Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Michal W. (HRAČKY CB) ID 467726
HRAČKY CB
mimibazar.cz/hrackycb
Oblast: České Budějovice
Telefon: 607868603
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 24.1.2013
Naposledy: 18.2.2017 10:59
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 129
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Dobrý den,
vítáme všechny v našem bazárku. Ceny uvedené jsou konečné s DPH. Poštovné je uvedeno vždy pod popisem zboží a je stanoveno dle ceníku České pošty a přepravní společností DPD, PPL. Poštovné při koupi více než 1ks zboží spočítáme individuálně dle váhy zboží, aby vyšlo co nejvýhodněji pro Vás - zákazníka.
Menší balíčky - do 2kg většinou posíláme Českou poštou, 2ks a více je pak výhodnější DPD, PPL, ale nemusí to tak vždy být.

Děkujeme všem za nahlédnutí a přejeme mnoho rozzářených dětských očiček při darování našich hraček.



Obchodní podmínky a reklamační řád

Provozovatel - jsme plátci DPH:


Michal Weselowski
Roudenská 4
370 01 České Budějovice
Česká Republika
IČO: 62499009 DIČ : CZ7102141244

Tel.: +420 607 86 86 03

E-mail (objednávky): prodejnam@seznam.cz, hrackycb@gmail.com


PRACOVNÍ A OTEVÍRACÍ DOBA:
Pondělí - Pátek od 9 - 16:00 hod. (osobní odběr pouze po telefonické dohodě - tel.607 86 86 03)



REKLAMAČNÍ ŘÁD
1. Tento reklamační řád se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, zákona č. 40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a blíže vymezuje a upřesňuje práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost Michal Weselowski, Roudenská 4, 37001 České Budějovice.
2. Reklamační řád se vztahuje na zboží, u něhož jsou uplatňována v záruční době práva kupujícího z odpovědnosti za vady.



Reklamační list zašlete společně s reklamovaným zbožím - stáhnout zde mail

Pokud zboží zašlete na naší fakturační adresu zboží nebude přebráno . Nejsou tam prostory pro řešení reklamací. Děkujieme za pochopení a přejeme mnoho úspěšných nákupů.

Pobočka : zasílání REKLAMACÍ a ODBĚRNÉ MÍSTO ZBOŽÍ

Michal Weselowski

Čejkovice 66

373 41 Hluboká nad Vltavou

Tel. 774 233 336



SLEDOVÁNÍ ZÁSILEK -

Sledování zásilek (Track&Trace) Poštou

Sledování zásilek přepravní společnosí PPL



Převzetí zboží


1. Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí za přítomnosti dopravce.
2. Jsou-li zjištěny zjevné vady zboží, za které se považují všechny vady zjistitelné při převzetí zboží, je kupující povinen s dopravcem vyhotovit záznam o poškození. Kupující je oprávněn v tomto případě zboží nepřevzít. Kupující je také povinen zkontrolovat kompletnost dokumentace k výrobku.
3. Zjevné vady, poté kupující neprodleně reklamuje u prodávajícího. Podmínkou takovéto reklamace je však doložení záznamu o poškození zboží při dopravě, podepsané dopravcem.
4. Náklady a škodu, které vzniknou v důsledku nesprávného anebo pozdního uplatnění zjevných vad zboží, či v důsledku nesepsání záznamu o poškození nese v plném rozsahu kupující.

Záruční podmínky


1. Vyskytnou-li se po převzetí zboží kupujícím vady zboží v záruční době, kupující je oprávněn uplatnit reklamaci.
2. Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními občanského zákoníku a činí 24 měsíců, s výjimkami stanovenými příslušnými právními předpisy.
3. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží získává kupující záruku novou v délce 24 měsíců nebo do doby trvání záruky původního zboží, je-li tato delší.

Upozorňujeme zákazníky, že vzhledem k záručním podmínkám výrobce je při nákupu tohoto zařízení právnickou, nebo fyzickou osobou podnikající (IČO) poskytována pouze jednoletá záruka. Tato jednoletá záruka tedy platí v případě vystavení daňového dokladu obsahujícím IČO. Zákonná záruka tímto není dotčena. Pro fyzické osoby s prodejním dokladem bez IČO platí standardní dvouletá záruka.


Řešení reklamace


1. Kupující prokáže původ zboží při záruční opravě předložením dokladu o koupi nebo záručního listu.
2. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
3. V případě, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu nebo servisnímu středisku, kupující doručí na vlastní náklady a riziko vadné zboží na adresu autorizovaného servisu či provozovny prodávajícího.

(Michal Weselowski, Čejkovice 66, 373 41 Hluboká nad Vltavou).

Kupující ve vlastním zájmu si vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly. Zboží musí být v původním obalu nebo obalu, který zabrání poškození zboží při přepravě, v úplném stavu, včetně příruček, kabelů a veškerého ostatního příslušenství.

Kupující prokáže původ zboží předložením dokladu o koupi (stačí kopie), originálu záručního listu a odešle na vlastní náklady pojištěné zboží prodávajícímu. Součást balení musí být vždy co nejpodrobnější popis závady, nebo důvod reklamace.


4. Autorizovaný servis po řádném vyřízení reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží.
5. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha zboží), má kupující právo na výměnu zboží nebo má právo od smlouvy odstoupit.
6. Pokud byla reklamace zboží neoprávněná, kdy závada vznikla např. špatným použitím nebo chybnou manipulací apod.), servisní středisko naúčtuje kupujícímu náklady na zjištění a opravu závady. Kupující je povinen tyto náklady uhradit ve stanoveném termínu, nejpozději však do čtrnácti dnů od ukončení reklamačního řízení.
7. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů, uhlíky,) způsobené používáním. Záruční doba všem osobám, používajícím zboží za účelem podnikání v režimu obchodního zákoníku, není stanovena občanským zákoníkem a stanovuje se na základě dohody s kupujícím – podnikatelem, či záručním listem.

Rozsah záruky


1. Záruka zaniká v následujících případech:
- nedodržení podmínek pro odbornou montáž s instalací nebo byla-li provedena firmou, která pro tuto činnost není oprávněná,
- porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na zboží jsou,
- používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží,
- nedovolená manipulace či falšování záručního listu a dokladů o koupi.
2. Záruka se nevztahuje na:
- škody způsobených živelnou katastrofou, povětrnostními vlivy, mechanickým poškozením, elektrostatickým nábojem,
- vady způsobené neodbornou obsluhou, nedodržením návodu k obsluze a nedostatečnou údržbou,
- poškození způsobená zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN
- na spotřební materiál (tonery, pásky, tiskové hlavy, skenovací hlavy, magnetické nosiče, náplně atd.),
3. Při jakékoli návštěvě servisního technika u kupujícího musí být vyhotoven protokol o zjištěných závadách a formě jejich odstranění. Bez tohoto protokolu není návštěva servisního technika brána v potaz.

Dodatek


1.Pokud k reklamovanému zboží nebude přiložen doklad o zakoupení bude Vám reklamované zboží zasláno zpět na dobírku za cenu poštovného tj. 140kč. Vyřízené reklamace zasíláme zpět dle ceníku PPL.
2.V případě že Vaše reklamace bude zamítnuta jako neoprávněná, zboží Vám bude zasláno zpět za cenu poštovného a nákladů s tím spojených v hodinové sazbě 500kč

Odstoupení od smlouvy


Podle § 53, odstavce 6 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku ve znění pozdějších předpisů, má Kupující právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží, Prodávající obratem Kupujícímu vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Kupující nemůže odstoupit podle § 53, odstavce 7 zákona č. 40/1964 Sb, občanského zákoníku ve znění pozdějších předpisů od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.
1. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených občanským zákoníkem. a to do 14 dnů od převzetí zboží. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě odstoupení od smlouvy je třeba dodržet dále uvedený postup:
- zaslat prodávajícímu doporučený dopis se zprávou o tom, že kupující žádá o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla předmětné objednávky zboží, data nákupu a číslem účtu pro vrácení peněz prodávajícím.
2. Pokud již kupující zboží obdržel a převzal, zašle jej zpět na adresu Michal Weselowski, Čejkovice 66, 37341 Hluboká nad Vltavou.Tel 774 233 336. A to tak, že zboží musí byt v původním nepoškozeném obalu, nesmí být použité, nesmí být poškozené, musí být kompletní (tj. včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.), s kopii dokladu o koupi.
3. Zboží je třeba dopravit prodávajícímu osobně nebo zaslat doporučeně a pojištěné. Zboží není možno zaslat na dobírku, neboť by nebyla možná kontrola obsahu a kompletnosti zboží prodávajícím před zasláním peněz kupujícímu. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží budou peníze za zboží zaslány kupujícímu převodem na účet a to nejpozději do 30 dnů po fyzickém obdržení zboží. Náklady na doručení zboží zpět nese zákazník.
4. Při nesplnění některé z výše uvedených podmínek nemůže prodávající akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.
- Závěrečná ustanovení
Ostatní podmínky se řídí dle občanského zákoníku, a zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.
Tento reklamační řád nabývá účinnost 1. ledna 2009. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.
- Odstoupení od smlouvy do 14 dnů nelze uplatnit v případě nákupu právnického subjektu nebo firmy. Tzv. nákup na IČO.
V případě dotazů pište na email: prodejnam@seznam.cz

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ
Podmínky byly naposledy upraveny: 2.3.2013, 16:01
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu