PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
DODACÍ PODMÍNKY
Odesílám jakmile se platba připíše na účet, odesílám několikrát týdně.

PLATBA
Platbu požaduji pouze převodem z účtu nebo podle domluvy i na složenku typu A. Na dobírku v žádném případě nezasílám.

ZASLÁNÍ BALÍČKU
Balíček zasílám po připsání platby na účet jako doporučený dopis (v případě větší zakázky jako obchodní balík) - vše dle tarifů pošty. Obyčejné zásilky zašlu pouze na Vaše vlastní riziko a Vaše vyžádání – a to bez jakékoliv záruky, bohužel vás nemohu nikterak přesvědčit, že jsem balíček odeslala a ani se nedá nikterak dohledat. Balíčky posílám několikrát týdně, většinou podle toho, jak se připisují korunky - většinou týž den po připsání peněz na můj účet. Nejpozději však do 24ti hodin po připsání, nehodneme-li se jinak.
ZPŮSOB STORNOVÁNÍ OBJEDNÁVKY (zákazníkem do 24 hodin telefonicky nebo mailem renata.ob@seznam.cz

POKUD NEMÁM UVEDENÝ ROZMĚR OBÁLEK SKLADEM: po společné domluvě, bud počkáme na vyrobený rozměr, nebo dopošlem dodatečně.

ZÁRUČNÍ DOBA: na nové zboží a plastové obálky 2 roky, na použité zboží - vetšinou věcičky po mých dětech se vztahuje záruka dle platných zákonů......

CENA ZBOŽÍ
Ceny jsou konečné s DPH, určené ceny zboží NEJSOU smluvní, tedy není možné požadovat slevy. Cena zakázky je určena předem a kalkulace je provedena automaticky s přihlédnutím ke všem nákladům.

STORNO OBJEDNÁVKY A VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU
Kupující má právo zboží vrátit do 14ti dnů od jeho obdržení. musí nepoškozené zboží bez známek užívání nebo opotřebování, v původním a nepoškozeném obalu včetně veškeré dokumentace a příslušenství poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení přepravní firmou). Prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku převodem na účet zákazníka.
Vrácení peněz provádím převodem na účet. Od vrácené částky budou odečteny náklady spojené s objednávkou pro zákazníka a expedicí zboží které prodejce vynaložil v souvislosti s dodáním zboží zákazníkovi (např. přepravné, přebalení zboží apod.). O rozhodnutí, že kupující odstupuje od kupní smlouvy infomuje dodavatele písemně nebo elektronickou poštou. Doručení zboží zpět prodávajícímu hradí nakupující. Zboží zasílá (doporučuji pojistit)poštou, nebo přepravní službou, po dohodě i osobně. Zboží neposílejte na dobírku, nebude přijato. Bude-li zaslané zboží nekompletní, vykazovat znaky poškození nebo používání, bude zasláno kupujícímu na jeho náklady zpět.
Vrácena bude platba pouze za zboží (ne za poštovné).


REKLAMAČNÍ ŘÁD
Povinnosti kupujícího
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách do 5 pracovních dnů od doručení zásilky. Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:

Na e-mailovou adresu provozovatele-odpovědné osoby: renata.ob@seznam.cz
- Poštou na adresu provozovatele-odpovědné osoby.
- Telefonicky
- Po dohodě osobním doručením
Náklady na dopravu k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradí prodejce.

Povinnosti prodávajícího
Prodávající rozhodne o reklamaci do 15 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou nebo telefonicky, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

Při uplatnění reklamace je nutno předložit:
- stručný popis závady
- data dodání závadného zboží
- náklady na dopravu k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradí prodejce.

Reklamace uplatněná v záruční době
Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
-poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí)
-porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou
-neodborným zacházením,
-zboží bylo poškozeno živly
-zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním
-DÁLE NEBUDE BRÁN ZŘETEL NA REKLAMACI V PŘÍPADĚ ŠPATNÉHO MĚŘENÍ NEBO NESPRÁVNÉHO UVEDENÍ ROZMĚRŮ

REKLAMACE SE NEVZTAHUJE NA OSTATNÍ ZBOŽÍ U KTERÉHO NENÍ UVEDENO NOVÉ A NA NOŠENÉ OBLEČENÍ - VĚTŠINOU PO MÝCH DĚTECH, v jejichž popisu je vždy pravdivě uvedno v jakém jsou stavu. Dohoda je možná pouze v případě, že něco přehlédnu, jsem také jen člověk :o)

Ochrana osobních údajů
Provozovatel tohoto elektronického obchodu, fyzická a odpovědná osoba Renata Oberreiterová , prohlašuje, že poskytuje své služby v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Všechny získané osobní údaje zákazníků budou používány pouze pro účely obchodní ve smyslu plnění služeb zákazníkům. Nebudou poskytnuty třetím osobám a ani jinak zneužity.
Zákazník využíváním služeb tohoto elektronického obchodu uděluje souhlas ke shromaždování osobních údajů a to na dobu neurčitou.

Prodejce a opovědná osoba:
Renata Oberreiterová
U Jezu 2297
43801 Žatec
tel. 724 300188 (denně od 9.00 - 16.00)
IČ: 87143372
CZ7656082742


Pokud jste dočetli až sem, tak vám děkuji za váš čas a přeji příjemné nakupování Renča
Podmínky byly naposledy upraveny: 18.8.2016, 12:28
© 2004-2020 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt