Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Lucie A. (lucy) ID 1619
mimibazar.cz/lucy
Oblast: Orlová
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 7.4.2005
Naposledy: 20.11.2018 21:06
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
72982713
DIČ nejsem plátce
HODNOCENÍ 704
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milé zákaznice, zákazníci,
vítám vás v mém internetovém obchodě.

PODMÍNKY PRODEJE

1) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Po obdržení objednávky e-mailem odpovídám pokud je to možné hned, nejpozději do 24 hodin. Pokud jsem delší dobu nepřítomna, vždy je na mých stránkách uveden vzkaz o době nepřítomnosti.
O odeslání zásilky informuji e-mailem. V případě nejasností mne kontaktujte.
2) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem . Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.
3) PLATBA ZA ZBOŽÍ
U NOVÝCH, ZNAČKOVÝCH VĚCÍ, ŽÁDÁM PLATBU PŘEDEM na účet nebo zaplacením pomocí platebního nástroje PAY SEC.
U nošených věcí mých nebo po mé dceři nebo u věcí, které mám skladem, přijímám peníze na účet, po zaplacení částky, balíčky odesílám dle ceníku České pošty doporučeně, obyčejně nebo jako balík na Vámi udanou adresu.
Při objednávce uvádějte, prosím, pro urychlení komunikace, ROVNOU SVOU ADRESU !!!
PRO IDENTIFIKACI PLATBY, PROSÍM JAKO VARIABILNÍ SYMBOL UVÁDĚJTE SVÉ ID pokud jste registrován(a) na MMB nebo vaše PSČ. DO ZPRÁVY PRO PŘÍJEMCE PAK uveďte, prosím, své jméno a příjmení.
4) DODACÍ LHŮTA
U zboží na objednávku je dodací lhůta cca od 7 dnů až do 21 dnů. Záleží na dodavateli. Podrobně to uvedu po objednání zboží e-mailem.
DODACÍ LHŮTA JE VŠAK JEN ORIENTAČNÍ. NENESU NÁSLEDKY ZA ZPOŽDĚNÍ DODÁVKY VLIVEM OMEZENÉHO LETECKÉHO PROVOZU (z důvodu sněhové či jiné kalamity). ROVNĚŽ NEMŮŽU OVLIVNIT DODACÍ LHŮTU ČESKÉ POŠTY.
Balíčky odesílám 1 x týdně. Vždy píšu info o odeslání balíčku, prosím zájemce aby rovněž poslali info o doručení zásilky.
5) POŠTOVNÉ
NOVÉ zboží v hodnotě nad 500,- Kč zasílám jako pojištěný balíček poštou, do hodnoty 500,- doporučeně. Cena poštovného se řídí platným ceníkem České pošty s ohledem na hmotnost objednaného zboží.
6) REKLAMACE A ZÁRUKA (NOVÉ ZBOŽÍ)
Případné reklamace vyřídím k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit písemně.
Před odesláním na vaši adresu je zboží důkladně prohlédnuto, za to ručím, tudíž se nemůže stát, že bych vám odeslala kazové nebo poničené zboží. Pokud se zboží poničí v průběhu přepravy českou poštou, je proti tomu pojištěné a peníze budou po reklamaci vráceny!!! To platí i v případě, že se zboží v průběhu přepravy ztratí!!! Ihned mě informujte, jakmile bude mít balík zpoždění s doručením, vše se dá sledovat na stránkách české pošty, tudíž reklamaci v tomto případě můžeme řešit okamžitě.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění u takového zboží, kde to umožňuje zákon. Na použité zboží se vztahuje záruka dle platných zákonů.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
a) informujte mně o reklamaci e-mailem
b) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na mou adresu
c) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
d) doklad o nabytí reklamovaného zboží v mém obchodě

REZERVACE ZBOŽÍ (nošené věci - nekomerční prodej)
věci rezervuji týden, po domluvě i déle. REZERVACE JE závazná, proto si, prosím, dobře rozmyslete, zda opravdu chcete provést rezervaci na danou věc. V případě ZRUŠENÍ rezervace po určité době (např. po 14 dnech) nebo při uvedení důvodu...babička nám koupila jiné, dostali jsme jiné...dvě věci neunosíme...BUDU NUCENA udělit NEGATIVNÍ HODNOCENÍ. K tomuto rozhodnutí jsem dospěla v poslední době ze špatné zkušenosti od některých maminek z MMB. Věci si rezervovaly, delší dobu se neozvaly, peníze neposlaly a pak z ničeho nic pošlou e-mail, že rezervaci ruší. Chápu, že ne každý může mít na účtu vždy dostatek financí, ale pokud mi maminka napíše, že chce počkat s platbou do mateřské, nemám s tím problém. Nefér mi přijde reakce na to, když si někdo něco závazně rezervuje a pak po upomínce platby zruší rezervaci. Děkuji za pochopení.
Prosba:
Na e-maily se snažím odpovídat hned (pokud jsem on-line na internetu), jestli jsem mimo domov, odpovím jakmile to je možné, PROSÍM zákaznice, aby udělaly totéž, někdy jsem nucena vícekrát urgovat odpověď :o((.

Děkuji za nákup a budu se těšit když se ke mně budete vracet k nákupu.
Podmínky byly naposledy upraveny: 2.11.2013, 8:21
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu