Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Vladimír Koutský (okolokola.cz) ID 325163
Kočí 41 s.r.o.
mimibazar.cz/okolokolacz
Oblast: Chrudim
Ověřená adresa
Telefon: 776666770
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 26.9.2010
Naposledy: 7.5.2018 7:36
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
01946242
DIČ CZ01946242
HODNOCENÍ 425
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Obchodní podmínky

Základní údaje o dodavateli – provozovateli internetového obchodu okolokola.cz

Kočí 41 s.r.o.,
IČ: 01946242
DIČ: CZ01946242

Sídlo: Kočí 41, 538 61 Kočí u Chrudimi
Korespondeční adresa: Kočí 41 s.r.o., Kočí č.p. 41, 538 61
Kočí u Chrudimi

Zodpovědná osoba: Vladimír Koutský

Tel.: 776 666 770, E-mail: obchod@okolokola.cz

Číslo účtu pro bezhotovostní platby: 2600460851/2010.


Obecná ustanovení

* Tyto Obchodní podmínky upravují vztah mezi obchodníkem (také "dodavatelem") a zákazníkem.
* Odesláním objednávky vyjadřuje zákazník svůj souhlas s těmito Obchodními podmínkami.
* Tyto Obchodní podmínky jsou závazné pro obě strany.
* Provozovatel internetového obchodu si vyhrazuje právo tyto Obchodní podmínky změnit. Změna se však neuplatňuje zpětně na již přijaté objednávky.

Objednávání zboží

* Zboží lze objednávat prioritně pomocí internetových stránek - nákupního košíku, dále popř. emailem nebo telefonicky.
* Každá taková objednávka musí obsahovat
o kontaktní údaje (jméno a příjmení případně název společnosti, fakturační a doručovací adresu, email, telefonický kontakt, IČO, DIČ)
o způsob platby za výrobky a vybraný způsob doručení
o pokud není objednávka uskutečněna prostřednictvím eshopu, musí obsahovat přesné určení a specifikaci výrobku - určenou číslem, popř. názvem a dalšími vlastnostmi výrobku (barva, velikost...).
* Přijatá objednávka se stává návrhem kupní smlouvy, kupní smlouva vzniká dodáním zboží.
* Přijaté objednávky jsou závazné, není vyžadováno žádné další potvrzení objednávky.


Storno objednávky, zrušení objednávky, změna objednávky

Zákazník

* Zákazník má právo zrušit objednávku do doby, než bude přijata ke zpracování, nejpozději však do 24 hodin od přijetí objednávky systémem.
* Zákazník musí v takovém případě oznámit záměr zrušení objednávky telefonicky na čísle 776 666 770.
* Číslo objednávky obdrží zákazník v potvrzovacím emailu bezprostředně po přijetí objednávky.

Obchodník

* Obchodník si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo upravit, za předpokladu, že:
o se podstatně změnila cena výrobku a zákazník nesouhlasí s navýšením ceny, popř. objednaný výrobek není dlouhodobě dostupný,
o zákazník nedodržel tyto Obchodní podmínky nebo s nimi nesouhlasil nebo
o v minulosti opakovaně nepřevzal výrobky.
* O zrušení objednávky ze strany dodavatele, informuje zákazníka na některý z uvedených kontaktů.

Doručení výrobků a platba za objednané zboží

* Zákazník se zavazuje uhradit částku za objednané zboží, dopravné (poštovné) a balné způsobem zvoleným v objednávce zboží a v uvedeném termínu.
* Přepravu zboží zajišťuje firma PPL nebo Radiálka a.s. Po domluvě je možné zvolit i jiného přepravce.
* Cena přepravy je následující:

PPL - platba předem 99,- Kč

PPL - dobírka 129,- Kč
(u produktů, u kterých je označena doprava zdarma, neúčtujeme dopravné ani v případě dobírky)

* Platbu předem zákazník poukazuje na číslo účtu 670100-2206574981/6210 pod VS, který nalezne v objednávce. V případě objednání přes MMB použije zákazník jako variabilní symbol ID na MMB, případně své PSČ. Objednané zboží je zákazníkovi odesláno po přijetí částky na účet dodavatele.
* Pokud není v popisu zboží uvedeno jinak, balné neúčtujeme.
* Přibližná dodací lhůta je 2-3 pracovní dny (u zboží skladem). U zboží, které skladem není je to 3-7 dní.
* V případě nemožnosti dodržet dodací lhůtu Vás kontaktujeme a budeme Vás o této skutečnosti informovat.
* O předání zásilky doručovateli je zákazník informován obchodníkem prostřednictvím informačního emailu na kontakt uvedený v objednávce.

Garance vrácení peněz do 14 dnů bez udání důvodu

* Zákazník má možnost v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 vrátit zboží do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.
* Aby bylo možno tomuto vyhovět, je nutné:
o Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
o Doporučujeme zboží pojistit. Odpovědnost za vady vzniklé přepravou tak ponese přepravce.
o Částka za výrobky budou prioritně vráceny bezhotovostním způsobem na bankovní účet sdělený zákazníkem. V případě vrácení jiným způsobem bude vrácená částka snížena o náklady spojené se zasíláním peněz prostřednictvím doručovatele.
¨

Reklamační řád

Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy ke spokojenosti zákazníka.

Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním

* Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce (dodavatele) a stvrzení tohoto svým podpisem.
* Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od přepravce, případně vyzvednuto na poště nebo odebráno objednavatelem osobně od dodavatele .

Povinnost překontrolování zboží

* Každá zásilka je pojištěná, proto je zákazník povinen zkontrolovat dodávku, není-li viditelně poškozena nebo poničena.
* Pokud je zásilka poničena, zákazník nepřijme zásilku a neprodleně kontaktuje obchodníka.
* Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned informovat obchodníka, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

Uplatnění reklamace

* K reklamačnímu řízení budou přijaty pouze kompletní výrobky s přiloženým dokladem o koupi, fakturou či jiným dokladem stvrzujícím nákup u obchodníka. Reklamaci je možné uplatnit elektronicky nebo písemně, a to na adrese:

Kočí 41 s.r.o.

Sídlo: Kočí č.p. 41, 538 61 Kočí u Chrudimi

obchod@okolokola.cz, tel. 776 666 770

Zboží nelze reklamovat, jestliže byl vadný stav způsoben:

* použitím výrobku pro jiné účely, než ke kterým je určen, nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami
* nesprávným skladováním výrobku, neodborným zásahem do výrobku či zanedbanou údržbou
* běžným používáním výrobku, běžným opotřebením
* po uplynutí zákonem stanovené záruční lhůty
* živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a pod.
* doručovatelem ( v případě kdy dojde k poškození zásilky během přepravy doručovatelem, objednavatel takovouto zásilku nepřijme a oznámí skutečnost dodavateli)

Nelze přijmout k reklamaci zboží bez dokladu prokazující nákup u obchodníka. Reklamace nebude také přijata z důvodu nevyhovujících vlastností zboží. Na takovéto situace se vztahuje Garance vrácení peněz.

V případě neoprávněné reklamace bude prodávající účtovat veškeré náklady spojené s opravou a testováním. Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.

Postup reklamace

* Zákazník neprodleně informuje obchodníka o zjištění vadného stavu výrobku.
* Zákazník zašle vadné zboží, kopii dokladu o koupi a popis vady na adresu obchodníka.
* Obchodník je povinen vyřídit reklamaci neprodleně, nejpozději však do 30 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.
* V případě potřeby je možné požádat zákazníka o souhlas s prodloužením 30denní lhůty o dalších 30 dnů.
* Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě.
* Obchodník si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem, než je stanovený v těchto obchodních podmínkách.
Podmínky byly naposledy upraveny: 29.10.2013, 10:49
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu