Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Alena K. (Naturlife) ID 223506
Naturlife
mimibazar.cz/naturlife
Oblast: Příbram
Telefon: 777680327
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 29.5.2009
Naposledy: 16.6.2012 10:14
Aktualizace: 10.9.2011 11:44
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
64097170
HODNOCENÍ 17
VŠECHNY FOTOGRAFIE 5
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 1
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
1. Cena zboží
Nejsme plátci DPH a proto uvedená cena zboží je konečná a k ceně již nebudeme připočítávat DPH. Cena předmětu koupě odpovídá ceně uvedené na stránkách el. obchodu a kupujícím byla akceptována zasláním objednávky.

2. Vyřízení objednávky - odeslání zboží
Doba vyřízení objednávky je 2-7 pracovních dní, v závislosti na tom, je-li všechno objednané zboží dostupné, nebo pokud dostupné není, ale již je na cestě. V případě, že některé zboží není momentálně dostupné a není ani na cestě, je zákazník informován, kdy pravděpodobně bude chybějící zboží k dispozici a může se sám rozhodnout, jestli počká, až bude jeho zásilka kompletní, nebo zvolí okamžité odeslání zboží jenž je momentálně k dispozici. Pokud by chtěl zákazník zaslat dodatečně zboží, které nebylo dostupné, musíme účtovat poštovné.

3. Poštovné a balné
Balné je u nás vždy zdarma. V případě, že cena objednávky překročí hodnotu 1.500 Kč, je pro Vás ZDARMA i poštovné.

Poštovné:
Cenný balík: 90,- Kč
Obchodní balík ( na žádost): 120,-Kč
Při osobním převzetí zboží, poštovné samozřejmě neúčtujeme.

Akceptujeme platbu předem převodem na účet. Zboží je distribuováno ihned po připsání částky na náš účet. Vyčkejte s platbou na zaslání zálohové Faktury!

4. Doručení zásilky
Po vyřízení objednávky předáváme Vaši zásilku České poště. Zasíláme balíčky pouze pojištěně, tzn. jako doporučený balík, cenný balík popř. na žádost jako obchodní balík.

Doba doručení zásilky závisí na rychlosti České pošty, zpravidla je to do 2 pracovních dnů po předání balíčku poště.

V případě problémů s doručením zásilky nás můžete samozřejmě také kdykoliv kontaktovat na emailu obchod@naturlife.cz nebo telefonicky na čísle 777680327, v pracovní dobu Po-Pá 8:00 - 16:00 hodin.

Česká pošta bohužel v některých případech nedoručuje oznámení o uložení zásilky. Zásilky jsou uloženy na poště k vyzvednutí po dobu 7 dní a poté je pošta vrací zpět odesílateli. Proto prosím dbejte na včasné vyzvednutí Vaší zásilky. Při opakovaném zaslání bychom Vám museli účtovat další poštovné dle skutečných nákladů České pošty.

5. Převzetí zásilky
Při přebírání zásilky zkontrolujte vizuálně její nepoškozenost. Bude-li Vám zboží doručeno v poškozeném balení, zkontrolujte hned za přítomnosti doručitele obsah balíku. Pokud bude některý z výrobků poškozen, sepište na místě s doručitelem reklamační lístek.

6. Úhrada a doručení zboží
Zboží je možné uhradit předem převodem na náš účet:
prosím vyčkejte, až Vám zašleme zálohovou fakturu s platebními údaji, na základě které provedete platbu.

7. Osobní vyzvednutí zboží
V případě osobního vyzvednutí zboží nás kontaktujte prosím na emailu obchod@naturlife.cz nebo na tel. čísle 777 680 327, kdy si zboží vyzvednete.Volejte v otevírací hodiny , tj. PO - PÁ 08.00-16.00 hod.

8. Záruční podmínky
Na veškeré zboží poskytujeme záruku do doby spotřeby zboží uvedeného na obalu, nejdéle však 2 roky od data prodeje zboží.

* Záruka se nevztahuje na poškození vzniklé nevhodným zacházením nebo opotřebením zboží.
* Záruka se nevztahuje na zboží poškozené dopravou (za toto poškození ručí dopravce)
* Záruka na použité zboží :
Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na
vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo
až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a
pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se
nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v
obecně v obchodních podmínkách.
* Záruční doba nebo doba použitelnosti u potravinových doplňků:
Datum použitelnosti takového zboží je vždy více, než 6 měsíců.

9. Reklamační řád
Reklamační řád společnosti vychází z ustanovení zák.č.513/1991 Sb. (obchodní zákoník), na něj navazujících právních předpisů a zákona č. 634/1992 Sb. (zákon o ochraně spotřebitele)

* V případě doručení zboží v poškozeném balení trvejte na kontrole obsahu balíku za přítomnosti doručitele. Pokud bude některý z výrobků poškozen, sepište na místě s doručitelem reklamační lístek. Za poškození zásilky během přepravy odpovídá přepravce.
* V případě jiné reklamace nás neprodleně kontaktujte telefonicky nebo e-mailem s uvedením popisu vady. Pokud nám budete reklamované zboží posílat zpět, řádně zásilku zabalte. Zboží nám zasílejte jako běžný balík, případné dobírky nebudeme akceptovat. V případě uznání reklamace jako oprávněné, uhradí prodávající kupujícímu veškeré výlohy spojené s reklamací.
* Reklamaci vyřizujeme nejpozději do 30 dnů od doručení zboží zpět na provozovnu. Není-li zboží odesláno kupujícímu v této lhůtě, vzniká nárok na vrácení kupní částky.

10. Stornování objednávky
Prodávající má právo objednávku stornovat v případě, že si kupující zásilku nepřevzal, nebo není možné zákazníkovi zásilku doručit. V případě, že si kupující objedná zboží, které mezi dobou objednání a dobou expedice výrazněji změní cenu, spojí se prodávající s kupujícím a pokusíme se dohodnout na nové ceně. Pokud nebude zákazník se změnou ceny objednávky souhlasit, má prodávající právo objednávku stornovat. Pokud dojde k situaci, že nebude zboží možné z nějakého důvodu dodat, vyhrazuje si prodávající objednávku také stornovat. Pokud kupující po odeslání objednávky následně zjistí, že objednané zboží z jakéhokoliv důvodu již nechce, nebo si ho nemůže vyzvednout, budeme rádi, pokud objednávku emailem nebo telefonicky zruší. Včasné stornování nechtěné objednávky je jak pro Vás, tak pro nás lepší varianta, než zbytečně nechat dopravce, aby Vám opakovaně zásilku doručoval.
Zákazník má možnost stornovat objednávku bez udání důvodů do 24 hodin od objednání, a to buď telefonicky tel.č. 777680327 nebo na e-mail: obchod@naturlife.cz .

11. Odstoupení od smlouvy - vrácení zboží
Kupující má právo od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit, zboží zašle, společně s průvodním dopisem, kde vyjádří svou vůli od smlouvy odstoupit a kontaktní údaje obsahující jméno a příjmení kupujícího, adresu bydliště či jinou dostupnou kontaktní adresu a telefonní spojení. Při zaslání zboží je určující datum odeslání. Podmínky pro to, aby bylo možné od smlouvy odstoupit jsou následující:

* Zboží musí být neporušené nejlépe v originálním obalu. Vrátit bez udání důvodu lze i nové zboží, které již nemá původní obal nebo bylo použito nebo již nemá visačky. Prodejce si pak může ponížit vrácenou částku o opotřebení výrobku.
* Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.
* Vracíme Vám pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné.
* Zboží musí být zasláno pouze běžnou balíkovou poštou, zásilky dobírkou nebudou přijaty.

Existují i výjimky, kdy není možné zboží vrátit. To se týká zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Zboží, které podléhá rychle zkáze je takové zboží na němž je uvedeno datum použitelnosti: „spotřebujte do…“ (jedná se zejména o mléčné, masné či lahůdkářské výrobky), toto zboží není možno vrátit. Zboží označené dobou minimální trvanlivosti již není zbožím podléhajícím rychlé zkáze a ustanovení o odstoupení od smlouvy pro něj lze použít. Dodavatel se zavazuje vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky za zboží nejpozději do 30 dnů od odstoupení.

13. Kontaktní údaje

Zodpovědná osoba: Alena Kramešová Bc.

Adresa: Křepenice 12, 264 01 Sedlčany

IČ: 64097170

Email: obchod@naturlife.cz

Telefon (obchod, reklamace, objednávky): 777 680 327 (Po-Pá 8:00 - 16:00 hodin)

Při platbě bankovním převodem zasílejte platby na:

číslo účtu: 670100-2206473013

kód banky: 6210

variabilní symbol: číslo faktury
Podmínky byly naposledy upraveny: 23.5.2011, 13:37
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu