PODMÍNKY PRODEJE
Veronika M. (OBUV-BOTKY) ID 354727 |
 |
mimibazar.cz/obuv-botky |
Oblast: Liberec |
 |
Telefon: 604778685 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení) |
Registrace: 11.2.2011 |
Naposledy: 4.11.2017 11:31 |
|
|
|
Velká nabídka zdravotní obuvi na našem e-shopu
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFZodpovědná osoba e-shopu:
Veronika Mašínová
IČ:76391957
info@obuv-botky.cz
tel:604778685
DIČ: CZ7461282565, jsme plátci DPH
Sídlo:
Kašparova 519
Liberec 25
463 12
Provozní doba:
e-Shopu 24 hodin denně
Odpovědi na dotazy: do 24 hodin
Předmět prodeje:
Předmětem prodeje je veškeré zboží nabízené na stránkách http://www.mimibazar.cz/bazar.php?user=354727 tedy obuv zdravotní, vycházková, treková a jiná a také obuvnické doplňky. Veškeré ceny jsou uvedené včetně DPH a jsou smluvní.
Stav skladu:
Stav skladu se denně mění a může se stát, že objednané zboží nebude skladem. V případě, že již zboží není skladem ani u dodavatele, je zákazník neprodleně o této skutečnosti informován a je s ním dohodnut následný postup při zpracování objednávky (zrušení objednávky, odeslání bez zboží, které již není skladem, posečkání na znovunaskladnění u dodavatele, pokud dodavatel takovou informaci poskytl, nebo náhrada /výměna za jiný druh zboží). V některých případech se může dodací lhůta prodloužit, např z důvodu velké nákupní exploze např o Vánocích či z důvodu inventur a technických potíží na skladech dodavatelů. Vzhledem k velkému procentu zahraničních dodavatelů a především výrobců obuvi se může stát, že se dodací lhůta prodlouží v důsledku logistiky daného dodavatele a také v důsledku dodacích lhůt přepravních společností. Proto uvedená dostupnost u zboží je brána jako orientační a může se měnit v důsledku výše zmíněných důvodů. Povinností prodejce je dodat zboží do 30-ti dnů ode dne následujícího po dni, v němž spotřebitel zaslal svou objednávku dodavateli. Pokud dodavatel nesplní svou smluvní povinnost z důvodu nedostupnosti objednaného zboží, bude zákazník o tomto informován a má právo na odstoupení od smlouvy, pokud se nedohodnou jinak. V případě, že již za objednané zboží spotřebitel zapalatil, budou mu vráceny veškeré zaplacené částky co nejdříve, nejpozději však do 30-ti dnů.
Nedostali jste odpověď?:
V tom případě nejprve prohlédněte svůj Spam, v případě, že ji nenaleznete ani tam, nastavte svou spamovou ochranu na nižší úroveň nebo ji zcela vypněte, přidejte si naši adresu info@obuv-botky.cz do svého adresáře a napište nám znovu. Stejně postupujte v případě, že máte problém s dokončením objednávky nebo vám potvrzení objednávky od nás vůbec nedorazilo.
Objednání zboží:
Vložením zboží do košíku a následným odesláním objednávky dochází k uzavření Kupní smlouvy při použití prostředků komunikace na dálku a tato se dále řídí Občanským zákoníkem. Uzavřením kupní smlouvy se zavazujete k zaplacení objednaného zboží dle uvedených platebních podmínek. (Občanský zákoník § 588 a §614, zákon č. 40/ 1964 Sb) V případě, že potřebujete objednávku zrušit, prosíme neprodleně nás kontaktujte - e-mailem nebo telefonicky. Doporučujeme vyčkat potvrzení vaši objednávky před provedením platby, může se stát, že některé zboží již nebude skladem a bude třeba jej pro vás doobjednat. Pokud přeci jen zaplatíte a u dodavatele nakonec zboží nebude, vracíme vám samozřejmě vámi poukázanou platbu zpět na účet a to nejdéle do 10-ti dnů od připsání platby na náš účet, pokud se nedohodneme jinak.
V případě, že dodavatel výrazně změní cenu či dodací podmínky v době, kdy jste provedli objednávku, budeme vás neprodleně kontaktovat a dohodneme s vámi další postup - např. vykrytí objednávky za zvýšenou cenu, zaslání jiného vámi vybraného zboží nebo odstoupení od smlouvy.
Platební podmínky:
Platbu za objednané zboží doporučujeme odeslat do 7-mi dnů od potvrzení vaší objednávky obchodem a to předem na účet u Fio banky, č.ú: 2100101342/2010, VS je vždy uvedeno v objednávce, nezapomínejte uvádět při platbě. Pokud se platba na účet ani po týdnu nepřipíše, pokusíme se s vámi spojit abychom zjistili, co se děje, v případě dlouhodobé nemožnosti se s vámi spojit bereme vaši objednávku jako ztracenou a vracíme zboží zpět do prodeje. V případě zaslání zboží na dobírku a následným nevyzvednutím a tedy řádným zaplacením, budeme žádat zaplacení průkazných nákladů spojených s znovuzavedním zboží do opětovného prodeje.
Dodací podmínky:
Objednané zboží vám bude dodáno prostřednictvím České pošty. a.s. nebo přepravní společností In-time na vámi udanou adresu a to vždy doporučenně s pojištěním proti ztrátě zásilky. Zásilka bude odeslána :
1) u zboží, které je skladem, nejpozději do 24 hodin od zaplacení nebo objednání na dobírku
2) u zboží, které není skladem, dle dodacích lhůt dodavatele - více Dodací lhůty v pravém menu. Časový rozptyl je dán dodavatelem, některé máme v zahraničí, proto dodací lhůty jsou orientační a mohou být kratší, ale i delší než je uvedeno.
V případě, že je vaše zásilka při doručení poškozená, nepřebírejte ji, ale zkontrolujte obsah, případně okamžitě sepište s doručovatelkou Reklamační protokol. Poškozenou zásilku lze reklamovat na České poště i dodatečně, ale jen v případě, že poškození nebylo patrné už při dodání. Lhůta pro takovouto reklamaci jsou 2 dny od dodání zásilky. Na pozdější reklamace nemůže být brán zřetel. V případě, že se vám zdá, že by vaše zásilka již měla být dávno doručena, kontaktujte nás, zjistíme podle Podacího lístku, kde se nachází, případně zda se neztratila. V případě ztráty zásilky toto řešíme s Poštou my, ihned po vrácení udané částky za zásilku, vám vracíme vámi zaplacenou částku.
Storno objednávky:
Svou objednávku máte právo zrušit do 24 hodin od objednání, v naléhavých případech i déle, pak prosíme vždy o co nejrychlejší informování, děkujeme.
Vrácení zboží:
Uzavření Kupní smlouvy při použití prostředků na dálku se řídí Občanským zákoníkem a je možné dle Občanského zákoníku § 53, odst.7. vrátit zboží do 14-ti dnů od převzetí plnění bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce.
Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv
a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
d) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
e) na dodávku novin, periodik a časopisů,
f) spočívajících ve hře nebo loterii.
14-ti denní lhůta pro vrácení zboží začíná běžet následující den po dodání/převzetí zboží zákazníkem. Počítají se kalendářní, tedy všechny dny, nikoliv jen pracovní. Připadne-li poslední den 14-ti denní lhůty na den volna či svátek, pak posledním dnem 14-ti denní lhůty je nejbližší pracovní den.
Ve 14-ti denní lhůtě máte povinnost nám doručit písemné odstoupení od kupní smouvy a to buď doporučeným dopisem a nebo elektronicky na e-mail: info@obuv-botky.cz a to nejpozději 14.den zmiňované lhůty.
Zboží, které vracíte:
* odešlete na adresu sídla firmy uvedenou výše
* vracené zboží by mělo být kompletní včetně příslušenství a dodaných písemností (záruční list, návod apod), nepoškozené, bez známek použití, či opotřebení, v originálním obale včetně originálnáíích visaček.
* v případě, že tomu tak není, má prodávající právo ponížit vracenou částku o opotřebení či poškození výrobku. Částka bude stanovena individuálně po posouzení a o tuto částku bude ponížena kupní cena.
Dle §53, ods.10 Občanského zákoníku vracíme spotřebitelem zaplacené finanční částky nejpozději do 30-ti dnů od odstoupení spotřebitelem od smlouvy.
Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy ve 14-ti dnech od převzetí plnění dle §53 odst.7, pak jedinou částkou, která může být po spotřebiteli vyžadována k zaplacení, jsou skutečně vynaložené náklady spojené s vracením zboží - tj. kontrola zboží, znovunaskladnění a veškeré administrativní úkony s tím spojené jako např. vystavení opravného dokladu, znovuzavedení zboží do nabídky e-shopu apod. v ceně 9,- Kč za položku, max. však do výše 99,- Kč.
Peníze vracíme zpět co nejdříve, nejdéle však do 30-ti dnů od odstoupení a to bezhotovostně na bankovní účet spotřebitele. V případě, že spotřebitel žádá vrácení finanční čásky zpět poštovní poukázkou (složenkou), pak je vracená částka ještě ponížena o cenu služby poštovní poukázky dle sazebníku České pošty.
Zboží, které vracíte, pošlete jako Doporučenou zásilku popř. jako Cenný balík na Sídlo firmy, po jejím obdržení vám bude vrácena částka za zboží. NIKDY neposílejte zboží, které vracíte, na Dobírku, taková zásilka by nebyla převzána. Dbejte prosím na řádné zabalení, v případě, že vámi zaslané zboží zpět příjde poškozené, budeme řešit reklamaci přes dopravce, kterého jste zvolili. Dopravce reklamaci uznat může, ale také nemusí, např. z důvodu špatného zabalení zboží zákazníkem. V tom případě bude postupováno jako kdyby jste vraceli poškozené zboží, tj. bude vyčíslena hodnota poškození a o tuto částku vám bude ponížena kupní cena.
Výměna zboží:
Pokud máte zájem o jiné zboží (nesedí velikost, barva apod nebo chcete úplně jiný druh zboží), je možné vám jej vyměnit ve 14-ti denní lhůtě od převzetí plnění. V tom případě si zákazník hradí nové poštovné, je to, jakoby zakoupil nové zboží. V případě, že nám vracené zboží příjde poškozené, bude vyčíslena hodnota poškození a ta bude následně vyžadována k úhradě od zákazníka před odesláním nového vyměněného zboží. Pokud dojde k poškození během přepravy, vyřídíme reklamaci a nové zboží zašleme až poté, co budeme mít konečné vyjádření přepravce - tj. zda byla reklamace uznána jako chyba přepravy nebo zda k poškození došlo např. špatným zabalením zboží od zákazníka. V případě, že reklamace uznána nebude, ponese tíži škody spotřebitel.
Záruční lhůta:
Na nové i použité zboží je záruční doba poskytována dle platného záručního řádu, Zákon č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, § 619-§627. Na nové zboží je záruka 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem, a tato se případně dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Dojde-li k výměně zboží počíná běžet nová záruka v délce 24 měsíců.
Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních podmínkách.
Dojde-li k výměně zboží v zákonné lhůtě 14-ti dní, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci.
Reklamace:
V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má kupující, v závislosti na povaze této vady, právo na uplatnění reklamace. Zákon č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, § 619-§627
V případě uplatňování Reklamace doporučujeme nás nejprve e-mailem nebo telefonicky kontaktovat a oznámit, že máte věc k reklamaci. Poté zásilku zašlete na adresu sídla firmy DOPORUČENĚ, nikoliv na dobírku, to by zásilka nebyla převzata a přiložíte písemné vyjádření - důvod reklamace a případně kopii prodejního dokladu. Na vyřízení reklamace je ze zákona 30 dní.
Reklamace se nevztahuje na vady vzniklé při neodborném zacházení nebo používání výrobku, či na běžné opotřebení. U věcích prodávaných za nižší cenu, se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.
O výsledku reklamace budete informováni e-mailem.
Reklamace zboží poškozeného přepravou:
Ihned po doručení zboží je kupující povinen překontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je povinen zboží nepřevzít a sepsat s dopravcem zápis o škodě. Je také povinnen informovat o tomto prodávajícího. Kupující je též oprávněn nepřevzít zboží, pokud je zjevně poškozen vnější přepravní obal a to i např. vlivem počasí (např.promočení) a nebo pokud má důvodné podezření, že obsah zásilky je poškozený. V případě, že kupující zjistí fyzické poškození zboží po otevření zásilky, je povinen neprodleně, nejpozději do 24 hodin, toto oznámit prodávajícímu a ten ho bude informovat o dalším postupu.
Ochrana osobních údajů:
Zparacování osobních údajů se řídí zákonem č.480/2004 Sb., máte kdykoliv právo požádat o vyřazení svých údajů z databáze, popřípadě upravit údaje o své osobě. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.
Jsme registrovaní u Úřadu na ochranu osobních údajů, Reg.č. 00038270, tedy veškeré zpracování vašich osobních údajů probíhá zákonnou formou.
Poděkování:
Obchod OBUV-BOTKY vám děkuje nejen za přečtení těchto Obchodních podmínek, ale především za vaši důvěru, připomínky a objednávky.
Podmínky byly naposledy upraveny: 30.1.2012, 11:01
VELIKOSTI OBLEČENÍ
32,
34,
36,
38,
40,
42,
44,
46,
48,
50,
52,
54,
56,
58,
60,
62,
64,
66,
68,
70,
74,
80,
86,
92,
98,
102,
104,
110,
116,
122,
128,
134,
140,
146,
152,
158,
164,
170,
176,
182,
XXS,
XS,
S,
M,
L,
XL,
XXL,
XXXL,
4XL,
5XL,
6XL,
7XL VELIKOSTI OBUVI
15,
16,
17,
18,
19,
20,
21,
22,
23,
24,
24.5,
25,
26,
27,
28,
29,
29.5,
30,
31,
32,
33,
33.5,
34,
35,
35.5,
36,
36.5,
37,
37.5,
38,
38.5,
39,
39.5,
40,
40.5,
41,
41.5,
42,
42.5,
43,
43.5,
44,
44.5,
45,
45.5,
46,
46.5,
47,
47.5,
48,
49,
50,
51,
52 Nově na Mimibazaru
TESTY A SOUTĚŽE
© 2001–2025 Copyright
CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10,
IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490
a dodavatelé obsahu