Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Jana S. (cykloprodeti) ID 481553
Cykloproděti
mimibazar.cz/cykloprodeticz
Oblast: Ostrava
Telefon: 774923882
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 29.4.2013
Naposledy: 22.9.2017 8:16
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 33
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Obchodní podmínky internetového obchodu www.cykloprodeti.cz

Provozovatelem internetového obchodu je Jana Svobodová, IČ: 01509535

Kontaktní osoba: PharmDr. Barbora Haftová

Adresa provozovny: Barbora Haftová, Okrajová 1289, 739 32 Vratimov


I. Všeobecná ustanovení
• Kupujícím je fyzická nebo právnická osoba, která učiní objednávku zboží prostřednictvím internetového obchodu www.cykloprodeti.cz (dále jen kupující).
• Vztahy a vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné (dále jen obchodní podmínky), a dále příslušnými právními předpisy, zejména zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, v platném znění a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.
• Kupující odesláním či učiněním závazné objednávky stvrzuje, že tyto obchodní podmínky jsou součástí kupní smlouvy uzavírané mezi ním a prodávajícím, a dále že se s nimi řádně seznámil, jsou mu jasné, srozumitelné a zavazuje se jimi řídit. Tímto okamžikem zároveň kupující stvrzuje, že akceptuje výši ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů a veškeré obchodní podmínky a ustanovení ve znění platném v okamžiku učinění či odeslání objednávky.
• Provozovatel internetového obchodu si vyhrazuje právo tyto Obchodní podmínky změnit. Změna se však neuplatňuje zpětně na již přijaté objednávky.


II. Předmět smlouvy
• Uzavřením kupní smlouvy v souladu s těmito obchodními podmínkami vzniká prodávajícímu závazek odevzdat kupujícímu objednané zboží a kupujícímu závazek toto zboží převzít a zaplatit za něj kupní cenu.
• Předmětem kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím je pouze dodávka zboží uvedeného v potvrzení objednávky doručeném řádně a včas kupujícímu.
• Předmětem závazku prodávajícího z kupní smlouvy není předvedení, instalace, sestavení nebo montáž dodávaného zboží.
• Charakteristika zboží uvedeného na webových stránkách internetového obchodu www.cykloprodeti.cz, jeho popis, funkce, technické údaje, parametry, rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní zde uvedené údaje a informace vycházejí z údajů výrobců a dodavatelů zboží. Všechny informace jsou uváděny dle aktuálních dostupných údajů od výrobců, dodavatelů či jiných smluvních subjektů a průběžně kontrolovány. Přesto však nelze jejich nepřesnost zcela vyloučit a pro takový případ si prodávající vyhrazuje právo změny. Nepřesnost uvedených informací má prodávající povinnost odstranit jakmile se o nich dozví.


III. Objednávka zboží, storno objednávky, zrušení objednávky
• Přijatá objednávka se stává návrhem kupní smlouvy, kupní smlouva vzniká dodáním zboží.
• Objednávka musí obsahovat zejména přesné označení kupujícího, adresu trvalého pobytu nebo sídla, dodací adresu, emailové i telefonické spojení či jiné kontaktní údaje na kupujícího, přesné označení druhu a počet kusů objednávaného zboží, způsob dopravy a způsob úhrady ceny zboží.
• Zboží lze objednávat prioritně pomocí internetových stránek - nákupního košíku, dále popř. emailem nebo telefonicky.
• Zákazník má právo zrušit objednávku do doby, než bude přijata ke zpracování, nejpozději však do 24 hodin od přijetí objednávky systémem.
• Zákazník musí v takovém případě oznámit záměr zrušení objednávky emailem na info@cykloprodeti.cz.
• Obchodník si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo upravit, za předpokladu, že:
o se podstatně změnila cena výrobku a zákazník nesouhlasí s navýšením ceny, popř. objednaný výrobek není dlouhodobě dostupný,
o zákazník nedodržel tyto Obchodní podmínky nebo s nimi nesouhlasil nebo
o v minulosti opakovaně nepřevzal výrobky.
• O zrušení objednávky ze strany dodavatele, informuje zákazníka na některý z uvedených kontaktů


IV. Způsob dopravy a platba za objednané zboží
• Zákazník se zavazuje uhradit částku za objednané zboží, dopravné (poštovné) a balné způsobem, zvoleným v objednávce zboží a v uvedeném termínu.

• Způsoby úhrady zboží jsou následující:

- platba předem bankovním převodem: č.ú. 670100-2210480689/6210

- platba dobírkou při dopravě přepravní službou

- platba v hotovosti při osobním odběru

• Dopravné: přepravu zboží zajišťuje Česká pošta (menší zásilky- přilby) a DPD.
U vybraných položek nabízíme DOPRAVU ZDARMA. Tyto položky jsou v e-shopu označeny.

Cena přepravy:

DPD (dodání do druhého dne) - platba předem na účet: 99 Kč
DPD (dodání do druhého dne) - platba dobírkou: 139 Kč

Doprava zdarma - platba předem na účet: 0 Kč
Doprava zdarma - platba dobírkou: 60 Kč

• Pokud není v popisu zboží uvedeno jinak, balné neúčtujeme.
• Přibližná dodací lhůta je 2-4 pracovní dny (u zboží skladem). U zboží, které skladem není je to 7-10 dní.
• V případě nemožnosti dodržet dodací lhůtu Vás kontaktujeme a budeme Vás o této skutečnosti informovat.


V. Odstoupení od kupní smlouvy
• Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu www.cykloprodeti.cz i bez udání důvodu, nejpozději však do 14 (čtrnácti) dnů ode dne faktického převzetí dodávaného zboží. Odstoupení od smlouvy je právem kupujícího, které upravuje občanský zákoník § 53 odst.7. Odstoupení od smlouvy je právem kupujícího, které však nesmí být zneužíváno a využíváno například v úmyslu bezplatného zapůjčení zboží.
• Odstoupení od smlouvy musí být provedeno písemně a doručeno na adresu provozovny podávajícího. V odstoupení od smlouvy musí být uvedeno číslo objednávky, datum převzetí zboží a požadovaný způsob vrácení peněz včetně čísla peněžního účtu bankovního ústavu kupujícího. Peníze vám budou zaslány do 30 kalendářních dnů od vrácení zboží.
• Aby bylo možno tomuto vyhovět, je nutné:
o Zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na adresu obchodníka, musí být v původním obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s originálním dokladem o koupi.
o Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
o Doporučujeme zboží pojistit. Odpovědnost za vady vzniklé přepravou tak ponese přepravce.
o Částka bude prioritně vrácena bezhotovostním způsobem na bankovní účet sdělený zákazníkem. V případě vrácení jiným způsobem bude vrácená částka snížena o náklady spojené se zasíláním peněz prostřednictvím doručovatele
• Rozšířeným omylem je předpoklad, že nepřevzetím zásilky od přepravce dáváte prodejci na vědomé, že o zboží nemáte zájem a odstupujete od smlouvy. Skutečnost je však zásadně jiná. Když si objednané zboží od přepravce nepřevezmete a vrátí se nám zpět, budete muset uhradit skutečně vynaložené náklady, které vznikly prodávajícímu s odesláním Vaší zásilky. Poštovné, které jsme na Vaši zásilku vynaložili, Vám zašleme k úhradě i v případě, že bylo posláno v "akci zdarma". Balné Vám budeme fakturovat i v případě, že jste zakoupili zboží s "balným zdarma".

V případě vrácení zboží se zákazník zavazuje uhradit provozovateli poplatky spojené s dodáním zboží, a to i v případě, že zboží bylo zasláno v akci "doprava zdarma".

VI. Reklamační řád
Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy ke spokojenosti zákazníka.
• Kupujícímu je doporučeno prohlédnout zboží bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Má-li zboží vady v době jeho předání, je kupující oprávněn odmítnout jeho převzetí. Vady předaného zboží, které mělo zboží v době jeho předání je kupující oprávněn reklamovat prodávajícímu bez zbytečného odkladu.
• Prodávající poskytuje kupujícímu záruku na zboží dodané prostřednictvím internetového obchodu www.cykloprodeti.cz, a to v délce trvání 24 (dvacetičtyř) měsíců od faktického převzetí zboží kupujícím.
• Reklamaci vad zboží učiní kupující nejlépe písemně na adresu provozovny prodávajícího. Nelze přijmout k reklamaci zboží bez dokladu prokazující nákup u obchodníka. Reklamace nebude také přijata z důvodu nevyhovujících vlastností zboží. Na takovéto situace se vztahuje Garance vrácení peněz.
• Není-li stanoveno či dohodnuto jinak, řídí se práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího z odpovědnosti za vady zboží příslušnými ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, v platném znění a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. V případě kupujícího podnikatele se vzájemná práva z odpovědnosti za vady řídí zákonem č. 513/1991 Sb., obchodním zákoníkem, v platném znění, nebude-li dohodnuto jinak.

Zboží nelze reklamovat, jestliže byl vadný stav způsoben:
• použitím výrobku pro jiné účely, než ke kterým je určen, nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami
• nesprávným skladováním výrobku, neodborným zásahem do výrobku či zanedbanou údržbou
• běžným používáním výrobku, běžným opotřebením
• po uplynutí zákonem stanovené záruční lhůty
• živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a pod.
• doručovatelem (v případě kdy dojde k poškození zásilky během přepravy doručovatelem, objednavatel takovouto zásilku nepřijme a oznámí skutečnost dodavateli)
V případě neoprávněné reklamace bude prodávající účtovat veškeré náklady spojené s opravou a testováním. Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.


Postup reklamace
• Zákazník neprodleně informuje obchodníka o zjištění vadného stavu výrobku.
• Zákazník zašle vadné zboží, kopii dokladu o koupi a popis vady na adresu obchodníka.
• Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.
• Obchodník je povinen vyřídit reklamaci neprodleně, nejpozději však do 30 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.
• V případě potřeby je možné požádat zákazníka o souhlas s prodloužením 30denní lhůty o dalších 30 dnů.
• Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě.
• Obchodník si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem, než je stanovený v těchto obchodních podmínkách.
Podmínky byly naposledy upraveny: 4.5.2016, 21:21
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu