Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Lenka P. (Herrieta) ID 41860
mimibazar.cz/herrieta
Oblast: Ústí nad Labem
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 12.2.2007
Naposledy: 10.2.2020 23:44
Aktualizace: 7.2.2020 19:44
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 75
VŠECHNY FOTOGRAFIE 12
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Údaje o firmě:
*****************
Majitelka a kontaktní osoba: Pucová Lenka
Adresa: Za Vozovnou 309/12, 400 01 Ústí nad Labem
IČ: 75276330, plátce DPH nejsem
Tel.: 739 256 351
E-mail pro zákazníky: info@textil-obchudek.cz
E-mail obchodní: lpucova@gmail.com
Provozní doba:
pro tel.: Po-Pá 8,00-17,00
e-mail: non-stop

*************************************************************

Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pouze pro nákup na Mimibazaru. Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

Všechno nabízené zboží je NOVÉ, převážně od českých výrobců.
Bazarové zboží zde nenajdete.

2. Dodací podmínky

Všechno nabízené zboží je skladem, tudíž dodací lhůta je cca 3-4 dny.
Pokud se stane, že objednané zboží je již prodané, bude zákazníkovi nabídnuta jiná varianta, popř. odstoupení od smlouvy. Pokud by zboží bylo již zaplacené a zákazník si nevybere zboží jiné, budou mu do dvou dnů vráceny peníze na účet.

3. Způsob dopravy a platební podmínky

Zboží zasílám prostřednictvím České pošty.
Je možná úhrada předem a tam je poštovné dle tarifů ČP, podle hmotnosti zásilky (cca od 45,- do 83,-Kč)
Zboží je možno zaslat také na dobírku, tam je poštovné 99,-.
Poštovné bude uvedeno na potvrzení objednávky.
Po dohodě je možné také osobní vyzvednutí na adrese obchůdku.
Balné se neúčtuje.

Objednávky na Slovensko zatím neexpeduji.

4. Stornování objednávky zákazníkem

Zákazník má právo na stornování objednávky do 24 hodin od objednání písemně, nebo telefonicky.

5. Převzetí zboží

Kupující je povinen převzít objednané zboží, pokud objednávku nezrušil. V případě nepřevzetí zboží je kupující povinen uhradit náklady vzniklé prodávajícímu, tj. poštovné.

6. Vrácení zboží

Zákazník má právo na vrácení zboží do 14 dnů ode dne doručení. Chce-li vrátit zboží, musí se s námi telefonicky spojit a domluvit se na způsobu vrácení zboží. Pokud je zboží nepoškozené, kompletní, nepoužité, v původním obalu, s přiloženými prodejními doklady, budou zákazníkovi nejpozději do 30-ti pracovních dnů ode dne obdržení vráceného zboží odeslány peníze na jeho bankovní účet.
Vrátit bez udání důvodu lze i nové zboží, které právě již nemá původní obal, bylo použito nebo třeba nemá visačky, nebo bylo z nějakého důvodu poškozeno. Pak si prodejce může vrácenou částku ponížit o opotřebení výrobku.

7. Výměna zboží

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeně na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

8. Reklamace a záruka

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně oznámit. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na:

* a) vady vzniklé běžným používáním

* b) nesprávným použitím výrobku

* c)nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

* 1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně

* 2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu

* 3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu

* 4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

9. Ochrana osobních údajů

Provozovatel tohoto internetového obchodu se zavazuje, že veškeré osobní data neposkytne jakékoli třetí osobě a nepoužije ke komerční nabídce nesouvisející s propagací tohoto internetového obchodu. Potřebné osobní údaje budou poskytnuty pouze dopravci ( jméno, adresa, telefon). Veškerá data budou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím.
Podmínky byly naposledy upraveny: 22.11.2010, 12:44
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu