Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Hanka D. (Elianka) ID 367809
mimibazar.cz/elianka
Oblast: Beroun
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 22.4.2011
Naposledy: 6.2.2024 8:58
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 117
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. OBJEDNANÉ ZBOŽÍ
- mnou nabízené zboží je buď úplně nové (to je označeno, jako N.O.V.É. zboží) nebo jsou nabízeny věci bazarové (většinou je uvedeno v inzerátu nebo upřesněno v e-mailu). Všechno nabízené zboží mám doma k okamžitému odeslání.

2. MOŽNOSTI PLATBY
- dobírkou - účtuji dle tarifů České pošty
- platba převodem na účet, jako VS uvádějte Vaše ID z MMB pro lepší identifikaci platby

2. DODACÍ PODMÍNKY
- místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží.
Veškeré nabízené zboží je skladem a je odesíláno max. do 4 pracovních dnů od obdržení platby. V případě, že dodavatel není schopen plnit objednávku odběratele, je povinen o této skutečnosti informovat odběratele.

3. DOPRAVA
Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty. Náklady na zaslání (tj. dopravné a balné) hradí odběratel.

4. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY
Odběratel je povinen si před prvním použitím výrobku řádně a neodkladně
prostudovat záruční podmínky a těmito se řádně řídit.

Na zboží, označené jako N.O.V.É. poskytuji záruku v zákonné délce 24 měsíců. Po tuto dobu odpovídám za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo
které se objeví v průběhu záruční doby. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí. Na bazarové zboží (vždy upřesněno v inzerátu nebo v e-mailu) se záruka neposkytuje.

Záruka se nevztahuje na závady vzniklé:
- neodbornou manipulací se zbožím
- škody vzniklých v důsledku nesprávného používání zboží, vnějšími událostmi,
nešetrným zacházením, neodbornými zásahy do zboží, nedodržením technických
podmínek ....
- záruka se též nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním
- došlo-li k neoprávněné změně v záručním listu

5. REKLAMAČNÍ ŘÁD
- kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu
a o zjištěných vadách informovat prodávajícího.
V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla dodavatele - prodávajícího. Veškeré náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží prodávajícímu jsou hrazeny kupujícím.

K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o
zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů,
funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod
způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se
nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 7 dnů od obdržení
reklamace, o postupu a vyřízení.

6. Reklamační řád pro přepravní službu:
- Příjemce zásilky je povinen při převzetí si zásilku prohlédnout a při zřejmých
a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř
poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u
zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být
ihned sepsán zápis o škodě. Pracovník přepravní služby je povinen takový zápis
sepsat.
- Příjemce je povinen umožnit přepravní službě, aby se před sepsáním zápisu o
škodě osobně a fyzicky přesvědčil o rozsahu škody.
- Příjemce po sepsání reklamačního protokolu s přepravní službou, kontaktuje bez
odkladu písemně prodávajícího. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné
vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o
zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla dodavatele - prodávajícího.
- K reklamaci je nutné ve všech případech předložit: reklamační protokol,
kompletní seznam částí výrobku, kopii faktury.
- Po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u
přepravní služby, která je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od
jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od
obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele.
- Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Zboží je
vždy kvalitně zabaleno.


7. ZÁRUKA VRÁCENÍ PENĚZ U NOVÉHO ZBOŽÍ
Na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu má zákazník právo
vždy, pokud kupuje věc přes internet. Vrátit bez udání důvodu lze nové
zboží, které již nemá původní obal či nemá visačky či nese známky
opotřebení. Pak si prodejce může vrácenou částku ponížit o opotřebení výrobku.

(Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí
zboží není možné vázat na žádné podmínky či sankce. Následkem odstoupení
od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost
obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle
zrušené smlouvy dostaly. Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli
služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající
je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené kupní ceny. Uplatní-li spotřebitel
právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční
částky (kupní cenu, popř. zálohu) nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy.Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit (převzaté plnění již například nemá), anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích – v praxi se tak děje formou započtení na prodávajícím vracenou kupní cenu, která je tudíž spotřebiteli vyplacena ve snížené hodnotě. Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. Častou protiprávní praxí poskytovatelů služeb bývá požadavek na vrácení dodaného zboží v neporušeném obalu či zboží nepoužitého. Právo odstoupit od smlouvy má však spotřebitel podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku i v případě, že zboží již použil, ba dokonce i tehdy, jestliže jej již částečně opotřeboval – pak se uplatní shora popsaná metoda zápočtu spotřebované hodnoty na vracenou cenu. Současná česká právní úprava je již v souladu s evropskou směrnicí č. 97/7/ES a požadavek na bezpodmínečnost a nesankcionovatelnost práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy je výslovně uveden v ustanovení § 53 odst. 10 občanského zákoníku. Znamená to, že nepřichází v úvahu žádné kladení podmínek, účtování poplatků za odstoupení od smlouvy či odstupného. Pokud by poskytovatel služby chtěl spotřebiteli účtovat náklady spojené s vrácením zboží, musel by je řádně doložit. Toto opatření má za účel umožnit spotřebiteli zboží v klidu a náležitě vyzkoušet proto, že na rozdíl od běžného nákupu v obchodě k tomu nemá při zásilkovém prodeji šanci, nemá možnost zjistit, zda mu zboží vyhovuje, ani jeho funkčnost porovnat s jiným zbožím. Nejde tedy o náhražku reklamací (reklamovat toto zboží je možné samozřejmě v záruční době).

8. Možnost STORNOVÁNÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je závazná.
Objednávku lze stornovat do 48 hodin a to emailem.
Pokud do 14 dní nedorazí platba za objednané zboží, bude objednávka automatiky stornovaná.
Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů.

Odběratel se zavazuje seznámit se s těmito obchodními podmínkami před tím, než
si objedná zboží. Po objednání zboží se má za to, že odběratel obchodní podmínky
vzal na vědomí a souhlasí s nimi.


Kontaktovat mě můžete prostřednictvím mimibazaru,
na email: hanka.dreiseitlova@seznam.cz


Přeji příjemné nakupování!!!
Podmínky byly naposledy upraveny: 5.9.2013, 19:14
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu