DOBRÝ DEN MAMINKY, PROSÍM NEPIŠTE O VÝMĚNU ZBOŽÍ ZA SVOJE, NEMOHU VÁM VYHOVĚT. DĚKUJI ZA POCHOPENÍ
Mile maminky, babicky a teticky,
děkuji Vám, že jste zavítaly na mé stránky a přeji Vam příjemné nakupování. Balíčky posílam většinou do dvou dnu po obdrženi platby (ale nezlobte se pokud je to déle - stačí pak dotaz kde se balíček toulá) a preferuji převod na účet.
POŠTOVNÉ JE VŽDY DOPORUČENĚ A NA ŽÁDOST POŠLU I OBYČEJNĚ NA VAŠE RIZIKO NEBO NA DOBÍRKU ALE JEN REGISTROVANÝM S POZIT. HODNOCENÍM.
Rezervace na zboží je dle domluvy, ale pokud nereagujete s odpovědí déle jak 2 dny na dotazy z mé strany, tak rezervaci ruším a zboží dávám k dispozici dalšímu zájemci
PROSÍM, PTEJTE SE PŘEDEM NA TO, CO VÁS ZAJÍMÁ A SLEDUJTE ROZMĚRY. RÁDA BYCH TÍM PŘEDEŠLA NEJASNOSTEM TOHO RÁZU, ŽE VÁM VĚCI NESEDÍ ALE ROZMĚRY BYLY UVEDENY. POKUD UŽ VÁM VĚCI NEPADNOU TAK JAK SI PŘEDSTAVUJETE, TAK JSEM OCHOTNA JE VÁM VYMĚNIT ZA JINÉ NA VAŠE POŠTOVNÍ NÁKLADY. Věci nové mohu vzít zpět ale jen pokud budou obratem poslány na udanou adresu a nesmí být dále použity vč. případně visaček. Věci již použité zpět neberu.
Dotazy rada zodpovím a očekávám od vás vyjádření do 24 hodin.
Prodávám NOVE oblečeni nebo, tzv. OUTLET. Dle nového nařízení musí být štítky na outlet oblečení nějak označeny, přeškrtnuty nebo přestřiženy. Dále nabízím oblečeni tzv. return customer-zboží vrácené zákazníkem z různého důvodu tedy reklamace a již je použité. Nebo také věci po mých dětech či z mého šatníků na které není bráno jako zboží na výnos. Mohu vás tedy pak poprosit o platbu na jiný učet - ne podnikatelský. PROSÍM kdo bude chtít doklad o koupi - tak vám ho přiložím na požádání.
PŘI OBJEDNÁNÍ VŽDY UVÁDĚJTE SVOJI ADRESU, VŠE JE PAK RYCHLEJŠÍ a prosím uvádějte při platbě na učet VARIABILNÍ SYMBOL, který vám zašlu - rychle tam vaši platbu rozeznám a přiřadím.
Veškerou korespondeci vyřizuje EVČA
!!!Pěkný den a přeji jen příjemné nákupy.
Podmínky byly naposledy upraveny: 21.6.2013, 11:19