Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Roman Kabourek (Starer) ID 235001
mimibazar.cz/starer
Oblast: České Budějovice
Ověřená adresa
Telefon: 722957784
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 3.8.2009
Naposledy: 13.3.2016 21:04
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 18
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

Obchodní podmínky vycházejí z eshopu www.bellinda-outlet.cz

Ceny poštovného
Poštovné je v ceně 59 - 79kč dle hmotnosti a objemu balíčku. Za každou další položku v balíčku je účtováno 2Kč navíc. Přesná cena bude sdělena individuelně. V případě dobírky bude připočteno 30kč. Cenu stanovuji zpravidla dle reálných nákladů na poštovné a balné.

Objednávka
Veškeré potvrzené objednávky jsou závazné. Kupující stvrzuje svou objednávkou souhlas s obchodními podmínkami i s reklamačním řádem bellinda-outlet.cz. Pokud si kupující svou objednávku rozmyslí, je nutné co nejrychleji kontaktovat pracovníky eshopu o storna objednávky (max.6 hodin od objednání).

Způsob dodání zboží
Zboží skladem expedujeme do 24 hodin (v pracovní dny) po obdržení závazné objednávky prostřednictvím České pošty. Zboží bude doručeno na DODACÍ adresu uvedenou v objednávce, popř. na adresu uvedenou v komentáři k objednávce.

V případě, že Vámi vybrané zboží nebude na skladě, bude Vás kontaktovat náš pracovník.

Převzetí zboží
Kupující při převzetí zboží ve vlastním zájmu zkontroluje neporušenost obalu. Pokud se objeví poškození obalu sepíše s dopravcem protokol o poškození zásilky. Kupující by měl po převzetí zásilky zkontrolovat správnost dodaného (objednaného) zboží dle přiložené faktury a v případě nesrovnalostí ihned (buď telefonicky nebo emailem) informovat pracovníky eshopu.

Odstoupení od kupní smlouvy
Kupující má právo do 14 dnů od převzetí zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno v nepoškozeném stavu, bez známek užívání a s veškerými visačkami. Zároveň musí být přiložena faktura a na ní uvedeno číslo účtu, na který si přejete částku vrátit.

Na vrácení peněz má prodávající 30 dní od doručení zásilky. V případě připsání na účet je to zpravidla do 14 dní.

Po doručení vráceného zboží (odstoupení od kupní smlouvy) prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána částka odpovídající ceně za zaplacené zboží.

V případě vrácení pouze části věcí z faktury bude přepočítána objemová a věrnostní sleva o částku za vrácené zboží.

Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.

Vrácení peněz probíhá pouze převodem na uvedený účet.

Reklamace
Reklamace zboží bude vyřízena dle zákona do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží spolu s fakturou, na kterou uveďte co reklamujete. Zákazník bude emailem informován o přijetí zboží k reklamaci. Po vyřízení bude opět informován emailem, jak reklamace dopadla.

Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.

Postup při výměně zboží:
Ofoťte fakturu nebo přiložte dopis a napište své jméno, číslo objednávky a Váš požadavek na výměnu. Doporučujeme ověřit dostupnost položek na webu www.bellinda-outlet.cz, které požadujete na výměnu (můžete napsat i náhradní variantu). Jakmile k nám dorazí zásilka na výměnu, bude obratem vyměněna a následující pracovní den odeslána. Poté Vám přijde expediční email s číslem balíku.

V případě, že bude výměna za méně peněz než bylo původně, napište nám prosím číslo účtu, abychom mohli přeplatek vrátit. Pokud bude výměna vyšší, zboží zašleme na dobírku.

Práva a povinnosti prodávajícího
Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na uvedenou dodací adresu. Nedílnou součástí zásilky je i faktura na zakoupené zboží.

Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné a nelze je využít k jiným účelům.

Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

Prodávající má právo na odstoupení od kupní smlouvy (závazné objednávky) v případě, že není zboží skladem a nedohodne se s kupujícím na jiné objednávce.



Nevyzvednutá dobírka
UPOZORNĚNÍ: Každá objednávka je ZÁVAZNÁ (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb)

Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta v úložní době (7dní u obchod. balíku), nebo v případě maření doručení, či při opakovaném doručení přepravci, dojde k porušení kupní smlouvy, protože zákazník je ze strany expedice vždy informován o odeslání balíku a obdrží i číslo balíku, včetně informace, jak zásilku sledovat. Veškeré argumentace, či odůvodnění nepřevzetí (např. neobdržení oznámenky apod.) jsou brány za zcela účelové. V případě nevyzvednutí, či nepřevzetí zásilky bude zákazníkovi automaticky účtováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. Smluvní pokuta) ve výši 700,- Kč. Za tím účelem bude vystavena elektronická zálohová faktura, či zaslány platební informace potřebné k úhradě sankce elektronickou formou , se splatností 14 dnů a smluvní pokutou ve výši 0,5 % za každý den prodlení, ve které jsou zahrnuty náklady prodejce spojené s objednávkou a expedicí zboží.

Zákazník má možnost do 7 dnů aktivně požádat o opakované zaslání nepřevzaté zásilky, kdy provede úhradu zboží předem (nejpozději však do 7 kalendářních dnů). V tomto případě nebude storno poplatek účtován. Původní cena zásilky, včetně původních expedičních nákladů (poštovné,balné apod.), bude navýšena o částku 100-200 Kč, tj. náklady na nové (opětovné) doručení, manipulační poplatek a případné telefonické či administrativní náklady.

Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty a manipulační poplatky), budou postoupeny společnosti PROFI-CZ, spol. s r.o. k vymáhání, včetně všech nákladů s tím spojených a úroků z prodlení.“

Závěrečné ustanovení
Odesláním závazné objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami platnými v den odeslání. Souhlasí i s cenou platnou v den odeslání, pokud nebylo v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Pokud není v obchodních podmínkách outletnet.cz stanoveno jinak, řídí se prodávající i kupující právy a povinnostmi dle Obchodního zákoníku.
Podmínky byly naposledy upraveny: 2.2.2015, 20:07
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu