Děkuji Vám za zájem o moji nabídku. Naleznete zde především nové dětské zboží španělské zn. Mayoral. Kompletní nabídku můžete shlédnout na e-shopu www.mimimami.cz.
Kontaktní a odpovědná osoba: Karolina Leščišinová email : karolina.lescisinova@seznam.cz nebo info@mimimami.cz tel.č. : 602859351 (po-pa 9-18 hod) číslo bankovního účtu: 191131918/0600
REZERVACE: Délka rezervace je závislá na domluvě, rezervace se běžně poskytuje 1 den Po objednání zboží obdrží zákazník potvrzení objednávky elektronicky na uvedenou mailovou adresu Pokud inzerované zboží není již skladem, bude zákazník informován mailem nebo telefonicky
INFORMACE O ZBOŽÍ: Každý jednotlivý inzerát obsahuje hlavní charakteristiku zboží včetně údajů o složení u textilních výrobků. Cena uvedená u zboží je platná v den objednání zboží. Nabídka použitého zboží není předmětem podnikání. Stav daného zboží je vždy popsán v konkrétním inzerátu.
PLATBA A ZPŮSOB DORUČENÍ ZÁSILKY: Zboží lze uhradit převodem na účet 191131918/0600 nebo lze zaslat na dobírku prostřednictvím Zásilkovny a DPD (dobírkovné činí 30,- Kč) Zboží je zasíláno Zásilkovnou doporučeně, pokud poštovné není vyznačeno je poštovné zdarma. Cena za dopravné na Slovensko činí 220,- Kč a zásilka je odesílána na dobírku. Poštovné v případě objednání více druhů zboží se sčítá (každý jednotlivý inzerát má stanoveno poštovné) nebo je možné sjednání smluvního tarifu dohodou. Balné není účtováno Doklad o prodeji je přiložen v balíku.
DODACÍ LHŮTA: Objednané zboží odesíláno maximálně do 3 pracovních dnů po obdržení platby.
ZÁRUČNÍ DOBA: Na nové zboží je poskytováná zákonem stanovená záruční doba Také na použité zboží se vztahuje záruka dle platných zákonů. (pokud však je přehlédnutá vada nebo zboží neodpovídá popisu, po předchozí domluvě prodejce poskytuje adekvátní slevu popř. vrací uhrazenou částku, zákazník však o této závadě musí informovat prodávajícího neprodleně po obdržení zboží)
Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud - Výrobek byl poškozen při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce). - Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje). - Výrobek byl poškozen působením živlů
REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ: Vrácení zboží kupujícím je možné bez udání důvodu do 14 dnů po převzetí zásilky. Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naši adresu (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Prodávající je povinen vyřídit reklamaci v zákonné lhůtě 30 dnů ode dne jejího obdržení. Náklady na dopravu vráceného zboží prodávajícímu hradí kupující.
Postup při reklamaci - Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem. - Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu. Zboží nezasílejte na dobírku. - Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu. - Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJU: Prodejce je nucen shromažďovat některé osobní údaje jako je jméno a adresa zákazníka Tyto údaje slouží pouze k vyřízení objednávky a realizaci dodávky objednaného zboží. V žádném případě nejsou tyto udaje žádným dalším způsobem nikterak zpracovávány ani předány třetím osobám.
Podmínky byly naposledy upraveny: 9.12.2019, 22:55