Záruka a reklamace Záruční doby začínají běžet dnem převzetí věci kupujícím. Prodávající odpovídá za vady, které se projeví jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí věci v záruční době. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena výměnou zboží, slevou z kupní ceny či vrácením zaplacené kupní ceny.
Jak reklamovat Reklamace zboží probíhají dle stanovených obchodních podmínek a platné legislativy. Prosím, postupujte podle následujících kroků: - Oznamte mi zjištěnou vadu - Předem mi prosím popište nebo zatelefonujte zjištěnou vadu. Společně se dohodneme na dalším postupu reklamace. - Zašlete zboží zpět - Po dohodě zašlete zboží zpět na moji adresu uvedou výše. Neposílejte balík na dobírku. - Jakmile obdržím zboží zaslané na reklamaci, bude obratem vyměněno nebo Vám budou vráceny peníze. Podmínky pro zaslání částky zpět budou dohodnuty dle oboustranných možností převzetí částky.
Způsoby úhrady zboží - převodem na účet
Způsob dodání - Českou poštou
Stornování objednávky zákazníkem – do 24 hodin je možné objednávku stornovat bez udání důvodu
Na Vaše emaily odpovídám téměř okamžitě,nejpozději večer.Pokud nebudu přítomna napíši Vám to ve Vzkazech na svých stránkách
Po Vaší objednávce Vám do 24 hodin zašlu podklady k platbě. Balíčky zasílám pouze jako doporučené zásilky nebo cenné balíky a to do dvou pracovních dnů od připsání korunek na účet, dobírkou nezasílám!!! Po odeslání posílám informační e-mail. Platíte pouze jedno poštovné a to: 55 Kč !!!
V případě jakýchkoli dotazů, mě neváhejte kontaktovat.