PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Dobrý den děkuji ,že jste se rozhodli u nás nakoupit a přeji příjemný nákup

Dana Troníčková
Písecká 548
Blatná 38801
IČO:76599043

mail: natydom@seznam.cz

Bankovní spojení : 197198240/0600

Dodání zboží: šité zboží 10-14 dní prac. dní ,
PŘIJÍMÁM POUZE PLATBY PŘEDEM NA BANKOVNÍ ÚČET

Poštovné : vždy připočítám k ceně zboží dle tarifu pošty

Objednávky :vyřizuji každý den od 18:00 do 21:00/změnu vždy najdete ve vzkazech/
Výšivky již není možno udělat vyšívací studio ukončilo činnost- místo nich máme v nabídce kvalitní poly-flex folie neloupou se !!!!!!

Storno objednávky:
přijímám max.do 24 hodin emailem, pak považuji objednávku za závaznou

Záruka:
NOVÉ zboží /24 měs./ poskytuji záruku dle obchodního zákoníku,nevztahuje se na vady mechanické a způsobené opotřebením!!!

POUŽITÉ:Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo
až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a
pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se
nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v
obecně v obchodních podmínkách

Reklamace:
vždy vyřešíme ke spokojenosti obou stran

Opravy boudiček -,neručím za případnou ztrátu záruky ,všívání clon napevno a došívání originál nánožníku je jen na Vaše přání a může se stát, že se původní materiál strojem poškodí

Zaslání zboží: po platbě předem vyjímečně dobírkou oproti kladnému hodnoceníčku ,mohu zaslat zboží i do zahraničí ,zboží posílané obchodníkům k dalšímu pordeji nepřeposílám přímo ke koncovým zákazníkům, ale pouze objednavateli



Vrácení zboží:
dle obchodního zákoníku ve 14 denní lhůtě při splnění podmínek VRÁCENÍ ZBOŽÍ KTERÉ JE ZHOTOVENÉ UPRAVENÉ NA PŘÁNÍ BOHUŽEL NENÍ MOŽNÉ!!!!!!!!!!!!!!

Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží není možné vázat na žádné podmínky či sankce. Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.

Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit celou uhrazenou částku.
Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacenou finanční částku nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy.
Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit (převzaté plnění již například nemá), anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích – v praxi se tak děje formou započtení na prodávajícím vracenou kupní cenu, která je tudíž spotřebiteli vyplacena ve snížené hodnotě. Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.
Častou protiprávní praxí poskytovatelů služeb bývá požadavek na vrácení dodaného zboží v neporušeném obalu či zboží nepoužitého. Právo odstoupit od smlouvy má však spotřebitel podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku i v případě, že zboží již použil, ba dokonce i tehdy, jestliže jej již částečně opotřeboval – pak se uplatní shora popsaná metoda zápočtu spotřebované hodnoty na vracenou cenu.

Současná česká právní úprava je již v souladu s evropskou směrnicí č. 97/7/ES a požadavek na bezpodmínečnost a nesankcionovatelnost práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy je výslovně uveden v ustanovení § 53 odst. 10 občanského zákoníku. Znamená to, že nepřichází v úvahu žádné kladení podmínek, účtování poplatků za odstoupení od smlouvy či odstupného. Pokud by poskytovatel služby chtěl spotřebiteli účtovat náklady spojené s vrácením zboží, musel by je řádně doložit. Toto opatření má za účel umožnit spotřebiteli zboží v klidu a náležitě vyzkoušet proto, že narozdíl od běžného nákupu v obchodě k tomu nemá při zásilkovém prodeji šanci, nemá možnost zjistit, zda mu zboží vyhovuje, ani jeho funkčnost porovnat s jiným zbožím. Nejde tedy o náhražku reklamací (reklamovat toto zboží je možné samozřejmě v záruční době).
..

Odpovědná osoba: Dana Troníčková, v případě nepřítomnosti manžel p.Pavel Troníček


Pokud by došlo k neschopnosti dodat zboží ,což se může stát třeba následkem úrazu dohodneme s nakupujícími náhradní termíny dodání případně storna objednávek v krajním případě.

MAMINKY PROSÍM MĚNTE NA MMB SI ADRESU KDYŽ SE STĚHUJETE PAK JSOU V TOM ZMATKY A NEMOHU PROCHÁZET VEŠKERÉ MAILY ABYCH DOHLEDALA JINOU ADRESU !!!!

Maminky přeji příjemné nakupování,zboží zasílám po platbě předem na účet ,po dohodě i na dobírku- vyjímečně,doklad NA POŽÁDÁNÍ dostanete ,jinak pro reklamaci mi stačí jako doklad to ,že mám vaší platbu přijatou na účtě ,pokud Vás bude něco zajímat ptejte se ráda odpovím ,snažím se dodat co nejrychleji ,ale mám dvě děti a chodím do práce ,ale přesto dohodnout se dá vždy, pokud něco hoří domluvíme se¨!!!
Materiály na nánožníky a tašky jsou nepromokavé se zátěrem ,podložky bud flees nebo 100%,prosím dodržujte praní na 30 stupnů nejlépe šetrné a je důležité je i nevystavovat, dlouhodobému, přímému slunci ,všichni dobře víme jak je to potom se stálobarevností !!!!!!!!

Věcičky ze soukromého prodeje jsou po mých dětech a po nás ,pokud prodávám kamarádkám písnu to k nabídce ,klidně se ptejte ráda poměřím ,budete-li mít o věc opravdu zájem raději si ji hned zarezervujte,dotaz na míry neberu jako rezervaci ,oblečeníčko je vždy čistě vyprané ,pokud nějakou vadu neuvedu tak to není záměr prostě jsem přehlídla a vždycky se nějak domluvíme tak přeji příjemné nakupování Dana ,Domča ,Natálka,Pavel Troníčkovi M
Podmínky byly naposledy upraveny: 24.11.2016, 21:35
© 2004-2018 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt