Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Kateřina Zelená (Katia) ID 23212
Kateřina Zelená
mimibazar.cz/katia
Bazárek na Slovensku
Oblast: Chrudim
Telefon: 776002600
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 13.9.2006
Naposledy: 29.11.2017 21:57
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 70
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 7
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Obchodní podmínky

Základní údaje o dodavateli – provozovateli internetového obchodu www.ekoveci.cz:


Kateřina Zelená

Na Větrníku 1293

537 05 Chrudim IV


IČO: 87768577

Tel: +420 776 002 600

E-mail: obchod@ekoveci.cz


DOSTUPNOST ZBOŽÍ A DODACÍ LHŮTA:

1) ZBOŽÍ JE SKLADEM

DOBÍRKA - ZBOŽÍ VÁM JE ODESLÁNO 1 - 3 PRACOVNÍ DNY PO PROVEDENÍ OBJEDNÁVKY

PLATBA PŘEDEM - ZBOŽÍ VÁM JE ODESLÁNO 1 - 3 PRACOVNÍ DNY PO PŘIPSÁNÍ PENĚZ NA NÁŠ ÚČET

Při platbě předem mějte prosím na paměti, že bankovní převod trvá přibližně 1 - 2 pracovní dny. Objednané zboží zasíláme nejpozději 1 - 3 pracovní dny po připsání peněz na náš bankovní účet.

MOŽNÝ JE I OSOBNÍ ODBĚR ZBOŽÍ V CHRUDIMI - PO TELEFONICKÉ DOHODĚ (NEBO PŘES EMAIL).

2) ZBOŽÍ NENÍ SKLADEM

PŘI OBJEDNÁVCE POSTUPUJTE STANDARDNĚ JAKO PŘI OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ, KTERÉ JE SKLADEM.

DOSTUPNOST ZBOŽÍ, KTERÉ NENÍ SKLADEM, JE UVEDENA U KONKTRÉTNÍHO PRODUKTU. O NASKLADNĚNÍ PRODUKTU VÁS BUDEME INFORMOVAT. SAMOZŘEJMOSTÍ JE OSOBNÍ ODBĚR ZBOŽÍ V CHRUDIMI.

Při platbě předem mějte prosím na paměti, že bankovní převod trvá přibližně 1 - 2 pracovní dny. Objednané zboží zasíláme nejpozději 1 - 3 pracovní dny po připsání peněz na náš bankovní účet.

U KAŽDÉ OBJEDNÁVKY MÁTE MOŽNOST ZADÁNÍ POZNÁMKY - DOTAZ, PŘIPOMÍNKU, UPŘESNĚNÍ OBJEDNÁVKY..


Obecná ustanovení

Tyto Obchodní podmínky upravují vztah mezi obchodníkem (také "dodavatelem") a zákazníkem.
Odesláním objednávky vyjadřuje zákazník svůj souhlas s těmito Obchodními podmínkami.
Tyto Obchodní podmínky jsou závazné pro obě strany.
Provozovatel internetového obchodu si vyhrazuje právo tyto Obchodní podmínky změnit. Změna se však neuplatňuje zpětně na již přijaté objednávky.

Objednávání zboží

Každá objednávka musí obsahovat
kontaktní údaje (jméno a příjmení případně název společnosti, fakturační a doručovací adresu, email, telefonický kontakt, příp. IČO, DIČ)
způsob platby za výrobky a vybraný způsob doručen
Přijatá objednávka se stává návrhem kupní smlouvy, kupní smlouva vzniká dodáním zboží.
Přijaté objednávky jsou závazné, není vyžadováno žádné další potvrzení objednávky.

Nepřevzetí zboží

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek a nevyzvednutí si zásilky je porušení kupní smlouvy. Vzniklá škoda bude vymáhána spolu se smluvní pokutou ve výši 250 Kč. Bude Vám zaslána faktura nebo peněžní poukázka na tuto částku, která je splatná do 10 dnů. Zároveň bude Vaše jméno uvedeno na stránkách www.nespolehlivizakaznici.cz pro výstrahu ostatním e-shopům.


Storno objednávky, zrušení objednávky, změna objednávky

Zákazník

Zákazník má právo zrušit objednávku do doby, než bude přijata ke zpracování, nejpozději však do 2 hodin od přijetí objednávky systémem.
Zákazník musí v takovém případě oznámit záměr zrušení objednávky telefonicky na čísle 776 002 600
Číslo objednávky (variabilní symbol) obdrží zákazník v potvrzovacím emailu bezprostředně po přijetí objednávky.

Obchodník

Obchodník si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo upravit, za předpokladu, že:
se podstatně změnila cena výrobku a zákazník nesouhlasí s navýšením ceny, popř. objednaný výrobek není dlouhodobě dostupný,
zákazník nedodržel tyto Obchodní podmínky nebo s nimi nesouhlasil nebo
v minulosti nepřevzal výrobky.
O zrušení objednávky ze strany dodavatele, informuje zákazníka na některý z uvedených kontaktů.

Doručení výrobků a platba za objednané zboží

Zákazník se zavazuje uhradit částku za objednané zboží, dopravné (poštovné) a balné způsobem zvoleným v objednávce zboží a v uvedeném termínu.
Přepravu zboží zajišťuje Česká pošta.
Cena přepravy je dle tarifů České pošty
Platbu předem zákazník poukazuje na číslo účtu 2100205600/2010 pod VS, který nalezne v objednávce. Objednané zboží je zákazníkovi odesláno po přijetí částky na účet dodavatele.
DOSTUPNOST VEŠKERÉHO ZBOŽÍ (POKUD NENÍ SKLADEM) JE UVEDENA U KONKRÉTNÍHO PRODUKTU. POKUD JE ZBOŽÍ SKLADEM, DODACÍ DOBA JE 1 - 3 DNY. MOŽNÝ JE I OSOBNÍ ODBĚR ZBOŽÍ V CHRUDIMI.
Při platbě předem mějte prosím na paměti, že bankovní převod trvá přibližně 1 - 2 pracovní dny. Objednané zboží zasíláme 1 - 3 dny po připsání peněz na náš bankovní účet, o jeho odeslání vás budeme vždy informovat.

V případě nemožnosti dodržet dodací lhůtu Vás kontaktujeme a budeme Vás o této skutečnosti informovat.
O předání zásilky doručovateli je zákazník informován obchodníkem prostřednictvím informačního emailu na kontakt uvedený v objednávce.

Garance vrácení peněz do 14 dnů bez udání důvodu

Zákazník má možnost v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 vrátit zboží do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.
Aby bylo možno tomuto vyhovět, je nutné:
Zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na adresu obchodníka, musí být v původním obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s originálním dokladem o koupi.
Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
Doporučujeme zboží pojistit. Odpovědnost za vady vzniklé přepravou tak ponese přepravce.
Částka za poštovné, balné a další doplňkové služby se nevrací.
Částka za výrobky budou prioritně vráceny bezhotovostním způsobem na bankovní účet sdělený zákazníkem. V případě vrácení jiným způsobem bude vrácená částka snížena o náklady spojené se zasíláním peněz prostřednictvím doručovatele.
Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
¨

Reklamační řád

Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy ke spokojenosti zákazníka.

Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním

Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce (dodavatele) a stvrzení tohoto svým podpisem.
Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od přepravce, případně vyzvednuto na poště nebo odebráno objednavatelem osobně od dodavatele .

Povinnost překontrolování zboží

Každá zásilka je pojištěná, proto je zákazník povinen zkontrolovat dodávku, není-li viditelně poškozena nebo poničena.
Pokud je zásilka poničena, zákazník nepřijme zásilku a neprodleně kontaktuje obchodníka.
Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned informovat obchodníka, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

Uplatnění reklamace

K reklamačnímu řízení budou přijaty pouze kompletní výrobky s přiloženým dokladem o koupi, fakturou či jiným dokladem stvrzujícím nákup u obchodníka. Reklamaci je možné uplatnit elektronicky nebo písemně, a to na adrese uvedené v Kontaktech.

Zboží nelze reklamovat, jestliže byl vadný stav způsoben:

použitím výrobku pro jiné účely, než ke kterým je určen, nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami
nesprávným skladováním výrobku, neodborným zásahem do výrobku či zanedbanou údržbou
běžným používáním výrobku, běžným opotřebením
po uplynutí zákonem stanovené záruční lhůty
živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj apod.
doručovatelem (v případě, kdy dojde k poškození zásilky během přepravy doručovatelem, objednavatel takovouto zásilku nepřijme a oznámí skutečnost dodavateli)

Nelze přijmout k reklamaci zboží bez dokladu prokazující nákup u obchodníka. Reklamace nebude také přijata z důvodu nevyhovujících vlastností zboží. Na takovéto situace se vztahuje Garance vrácení peněz.

V případě neoprávněné reklamace bude prodávající účtovat veškeré náklady spojené s opravou a testováním. Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.

Postup reklamace

Zákazník neprodleně informuje obchodníka o zjištění vadného stavu výrobku.
Zákazník zašle vadné zboží, kopii dokladu o koupi a popis vady na adresu obchodníka.
Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.
Obchodník je povinen vyřídit reklamaci neprodleně, nejpozději však do 30 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.
V případě potřeby je možné požádat zákazníka o souhlas s prodloužením 30denní lhůty o dalších 30 dnů.
Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě.
Obchodník si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem, než je stanovený v těchto obchodních podmínkách.

Přeji Vám příjemný nákup!

Kateřina Zelená, www.ekoveci.cz
Podmínky byly naposledy upraveny: 9.6.2012, 19:35
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu