PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Osoba zodpovědná za provoz obchodu, reklamace, příjem a expedice objednávek:
Jitka Petrů
IČ: 71968466 (Den vzniku živnostenského oprávnění: zapsáno od 20.06.2006 u MěU Tábor)
DPH: neplátce DPH.
Místo podnikání:: : Na Ohradě 431, 392 01, Soběslav - Soběslav III
Email: petru.jitka@gmail.com
Bankovní spojení: 222 223 330/0300 Poštovní spořitelna / ČSOB


Před objednáním zboží si prosím přečtěte tyto podmínky, objednáním zboží s nimi vyslovujete souhlas.
Podmínky vymezují a specifikují práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího, upravují vztahy mezi nimi a jsou pro obě strany závazné
Ráda zodpovím případné dotazy ohledně zboží (rozměry, barva atd) Prosím o rychlou odpověď, čekám max. 24hodin, poté poskytuji věc dalším zájemcům.
Doklad o prodeji bude zaslán na vyžádání emailem
Maximální doba rezervace je 7 dní, které máte na uhrazení částky na účet. Pokud se tak nestane, objednávka bude stornována a zboží bude vráceno do prodeje.

POŠTOVNÉ a BALNÉ
K ceně objednávky je připočítána částka od 60,- Kč. Jedná se o poštovné a expedniční náklady (balné, doprava na poštu atd)
Balíček je zasílán doporučeně po připsání částky na účet několikrát týdně

PLATBA
převodem na účet, nebo složenkou

CENY
Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Uvedené ceny jsou konečné, včetně DPH a poplatků, Ceny zboží se řídí platným ceníkem eshopu v momentě Vašeho nákupu, zasláním objednávky tyto ceny akceptujete. (Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu.) V ceně zboží nejsou uvedeny náklady spojené s dopravou - poštovné a balné, tato částka bude připočítána při dokončení objednávky.
Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Zákazník nebo příjemce zboží má za povinnost zkontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození.
Odpovědnost za škody vzniklé při přepravě nese přepravce.
V případě zjevně poškozené zásilky dopravou nás neprodleně informujte. Takovou zásilku je potřeba reklamovat u dopravce a to nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí, později na tuto reklamaci nebere dopravce zřetel. Zboží může být poškozeno dopravou i přes neporušenost obalu! Zákazník by si měl ve vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí ihned informovat prodejce.

DORUČENÍ ZBOŽÍ
Zásilky odesíláme prostřednictvím České pošty na Vámi udanou adresu z objednávky nejčastěji do 3 dnů od připsání platby na náš účet. Pokud je zboží na objednávku, platí doba dodání uvedená u zboží.
Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit.
Doklady ke zboží - daňový doklad odešle prodávající kupujícímu na vyžádání. Všechny faktury archivujeme, proto lze zaslat i zpětně. Reklamovat lze i bez dokladu o koupi.
Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.
Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč. Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

VÝMĚNA ZBOŽÍ
Pokud si zakoupíte zboží, které Vám nebude vyhovovat, rádi Vám zboží vyměníme za jiné z naší aktuální nabídky. Náklady na výměnu zboží hradí kupující.

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY A ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedené platby.
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před odesláním zboží.
Zboží odešlete/doručte zpět na naši adresu (nelze zaslat na dobírku).
Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod odstoupení od smlouvy. Je vhodné uvést v odstoupení od smlouvy datum nákupu a bankovní spojení. (je to pro rychlejší komunikaci a vyřízení odstoupení).

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich.

Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu kompletní, nejlépe v původním obalu a nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
Vzor/on-line formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný níže.

Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku:
Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Práva a povinností z vadného plnění

Záruční lhůty

NOVÉ ZBOŽÍ
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím. Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona, činí tedy 24 měsíců a výjimkami, stanovenými zákonem.

SECONDHAND
Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. (§ 626 odst. 3 občanského zákoníku ) Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních podmínkách.

REKLAMACE
V případě oprávněné reklamace, se provozovatel zavazuje proplatit zákazníkovi rovněž náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží zpět obchodníkovi.
Částka za zboží, poštovné a doplňkové služby budou prioritně vráceny bezhotovostním způsobem na bankovní účet sdělený zákazníkem.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělní, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady. Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům.

ŘEŠENÍ SPORŮ
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Informace o zpracování osobních údajů:
více info zde: https://www.mimibazar.cz/page.php?id=73



OSTATNÍ
Spotřebitelem se rozumí člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání. Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů. Smlouva a otázky související se řídí českým právem. Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.
Děkujeme za přečtení podmínek a přejeme příjemný nákup.




Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)

Oznámení o odstoupení od smlouvy

Adresát Bc. Jitka Petrů, Na Ohradě 431, 392 01, Soběslav - Soběslav III
Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží:

Datum objednání/datum obdržení:

Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů:

Adresa spotřebitele/spotřebitelů:

Podpis spotřebitele/spotřebitelů:
(pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)
Podmínky byly naposledy upraveny: 20.12.2019, 11:42
© 2004-2020 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt