.10.2019, 8:44
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu